-
Zawartość
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3 NeutralO Zebra
-
Tytuł
Aktywny
Informacje o profilu
-
Płeć
Kobieta
-
Lokalizacja:
Warszawa
-
Motocykl
F 700 GS
-
Przebieg
64 000
Ostatnie wizyty
698 wyświetleń profilu
-
Jeżdżąc po czarnym w sumie nie ma problemu z nieco wyższym zawieszeniem, ale jak moto jest mocno doładowane bagażami, to i niestabilne przy prędkościach parkingowych i trzeba się nieraz mocno nogami asekurować - jak zabraknie nogi to kaszanka. W offie też się trzeba nieraz asekurować, w błocie na przykład - jak ktoś nie jest zawodowym rajdowcem, to lepiej mieć nogami bliżej do ziemi.
-
A jednak kolega ma rację. Amor do 800 jest wyższy od standardowego do 700. W międzyczasie pojawiła się jeszcze opcja założenia sprężyny progresywnej i obniżenia 800 setki o ok 2 cm. Czyli wchodzi w grę sprzedaż obniżanej pełnej obniżanej wersji 700.
-
Dokładnie tak jak piszesz, na komputerze po odcięciu ESY będzie się wyświetlał błąd, ale można też dokupić jakiś DINGS, który pozwoli komputerowi obejść ten błąd. A amor po tym przeszczepie będzie regulowany ręcznie. Standardowy amor do 700 i 800 to chyba to samo, a opuścić na lagach i tak będzie trzeba,
-
a jednak się da, tylko ESA nie będzie działać automatycznie.
-
jest z ESĄ. Muszę to sprawdzić w takim razie, dzięki za zajawkę
-
Jamnik jest aktualnie nieobniżony, siedzenie ma niskie. Fabrycznie był obniżony, ale go podwyższyłam (założyłam zwykły amor, zwykłą kosę i podstawkę centralną). Zestaw do obniżonego mam, ale amor chce zastosować do obniżenia nowej 800-setki. Gdyby ktoś był zainteresowany, to kosę i podstawkę centralną do obniżanej 700 setki mogę udostępnić razem z motocyklem (bez obniżanego amora). A przebieg niestety jest, jak się jeździ to się o tym nie myśli
-
Z racji tego, że przesiadam się na 800-setkę, biały wierny jamniczek F 700 GS szuka nowego właściciela: https://www.olx.pl/oferta/motocykl-bmw-f-700-gs-2014-pierwszy-wlasciciel-serwisowany-w-aso-CID5-IDrUNyB.html?action=show&id=412497941&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20180206-[diplayLink]-36085241@1-20180206190301 tel. 662 235 927
-
takie to oto dwie kosmetyczki mam do sprzedaży, bo dostałam nowe: https://www.olx.pl/oferta/torby-mocowane-na-gmole-touratech-do-f-700-800-650-twin-gs-po-2013-r-CID5-IDmf0xq.html?action=show&id=328656384&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20170515-[diplayLink]-36085241@1-20170515094325
-
Mam do sprzedania gmole górne i dolne Touratecha do F 800/700/650 GS (Twin). Dwuletnie, nieco podrapane, ale całkowicie spełniające swoje funkcje ochronne. Za symboliczną dopłatę mogę dorzucić torby TT mocowane na gmolach. Aukcja jest na OLXie: https://www.olx.pl/oferta/komplet-gmoli-touratech-gorne-i-dolne-do-bmw-f-700-800-650-gs-twin-CID5-IDldB4o.html
-
Cześć Woli i innym. I dobranoc zarazem :)
-
;) Powodzenia z tymi śladami GPS, jak Ci się uda, to daj znać.
-
Hej, widzę, że też byłaś w Komaczy :)
-
dzięki za wsparcie na starcie :)
-
Właściwie to mój debiut w ogóle na forum jakimkolwiek :) Albo grunt, to zacząć od motocyklowego :) Jeżdżę jako plecak od sześciu lat, kierowca od dwóch, a GS to temat na "za jakieś dwa lata". A, przyciągnął mnie temat podróży, GPS. Przewodniki - dobry pomysł.
-
Garmin - zapisanie trasy do gpx - czy da się potem zrobić z tego "zaplanowana trasę"?
Zebra odpowiedział Doodek ⇒ temat w Przewodniki
a, pardon :)