Skocz do zawartości

Slimak

Użytkownik
  • Zawartość

    507
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

Slimak last won the day on 28 Październik 2019

Slimak had the most liked content!

Reputacja

300 Excellent

O Slimak

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa Ursus
  • Motocykl
    F800 GS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Slimak

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Moto klepią w Liberty Motors Piaseczno. Od czasu dzwona mam moto zastępcze mt07, do miasta całkiem fajne tylko przy tej pogodzie brakuje osłony przed wiatrem. Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
  2. Slimak

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Zacznę używać zamiast migacza to szybko się przyzwyczaję
  3. Slimak

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Cześć, Jak często używacie klaksonu w motocyklu? Ja prawie nigdy co okazało się dziś niestety brzemienne w skutkach :-( Nie mam odruchu więc trąbienia więc w sytuacji awaryjnej zamiast nacisnąć klakson czekałem na ustrzelenie. Rano na małej osiedlowej uliczce stała śmieciarka, za nią Toyota RAV4, więc grzecznie się za Toyotą zatrzymałem (kilka metrów za nią). Śmieciarka zaczęła cofać żeby tyłem wjechać w boczną ulicę, więc RAV4 również rozpoczął cofanie nie patrząc w lusterka. Najechała na mnie kobitka rozwalając w strzępy mój błotnik, dziobek i łamiąc boczki do których przykręcony jest dziobek (boczne "obudowy" - element nr 1 https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/46_1149-obudowa-bocznej-oslony-przednia/i55254/r2009/m08 ). Jak bym zdążył zatrąbić to być może by się zatrzymała, ale nie zdążyłem bo nie mam brak odruchu trąbienia. Poza treningiem hamowania, składnia się w zakręty itp itd polecam trening używania klaksonu, by robić to automatycznie w sytuacjach kryzysowych - może uratować tyłek. Widzę na BMWstore.pl że część z tych plastików nie jest już produkowana. Jak jest wówczas wykonywana naprawa i jak wyceniają cos takiego? Mam zamiar oddać moto do naprawy bezgotówkowej, ktoś z Was poleca w Warszawie jakiś warsztat do takich manewrów? Pozdrowionka
  4. Slimak

    Kącik szperacza

    Mam to ustrojstwo od chyba 3 lat, działa. Jak chcę posmarować przekręcam o 90 stopni i przez około 2-3min mam smarowanie. W F650 miałem scotoilera i wiecznie był z nim problem tzn często popuszczał i moto znaczyło teren ;-) Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  5. Slimak

    Serwis f800gs

    Uszczelniacze Ariete kupowałem 2 lata temu temu tu: https://bmwmotor.pl/ Jak grzebiesz w przednim zawieszeniu to warto zrobić przeróbkę u Miotacza Truskawek - znajdziesz na fejsbuku ;-) a tu jest film z przeróbką Zawias robi się naprawdę mega, zarówno w terenie jaki na asfalcie :-) POLECAM Tam nie ma płytek do zaworów tylko "półkulki" i chyba tylko w ASO.
  6. Slimak

    Co myślicie o tym egzemplarzu?

    I zdaje się bez ABS. Komputer jest tylko "zaślepiony", można go z tego co wiem odślepić, gorzej z ABS [emoji6] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  7. Slimak

    Czym skleić przeciwdeszczówkę?

    Przykleiłeś to do tej pani[emoji1787] Myślę, że lepiej bez tego ustrojstwa wyglądała, ale o gustach się nie dyskutuje [emoji6] Co do techniki klejenia coś podpowiesz? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  8. Slimak

    Czym skleić przeciwdeszczówkę?

    Już na to trafiłem przeszukując internety [emoji6] Testowaleś na własnej skórze?[emoji6] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  9. Cześć, zaliczyłem ostatnio szlifa, już wiem skąd nazwa [emoji6] gmol zeszlifowany o 1/3 grubości. Poza tym innych strat na szczęście brak. Widok oddalejącego się, iskrzącego o osfalt moto, nieprzyjemny - zdecydowanie nie polecam [emoji6] Z łachów ucierpiała o dziwo tylko delikatnie przeciwdeszczówka. Jest kilka dziurek. Wydumałem, że łatki zrobię z pokrowców, które są z tego samego materiału, ale czym przykleić łatki? Materiał rozciągliwy powleczony "gumą". Dokładnie taki model przeciwdeszczówki: https://motoluka.pl/kombinezony-dwuczesciowe/112225-scott-ergonomic-pro-rain-kurtka-przeciwdeszczowa-fluo.html Ma ktoś doświadczenie w temacie lub mądry pomysł [emoji6] Przy okazji po raz kolejny polecam gmole tn 690 do 800setki, w terenie nie raz dały radę a na asfalcie też się znakomicie sprawiły. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  10. Z mojego doświadczenia wynika, że nie smarowany napęd jest wyraźnie głośniejszy niż nasmarowany, więc poza kalkulacjami cenowymi [emoji6] to też trzeba uwzględniać. Poza tym jest pretekst by pójść do garażu [emoji16] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  11. Slimak

    Sakwy boczne

    Jak znajdziesz chwilkę to o zdjęcie poproszę. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  12. Slimak

    Sakwy boczne

    Na 100% nie jestem pewien, ale mam wątpliwości czy na ten stelaż (bez większej rzeźby) uda się zamocować sakwy 21b. Z góry wystaje "dzundzel" do zaczepu kufra, który według mnie koliduje z nowym systemem mocowania tych sakw. Oczywiście zawsze można ten "dzyndzel" jakąś brutalną metodą zlikwidować [emoji6] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  13. Slimak

    [K] Regulator napięcia do Twina pilnie poszukiwany

    Obcojęzyczne internety mówią że "opór" powinien być w przedziale 0,5-2 ohm'a. Czy to jest prawda to nie wiem ale tak piszą :https://advrider.com/f/threads/charging-system-diagnosing-is-it-really-working-right.809879/
  14. Slimak

    [K] Regulator napięcia do Twina pilnie poszukiwany

    Jeśli przy "pomiarze ciągłości" obwodu pomiędzy którymś z przewodów alternatora (1,2,3) a masą wyszło, że jest połączenie to według mnie alternator do przewinięcia bo ma "przebicie" (zapewne przypalona izolacja).
  15. Slimak

    [K] Regulator napięcia do Twina pilnie poszukiwany

    Jeśli chodzi o zwarcie pomiędzy poszczególnymi uzwojeniami alternatora a masą, to chyba najlepszą metoda na zmierzenie czy takowe występują jest przełączenie się na pomiar rezystancji (Ohm) i na wyłączonym silniku zmierzenie rezystancji pomiędzy wyjściami alternatora a masą. Powinno nie być połączenia.
×