Skocz do zawartości

tomiqu

Użytkownik
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutral

O tomiqu

  • Tytuł
    Advanced Member

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    woj. lubelskie
  • Motocykl
    BMW F 650 '99
  1. tomiqu

    [S] BMW F650 I rejestracja 2000r.

    Motek służy już nowemu właścicielowi - oby jak najdłużej :-)
  2. tomiqu

    [S] BMW F650 I rejestracja 2000r.

    No jeszcze są :-D Pozdrawiam również.
  3. tomiqu

    [S] BMW F650 I rejestracja 2000r.

    Podbijam z nową ceną
  4. tomiqu

    [S] BMW F650 I rejestracja 2000r.

    Nowa, niższa cena ;) Nowa cena po raz 2 ;-)
  5. tomiqu

    [S] BMW F650 I rejestracja 2000r.

    No tak czasem bywa , że szuka się czegoś hen daleko, jak to coś pod ręką jest ;) Ale pewnie wtedy jak kupiłeś to ja jeszcze nawet nie myślałem o sprzedaży :) Najbardziej mnie martwi to, że jak sprzedam to mogę zostać przez ten sezon bez moto bo ponad rok szukałem zanim znalazłem...Miało być Suzuki Bandit 600/650 lub Honda CBF 600, a wyszło BMW. Ale może mi jeszcze przejdzie chęć sprzedaży i się rozmyślę ;)
  6. tomiqu

    [S] BMW F650 I rejestracja 2000r.

    Każdy ma jeszcze równe szanse, więc zapraszam na oględziny i jazdę próbą by zweryfikować to co napisałem ;)
  7. Ponieważ naszło mnie żeby spróbować "czegoś innego" niż BMW to oferuję na sprzedaż moją sztukę w zacnym stanie, zainteresowanych zapraszam do oglądania :) Link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/zadbane-bmw-f650-i-rej-2000r-CID5-ID5YSIL.html
  8. tomiqu

    Brak ładowania

    Regulator dziś doszedł, chwila niepewności , podłączenie ( nie obyło się bez małego problemu bo we wtyku nowego regulatora trzeba było przepiąć jednego pina w drugie miejsce bo nie pasował do wtyczki wychodzącej z alternatora ) i sprawdzenie mienikiem napięć: - na wolnych obrotach z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami - ok. 14,50 - 14,53V - na wolnych obrotach z włączonymi światłami drogowymi i światłem stopu - ok. 14,17 - 14,20V - podczas zwiększania obrotów napięcia nie zmieniają się i są stabilne Czyli wszystko jest tak jak być powinno przy sprawnym ładowaniu :) Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc , a w szczególności Centrino i Zygmuncik za rzeczowe zdiagnozowanie problemu :)
  9. tomiqu

    Brak ładowania

    Czyli pewnie tak ma być, dzięki za sprawdzenie. Jak regulator dojdzie to dam znać czy coś się poprawiło w kwestii ładowania.
  10. tomiqu

    Brak ładowania

    Ten z Rzeszowa to widzę, że uniwersalny więc pewnie potrzebne będą jakieś przeróbki... Zamówiłem jednak z allegro, jest identyczny jak mój ( nawet te same kolory kabli ) , dają 2 lata gwarancji i brak jej utraty w przypadku samodzielnego montażu. Jest też możliwość zwrotu w ciągu 10 dni jeśli będzie coś nie tak. Koszt 121zł już wysyłką. Zobaczymy :) Mam jeszcze pytanie co do oryginału, czy oznaczenie zaczyna się od "SH" ?
  11. tomiqu

    Brak ładowania

    Ok, dzięki. Postaram się jeszcze dziś zrobić pomiary i dam znać co wyszło. Oto co wyszło z pomiarów: - napięcie z alternatora wynosi przy każdej kombinacji ok. 20V ( przy zwiększeniu obrotów zwiększa się ) - oporność wynosi 1 Wygląda więc na to , że to jednak regulator wariuje bo napięcie ładowania potrafi dojść nawet do 17V ( zaczyna wtedy bulgotać aku ) ale po włączeniu świateł momentalnie spada do ok. 12V. W samochodzie mam ładowanie ok. 14V niezależnie czy światła są włączone czy nie. Jaki więc regulator polecacie? Czy takie allegrowe za ok. 100zł warto kupować czy lepiej szukać oryginalnych używanych?
  12. tomiqu

    Brak ładowania

    Ok, ten pomiar już zrozumiałem. Mam jeszcze pytanie co do drugiego pomiaru czyli sprawdzenia oporności. Rozumiem, że wykonuje go w ten sposób, że ustawiam miernik na pomiar oporności, czerwony kabel miernika stykam kolejno z każdym żółtym natomiast czarny kabel miernika łącze z masą motocykla i przy wyłączonym silniku sprawdzam odczyt, jeśli wartość wynosi 1 to jest OK i prąd nie `ucieka`. Proszę o poprawienie jeśli źle rozumuję.
  13. tomiqu

    Brak ładowania

    Czyli rozumiem, że jeden kabel multimetra stykamy z pierwszym żółtym, a drugi z drugim żółtym i tak naprzemian każdy z każdym? I jeśli miernik pokazuje ok.20V to znaczy, że alternator jest sprawny, tak?
  14. tomiqu

    Brak ładowania

    Aha, dzięki, o takie poprowadzenie za rączkę mi chodziło :) Jutro jestem cały dzień zarobiony więc dopiero w piątek się pobawię. A z tym kabelkiem nie ma pośpiechu, będziesz miał czas to sprawdzisz.
  15. tomiqu

    Brak ładowania

    dakarowy na 100% sprawny, ładował się baardzo długo i osiągnął napięcie na full ok. 12,85V. tomekm niestety nie mam drugiego regulatora na podmianę bo już bym go sprawdził gdybym miał... Centrino i Zygmuncik możecie dokładniej określić o jakie żółte kabelki chodzi i skąd dokładnie je wypiąć? Bo mam chęć zrobić taki test przed oddaniem w łapy elektryka :)
×