-
Zawartość
501 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
1
Posty dodane przez Slimak
-
-
Uszczelniacze Ariete kupowałem 2 lata temu temu tu: https://bmwmotor.pl/
Jak grzebiesz w przednim zawieszeniu to warto zrobić przeróbkę u Miotacza Truskawek - znajdziesz na fejsbuku ;-) a tu jest film z przeróbką
Zawias robi się naprawdę mega, zarówno w terenie jaki na asfalcie :-) POLECAM
Tam nie ma płytek do zaworów tylko "półkulki" i chyba tylko w ASO.
- 1
-
I zdaje się bez ABS. Komputer jest tylko "zaślepiony", można go z tego co wiem odślepić, gorzej z ABS
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka -
Przykleiłeś to do tej pani
Myślę, że lepiej bez tego ustrojstwa wyglądała, ale o gustach się nie dyskutuje
Co do techniki klejenia coś podpowiesz?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka- 1
-
Już na to trafiłem przeszukując internety Testowaleś na własnej skórze?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Cześć, zaliczyłem ostatnio szlifa, już wiem skąd nazwa gmol zeszlifowany o 1/3 grubości. Poza tym innych strat na szczęście brak. Widok oddalejącego się, iskrzącego o osfalt moto, nieprzyjemny - zdecydowanie nie polecam
Z łachów ucierpiała o dziwo tylko delikatnie przeciwdeszczówka. Jest kilka dziurek. Wydumałem, że łatki zrobię z pokrowców, które są z tego samego materiału, ale czym przykleić łatki?
Materiał rozciągliwy powleczony "gumą".
Dokładnie taki model przeciwdeszczówki:
Ma ktoś doświadczenie w temacie lub mądry pomysł
Przy okazji po raz kolejny polecam gmole tn 690 do 800setki, w terenie nie raz dały radę a na asfalcie też się znakomicie sprawiły.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Z mojego doświadczenia wynika, że nie smarowany napęd jest wyraźnie głośniejszy niż nasmarowany, więc poza kalkulacjami cenowymi to też trzeba uwzględniać.
Poza tym jest pretekst by pójść do garażu
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka- 1
-
Jak znajdziesz chwilkę to o zdjęcie poproszę.jakoś się udało zamontować, trochę ten uchwyt przeszkadzał ale jakoś daję radę
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Na 100% nie jestem pewien, ale mam wątpliwości czy na ten stelaż (bez większej rzeźby) uda się zamocować sakwy 21b.
Z góry wystaje "dzundzel" do zaczepu kufra, który według mnie koliduje z nowym systemem mocowania tych sakw. Oczywiście zawsze można ten "dzyndzel" jakąś brutalną metodą zlikwidować
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
42 minuty temu, raby napisał:I powinno być ok 0,7 ohma. Same zwarte kable u mnie mają 0,3.
Obcojęzyczne internety mówią że "opór" powinien być w przedziale 0,5-2 ohm'a. Czy to jest prawda to nie wiem ale tak piszą :https://advrider.com/f/threads/charging-system-diagnosing-is-it-really-working-right.809879/
-
7 minut temu, l33dek napisał:Kable miernika na parach bolców z wtyczki alternatora, odpowiednio: 1-2, 1-3, 2-3.
To był "pomiar ciągłości" (symbol na mierniku na obrazku) na włączonym silniku. Ma być wyłączony?
Jeśli przy "pomiarze ciągłości" obwodu pomiędzy którymś z przewodów alternatora (1,2,3) a masą wyszło, że jest połączenie to według mnie alternator do przewinięcia bo ma "przebicie" (zapewne przypalona izolacja).
-
27 minut temu, l33dek napisał:Alternator + masa: 0 / 2.6 / 0 (V)
Jeśli chodzi o zwarcie pomiędzy poszczególnymi uzwojeniami alternatora a masą, to chyba najlepszą metoda na zmierzenie czy takowe występują jest przełączenie się na pomiar rezystancji (Ohm) i na wyłączonym silniku zmierzenie rezystancji pomiędzy wyjściami alternatora a masą. Powinno nie być połączenia.
-
Na wolnych powinno być 20-30V i powinno rosnąć wraz z obrotami do około 60V przy 4000 obrotów. Oczywiście prąd zmienny. Pomiar pomiędzy wszystkimi przewodami alternatora (1-3, 1-2 i 2-3) przy odpiętym regulatorze napięcia. U mnie na zimnym silniku było prawie OK a na podgrzanym lipa kompletna. Pomiędzy każdym z przewodów alternatora a masą nie powinno być połączenia.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka -
Gdzieś czytałem (nie wiem czy to prawda), że w pierwszych rocznikach lampa była "innego" producenta, a później być może, że względu na słabą jakość, zmienioną ją na Hella. Lustro w hella podobno sìę nie "wypala" tak łatwo.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka- 1
-
Wyglada jak by chcieli kogoś pouczyćKraków, przed rondem Grzegórzeckim. Ciekawe, co chcieli od tych motocyklistów.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Cześć !
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka -
Cześć!
Ursus się kłania :-)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka -
Na OLX kupiłem nową za 600zł, więc niewiele ponad Twój budżet.TO jest super kamerka nie w tych pieniądzach
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Posiadam SJ 8 pro i jakość filmu i stabilizacja obrazu jest super.
Na moto jeszcze nie testowałem, ale na nartach wypadła sporo lepiej niż SJ 5000.
Główna różnica to sporo lepsza stabilizacja i dużo lepiej radzi sobie z poprawną ekspozycją i ma dużo większą rozpiętość tonalną.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka -
T7 bym nie wykluczał ze względu na wysokość - ma wąską kanapę więc wychodzi, że jest niższy niż wyższy ;-)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka -
Włoski to nie problem, byle nie był z północnych Włoch, bo się sanepid przyczepi ;-)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka- 4
- 3
-
A właśnie że miał :-)No, ale Twój nie miał nalepki GS, a ten ma
GS jak nic.
Wymieniłem mu szybę na Loster a tam chłopaki chyba też nie odróżniają modeli, bo był na niej duży napis GS, więc może to był GS, a błąd był w papierach ;-)
Strasznie to wszystko skąplikowane ;-)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- 1
-
Kurde no w dowodzie I w karcie pojazdu było GS...
Papier wszystko przyjmie ;-)
To moto to protoplasta f650gs. GS'a zaczęli robić z tego co pamiętam po 2000r.
Twój ma bak tam gdzie motocykle mają bak a GS tam ma akumulator ;-)
Twój ma gaźnik a GS ma wyrysk.
Twój wygląda jak wygląda a GS wygląda inaczej, to podstawowe różnice ;-)
Jeszdzłem takim jak twój 6 lat, super to wspominam :-)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Cześć!
Nie wiem czy wiesz, ale to nie GS.
Tak czy siak fajne Moto :-)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka- 1
-
Z modeki mam spodnie Tacoma, od maja 2016 więc 4 sezony (około 35 tyś przegiegu). Z minusów to miejscami puściły szwy i pękł ochraniacz kolana z niewiadomych przyczyn, więc jakość nie jest wybitna niestety u tego producenta. Poza tym trzyma się kupy, ma dobrą wentylację więc jeszcze w nich pojeżdżę.
Kurtkę polecam RST adventure. Jakościowo według mnie sporo lepiej niż modeka. Cztery sezony i nic jej nie zaszkodziło. Wentylacja super - całe rękawy otwierane i duże panele na klacie, więc wiatr hula :-)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka- 3
Kącik szperacza
na Inne motocyklowe
Napisano · Report reply
Mam to ustrojstwo od chyba 3 lat, działa. Jak chcę posmarować przekręcam o 90 stopni i przez około 2-3min mam smarowanie.
W F650 miałem scotoilera i wiecznie był z nim problem tzn często popuszczał i moto znaczyło teren ;-)
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka