Skocz do zawartości

Slimak

Użytkownik
  • Zawartość

    501
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

Posty dodane przez Slimak


  1. Mam to ustrojstwo od chyba 3 lat, działa. Jak chcę posmarować przekręcam o 90 stopni i przez około 2-3min mam smarowanie.
    W F650 miałem scotoilera i wiecznie był z nim problem tzn często popuszczał i moto znaczyło teren ;-)

    0576613a86faf29fac044413723790cf.jpg

    Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

    • Like 4

  2. Uszczelniacze Ariete kupowałem 2 lata temu temu tuhttps://bmwmotor.pl/

    Jak grzebiesz w przednim zawieszeniu to warto zrobić przeróbkę u Miotacza Truskawek - znajdziesz na fejsbuku ;-) a tu jest film z przeróbką 

    Zawias robi się naprawdę mega, zarówno w terenie jaki na asfalcie :-) POLECAM

    Tam nie ma płytek do zaworów tylko "półkulki" i chyba tylko w ASO.

    • Like 1

  3. Cześć, zaliczyłem ostatnio szlifa, już wiem skąd nazwa gmol zeszlifowany o 1/3 grubości. Poza tym innych strat na szczęście brak. Widok oddalejącego się, iskrzącego o osfalt moto, nieprzyjemny - zdecydowanie nie polecam

    Z łachów ucierpiała o dziwo tylko delikatnie przeciwdeszczówka. Jest kilka dziurek. Wydumałem, że łatki zrobię z pokrowców, które są z tego samego materiału, ale czym przykleić łatki?

    Materiał rozciągliwy powleczony "gumą".

    Dokładnie taki model przeciwdeszczówki:

    https://motoluka.pl/kombinezony-dwuczesciowe/112225-scott-ergonomic-pro-rain-kurtka-przeciwdeszczowa-fluo.html

    Ma ktoś doświadczenie w temacie lub mądry pomysł

    Przy okazji po raz kolejny polecam gmole tn 690 do 800setki, w terenie nie raz dały radę a na asfalcie też się znakomicie sprawiły.

     

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

     

     


  4. Na 100% nie jestem pewien, ale mam wątpliwości czy na ten stelaż (bez większej rzeźby) uda się zamocować sakwy 21b.
    Z góry wystaje "dzundzel" do zaczepu kufra, który według mnie koliduje z nowym systemem mocowania tych sakw. Oczywiście zawsze można ten "dzyndzel" jakąś brutalną metodą zlikwidować

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


  5. 7 minut temu, l33dek napisał:

    Kable miernika na parach bolców z wtyczki alternatora, odpowiednio: 1-2, 1-3, 2-3. 

     

    To był "pomiar ciągłości" (symbol na mierniku na obrazku) na włączonym silniku. Ma być wyłączony? 

     4a7c292989ce3b95b280355987c84c92.jpg

    Jeśli przy "pomiarze ciągłości" obwodu pomiędzy którymś z przewodów alternatora (1,2,3) a masą wyszło, że jest połączenie to według mnie alternator do przewinięcia bo ma "przebicie" (zapewne przypalona izolacja).


  6. 27 minut temu, l33dek napisał:

    Alternator + masa: 0 / 2.6 / 0 (V) 

    Jeśli chodzi o zwarcie pomiędzy poszczególnymi uzwojeniami alternatora a masą, to chyba najlepszą metoda na zmierzenie czy takowe występują jest przełączenie się na pomiar rezystancji (Ohm) i na wyłączonym silniku zmierzenie rezystancji pomiędzy wyjściami alternatora a masą. Powinno nie być połączenia.


  7. Na wolnych powinno być 20-30V i powinno rosnąć wraz z obrotami do około 60V przy 4000 obrotów. Oczywiście prąd zmienny. Pomiar pomiędzy wszystkimi przewodami alternatora (1-3, 1-2 i 2-3) przy odpiętym regulatorze napięcia. U mnie na zimnym silniku było prawie OK a na podgrzanym lipa kompletna. Pomiędzy każdym z przewodów alternatora a masą nie powinno być połączenia.

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


  8. Posiadam SJ 8 pro i jakość filmu i stabilizacja obrazu jest super.
    Na moto jeszcze nie testowałem, ale na nartach wypadła sporo lepiej niż SJ 5000.
    Główna różnica to sporo lepsza stabilizacja i dużo lepiej radzi sobie z poprawną ekspozycją i ma dużo większą rozpiętość tonalną.

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


  9. No, ale Twój nie miał nalepki GS, a ten ma
    GS jak nic.
    A właśnie że miał :-)
    Wymieniłem mu szybę na Loster a tam chłopaki chyba też nie odróżniają modeli, bo był na niej duży napis GS, więc może to był GS, a błąd był w papierach ;-)
    Strasznie to wszystko skąplikowane ;-)3fb4d9dbf4d44b32196a9bf5b9e717fb.jpg

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

    • Like 1



  10. Kurde no w dowodzie I w karcie pojazdu było GS...


    Papier wszystko przyjmie ;-)
    To moto to protoplasta f650gs. GS'a zaczęli robić z tego co pamiętam po 2000r.
    Twój ma bak tam gdzie motocykle mają bak a GS tam ma akumulator ;-)
    Twój ma gaźnik a GS ma wyrysk.
    Twój wygląda jak wygląda a GS wygląda inaczej, to podstawowe różnice ;-)
    Jeszdzłem takim jak twój 6 lat, super to wspominam :-)

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


  11. Z modeki mam spodnie Tacoma, od maja 2016 więc 4 sezony (około 35 tyś przegiegu). Z minusów to miejscami puściły szwy i pękł ochraniacz kolana z niewiadomych przyczyn, więc jakość nie jest wybitna niestety u tego producenta. Poza tym trzyma się kupy, ma dobrą wentylację więc jeszcze w nich pojeżdżę.

    Kurtkę polecam RST adventure. Jakościowo według mnie sporo lepiej niż modeka. Cztery sezony i nic jej nie zaszkodziło. Wentylacja super - całe rękawy otwierane i duże panele na klacie, więc wiatr hula :-)

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

    • Like 3
×