-
Zawartość
498 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
1
Slimak last won the day on 28 Październik 2019
Slimak had the most liked content!
Reputacja
292 ExcellentO Slimak
-
Tytuł
Niezły wyjadacz
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Warszawa Ursus
-
Motocykl
F800 GS
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam to ustrojstwo od chyba 3 lat, działa. Jak chcę posmarować przekręcam o 90 stopni i przez około 2-3min mam smarowanie. W F650 miałem scotoilera i wiecznie był z nim problem tzn często popuszczał i moto znaczyło teren ;-) Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
-
Uszczelniacze Ariete kupowałem 2 lata temu temu tu: https://bmwmotor.pl/ Jak grzebiesz w przednim zawieszeniu to warto zrobić przeróbkę u Miotacza Truskawek - znajdziesz na fejsbuku ;-) a tu jest film z przeróbką Zawias robi się naprawdę mega, zarówno w terenie jaki na asfalcie :-) POLECAM Tam nie ma płytek do zaworów tylko "półkulki" i chyba tylko w ASO.
-
Slimak zaczął obserwować Zamierzam kupić moto...
-
I zdaje się bez ABS. Komputer jest tylko "zaślepiony", można go z tego co wiem odślepić, gorzej z ABS [emoji6] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Przykleiłeś to do tej pani[emoji1787] Myślę, że lepiej bez tego ustrojstwa wyglądała, ale o gustach się nie dyskutuje [emoji6] Co do techniki klejenia coś podpowiesz? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Już na to trafiłem przeszukując internety [emoji6] Testowaleś na własnej skórze?[emoji6] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Cześć, zaliczyłem ostatnio szlifa, już wiem skąd nazwa [emoji6] gmol zeszlifowany o 1/3 grubości. Poza tym innych strat na szczęście brak. Widok oddalejącego się, iskrzącego o osfalt moto, nieprzyjemny - zdecydowanie nie polecam [emoji6] Z łachów ucierpiała o dziwo tylko delikatnie przeciwdeszczówka. Jest kilka dziurek. Wydumałem, że łatki zrobię z pokrowców, które są z tego samego materiału, ale czym przykleić łatki? Materiał rozciągliwy powleczony "gumą". Dokładnie taki model przeciwdeszczówki: https://motoluka.pl/kombinezony-dwuczesciowe/112225-scott-ergonomic-pro-rain-kurtka-przeciwdeszczowa-fluo.html Ma ktoś doświadczenie w temacie lub mądry pomysł [emoji6] Przy okazji po raz kolejny polecam gmole tn 690 do 800setki, w terenie nie raz dały radę a na asfalcie też się znakomicie sprawiły. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
czyszczenie i smarowanie łańcucha
Slimak odpowiedział Reniaaa ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Z mojego doświadczenia wynika, że nie smarowany napęd jest wyraźnie głośniejszy niż nasmarowany, więc poza kalkulacjami cenowymi [emoji6] to też trzeba uwzględniać. Poza tym jest pretekst by pójść do garażu [emoji16] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka -
Jak znajdziesz chwilkę to o zdjęcie poproszę. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Na 100% nie jestem pewien, ale mam wątpliwości czy na ten stelaż (bez większej rzeźby) uda się zamocować sakwy 21b. Z góry wystaje "dzundzel" do zaczepu kufra, który według mnie koliduje z nowym systemem mocowania tych sakw. Oczywiście zawsze można ten "dzyndzel" jakąś brutalną metodą zlikwidować [emoji6] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Obcojęzyczne internety mówią że "opór" powinien być w przedziale 0,5-2 ohm'a. Czy to jest prawda to nie wiem ale tak piszą :https://advrider.com/f/threads/charging-system-diagnosing-is-it-really-working-right.809879/
-
Jeśli przy "pomiarze ciągłości" obwodu pomiędzy którymś z przewodów alternatora (1,2,3) a masą wyszło, że jest połączenie to według mnie alternator do przewinięcia bo ma "przebicie" (zapewne przypalona izolacja).
-
Jeśli chodzi o zwarcie pomiędzy poszczególnymi uzwojeniami alternatora a masą, to chyba najlepszą metoda na zmierzenie czy takowe występują jest przełączenie się na pomiar rezystancji (Ohm) i na wyłączonym silniku zmierzenie rezystancji pomiędzy wyjściami alternatora a masą. Powinno nie być połączenia.
-
Na wolnych powinno być 20-30V i powinno rosnąć wraz z obrotami do około 60V przy 4000 obrotów. Oczywiście prąd zmienny. Pomiar pomiędzy wszystkimi przewodami alternatora (1-3, 1-2 i 2-3) przy odpiętym regulatorze napięcia. U mnie na zimnym silniku było prawie OK a na podgrzanym lipa kompletna. Pomiędzy każdym z przewodów alternatora a masą nie powinno być połączenia. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Gdzieś czytałem (nie wiem czy to prawda), że w pierwszych rocznikach lampa była "innego" producenta, a później być może, że względu na słabą jakość, zmienioną ją na Hella. Lustro w hella podobno sìę nie "wypala" tak łatwo. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Wyglada jak by chcieli kogoś pouczyć [emoji6] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka