Cześć,
Sprzedam swój motocykl BMW F650GS z 2004roku.
Pierwsza rejestracja: 14.04.2004
Pierwsza rejestracja w kraju: 28.03.2012
Ubezpieczenie OC PZU ważne do 19.03.2015
Przegląd ważny do: 16.04.2015
Przebieg: 34206 MIL (stan na 04.09.2014 g. 10:50, przebieg rośnie, motocykl jest w ciągłym użytkowaniu)
Wyposażenie:
- kufer centralny
- kufry boczne + stelaże oryginalne BMW (osobny kluczyk)
- 2 komplety kluczyków
- alarm z pilotem
- scottoiler
- gmole na silnik
- podgrzewane manetki
- ABS
- przewód hamulca przedniego w stalowym oplocie oplocie
- stopka centralna
- stopka boczna przedłużona z gumową "podkładką"
- standardowa kanapa
- gumowe osłony na lagi
- w motocyklu założone są dwa głośnie klaksony
- handbary (osłony dłoni)
- filtr powietrza K&N
Krótka historia motocykla.
GS'a zakupiłem w marcu tego roku od motocyklisty z Rzeszowa. Po zakupie wymieniłem olej, wyczyściłem i nasączyłem filtr powietrza, wymieniłem linkę sprzęgła, w starej pękło kilka nitek, ale jeździ pod siedzeniem jako zapas. Wymieniłem również świece na irydowe. Od tamtej pory przejechałem ponad 12kkm i z motocyklem nie było najmniejszego problemu. Jest to mój pierwszy motocykl i służy mi głównie do jazdy "wokół komina", ale objechałem nim także Rumunię i Bułgarię (ok. 4000km).
Serwis i wymiany:
08.08.2014 po przejechaniu 8200km (wymiana przed wyprawą, serwis w trasie nie bardzo mi odpowiadał):
- wymiana oleju
- wyczyszczenie i nasączenie filtra
01.09.2014
- wymiana płynu hamulcowego przód + tył
Luzy zaworowe sprawdzane były przez poprzedniego właściciela we wrześniu 2013, nie było potrzeby ich regulacji. Od tamtej pory motocykl przejechał ok 14kkm. Opony mają nieco ponad 1mm do ogranicznika, praktycznie dojechać i wymienić. Moto wyposażone w wysoką szybę turystyczną, która jednak posiada pęknięcie na długości kilkunastu cm od dołu. Przechodzi ono przez jedną, ze dziur na mocowanie. Zostało to zaklejone czarnym powertapem z obu stron, miało być to rozwiązanie tymczasowe, ale przejechałem z taką szybą ok 8kkm i nie było żadnego problemu, nawet nie było potrzeby zmieniać taśmy "naprawczej". Motocykl ma obcierkę (ucierpiał prawy zadupek, jest porysowany, ale nie popękany itp. oraz porysowane jest mocowanie handbara) z prawej strony, która powstała w wyniku dwóch parkingówek, jedna poprzedniego właściciela i jedną dołożyłem ja.
Dodatkowo dodaję małe gniazdo zapalniczki (otrzymałem z motocyklem, nie było potrzeby montażu), zapasową dętkę 17" marki kabat, wzmocniona (do crossa) i oczywiście starą linkę sprzęgła.
Cena 11 999zł 11200zł(do negocjacji).