Skocz do zawartości

-kRs-

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O -kRs-

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Irlandia
  • Motocykl
    Dakar '05
  • Przebieg
    15000
  1. Dzisiaj próbowałem zamocować podwyższenia z Touratecha 35mm (typ 11) i niestety nie jest tak różowo. Przewodu hamulcowego starczyło, ale jest tak napręzony, że raczej powinien być dłuższy. Ale to nie jedyny problem. Linka gazu jest za krótka, w zależności od jej poprowadzenia, przy maksymalnym skręcie w prawo lub w lewo silnik wchodzi na obroty, nie muszę tłumaczyć jak to się może skończyć. Kolejny problem - kierownica wchodzi w kontakt z szybą, nie ma możliwości zablokowania kierownicy... Bez wymiany przewodów myślę, ze 2,5 cm to max co można włożyć, a i tak nie ma pewności że z szybą nie będzie kolidować. Oczywiście spróbuję jeszcze się pobawić ale bez wymiany linki gazu/przewodu hamulcowego kiepsko to widzę. Pod szybę też jakieś podkładki trzeba będzie dać i dłuższe śruby.
  2. ok, dzięki za wyczerpujące informacje :beer:
  3. No to mam lekki mętlik w głowie, bo z tego co czytałem na advrider.com to podobno po lifcie przewód jest jeszcze krótszy i wymaga wymiany. Strona Touratecha też tak podaje. Biznes> uznaję, że masz oryginalny przewód i wszystko jednak pasuje. W takim razie zamówię narazie tylko podwyższenie. Czytałem też, że Dakar ma niestandardowy rozstaw śrub i pasują tylko podwyższenia z Touratecha. U siebie pisałeś, że masz uniwersalne i też nie ma problemu. Trochę sprzeczne informacje...
  4. Dzięki za foty, jak dla mnie ta szerokość je dyskwalifikuje. Dzięki Mutomb za info, w Dakarze po lifcie przewód podobno jeszcze krótszy.
  5. Masz może jakieś zdjęcia moto z tymi gmolami? Na stronie Heeda tylko dwa są. Biznes, dzięki za info, zamówię same podwyższenia. Nad zmianą kierownicy pomyślę gdy oryginalna się pognie. Edit. Biznes masz wersję przed liftem czy po, bo po lifcie przewód hamulcowy podobno krótszy.
  6. -kRs-

    Witam!

    Dzięki, nie widziałem, że jeden już jest. Skrót od imienia, jakoś nie miałem inwencji na wymyślanie czegoś oryginalnego :cool:
  7. Te gmole Motostel rzeczywiście wyglądają jakby lepiej silnik chroniły, ale mocno odstają. Przynajmniej tak się wydaje na zdjęciach. >Biznes, masz wersję z ABS? bo tam krótszy i inaczej poprowadzony przewód hamulcowy. Jakie masz podwyższenia, Touratech?
  8. Witam Nie wiem czy w dobrym dziale i czy nie powinno być w osobnych postach ale zaryzykuję. Jak pisałem w powitalni od miesiąca mam Dakara z 2005r. Niestety nie jest wyposażony w żadne gmole, a że lubię sobie w terenie polatać to trzeba go zabezpieczyć. Jakie gmole polecacie? Ktoś korzysta z gmoli firmy HEED z Częstochowy (http://www.heed.com.pl)? Widziałem je u znajomego na DL650 i wyglądają naprawdę solidnie. Jakieś inne warte uwagi? Druga sprawa, standardowa kierownica w terenie jest zdecydowanie za nisko. O ile cm można podnieść kierownicę, żeby uniknąć wymiany przewodów hamulcowych? Najchetniej wymieniłbym całą kierownicę na aluminiową ale moto ma podgrzewane manetki i ABS które chciałbym zatrzymać. Z tego co widzę to pozostaje zestaw z Touratecha za 230euro (i chyba jest problem żeby jakieś solidne handbary do niego zamontować) albo inaczej poprowadzić zasilanie do manetek. Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
  9. -kRs-

    Witam!

    Cześć, Mam na imię Krystian, od jakiegoś miesiąca w posiadaniu Dakara z 2005r. Przez ten miesiąc parę rzeczy do wymiany/dorzucenia do motka znalazłem, także parę pytań będę do Was miał . Pozdrawiam :)
×