-
Zawartość
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3 NeutralO tomiqu
-
Tytuł
Advanced Member
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
woj. lubelskie
-
Motocykl
BMW F 650 '99
-
Motek służy już nowemu właścicielowi - oby jak najdłużej :-)
-
No jeszcze są :-D Pozdrawiam również.
-
Podbijam z nową ceną
-
Nowa, niższa cena ;) Nowa cena po raz 2 ;-)
-
No tak czasem bywa , że szuka się czegoś hen daleko, jak to coś pod ręką jest ;) Ale pewnie wtedy jak kupiłeś to ja jeszcze nawet nie myślałem o sprzedaży :) Najbardziej mnie martwi to, że jak sprzedam to mogę zostać przez ten sezon bez moto bo ponad rok szukałem zanim znalazłem...Miało być Suzuki Bandit 600/650 lub Honda CBF 600, a wyszło BMW. Ale może mi jeszcze przejdzie chęć sprzedaży i się rozmyślę ;)
-
Każdy ma jeszcze równe szanse, więc zapraszam na oględziny i jazdę próbą by zweryfikować to co napisałem ;)
-
tomiqu zaczął obserwować [S] BMW F650 I rejestracja 2000r.
-
Ponieważ naszło mnie żeby spróbować "czegoś innego" niż BMW to oferuję na sprzedaż moją sztukę w zacnym stanie, zainteresowanych zapraszam do oglądania :) Link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/zadbane-bmw-f650-i-rej-2000r-CID5-ID5YSIL.html
-
Regulator dziś doszedł, chwila niepewności , podłączenie ( nie obyło się bez małego problemu bo we wtyku nowego regulatora trzeba było przepiąć jednego pina w drugie miejsce bo nie pasował do wtyczki wychodzącej z alternatora ) i sprawdzenie mienikiem napięć: - na wolnych obrotach z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami - ok. 14,50 - 14,53V - na wolnych obrotach z włączonymi światłami drogowymi i światłem stopu - ok. 14,17 - 14,20V - podczas zwiększania obrotów napięcia nie zmieniają się i są stabilne Czyli wszystko jest tak jak być powinno przy sprawnym ładowaniu :) Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc , a w szczególności Centrino i Zygmuncik za rzeczowe zdiagnozowanie problemu :)
-
Czyli pewnie tak ma być, dzięki za sprawdzenie. Jak regulator dojdzie to dam znać czy coś się poprawiło w kwestii ładowania.
-
Ten z Rzeszowa to widzę, że uniwersalny więc pewnie potrzebne będą jakieś przeróbki... Zamówiłem jednak z allegro, jest identyczny jak mój ( nawet te same kolory kabli ) , dają 2 lata gwarancji i brak jej utraty w przypadku samodzielnego montażu. Jest też możliwość zwrotu w ciągu 10 dni jeśli będzie coś nie tak. Koszt 121zł już wysyłką. Zobaczymy :) Mam jeszcze pytanie co do oryginału, czy oznaczenie zaczyna się od "SH" ?
-
Ok, dzięki. Postaram się jeszcze dziś zrobić pomiary i dam znać co wyszło. Oto co wyszło z pomiarów: - napięcie z alternatora wynosi przy każdej kombinacji ok. 20V ( przy zwiększeniu obrotów zwiększa się ) - oporność wynosi 1 Wygląda więc na to , że to jednak regulator wariuje bo napięcie ładowania potrafi dojść nawet do 17V ( zaczyna wtedy bulgotać aku ) ale po włączeniu świateł momentalnie spada do ok. 12V. W samochodzie mam ładowanie ok. 14V niezależnie czy światła są włączone czy nie. Jaki więc regulator polecacie? Czy takie allegrowe za ok. 100zł warto kupować czy lepiej szukać oryginalnych używanych?
-
Ok, ten pomiar już zrozumiałem. Mam jeszcze pytanie co do drugiego pomiaru czyli sprawdzenia oporności. Rozumiem, że wykonuje go w ten sposób, że ustawiam miernik na pomiar oporności, czerwony kabel miernika stykam kolejno z każdym żółtym natomiast czarny kabel miernika łącze z masą motocykla i przy wyłączonym silniku sprawdzam odczyt, jeśli wartość wynosi 1 to jest OK i prąd nie `ucieka`. Proszę o poprawienie jeśli źle rozumuję.
-
Czyli rozumiem, że jeden kabel multimetra stykamy z pierwszym żółtym, a drugi z drugim żółtym i tak naprzemian każdy z każdym? I jeśli miernik pokazuje ok.20V to znaczy, że alternator jest sprawny, tak?
-
Aha, dzięki, o takie poprowadzenie za rączkę mi chodziło :) Jutro jestem cały dzień zarobiony więc dopiero w piątek się pobawię. A z tym kabelkiem nie ma pośpiechu, będziesz miał czas to sprawdzisz.
-
dakarowy na 100% sprawny, ładował się baardzo długo i osiągnął napięcie na full ok. 12,85V. tomekm niestety nie mam drugiego regulatora na podmianę bo już bym go sprawdził gdybym miał... Centrino i Zygmuncik możecie dokładniej określić o jakie żółte kabelki chodzi i skąd dokładnie je wypiąć? Bo mam chęć zrobić taki test przed oddaniem w łapy elektryka :)