Bzyk

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

16 Good

O Bzyk

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Wrocław
  • Motocykl
    BMW F 650 GS Dakar-był, BMW R1200 GS-jest
  • Przebieg
    33000

Ostatnie wizyty

118 wyświetleń profilu
  1. Cześć
  2. Hej
  3. Cześć
  4. Do zobaczenia w terenie
  5. Tak naprawdę z polnocnych okolic Wrocławia, czasem sarenka się pojawia, a nawet dzik:), pytam o ten hamulec bo tak się przyzwyczaiłem do przedniego, ze prawie nie używam tylnego-wiem tego "sterowanego" nogą-rozumiem, ze przy silnym hamowaniu tylnym tyl probuje wyprzedzić przód? Panowie przyznaję się do lamerstwa w tym względzie. Za mało jeszcze mam przelotów ostatnio na polach Wzgórz Trzebnickich fajne traski.
  6. Hejka, może by się ktoś chciał podzielić doświadczeniami jak i kiedy hamować przednim bądź tylnym hamulcem w terenie i na czarnymi. Praktyczne rady są świetnym dodatkiem do ćwiczeń w terenie.
  7. Hejka.Dobry wybór.
  8. Właśnie chyba ten sposób z nóżką spróbuję sprawdzić, gdzieś na miękkiej murawie z trawką. Może się przydać w sytuacji jak ostatnio. Najgorsze jest to, że rzeczywiście jak się Dakara pochyli i kombinuje kierownicą i gazem próbując nienaturalnie ciasno skręcić to w moim wykonaniu bliskie spotkanie kierownicy i handbarów z glebą
  9. Hej, mi się nawinął taki problem, wjeżdżając Dakarem w wąską drogę, w dół, tak na szerokość motocykla, może z 0,5m szerszą okazało się, że droga jest ślepa, tzn zatarasowana kompletnie. Zawrócenie na niej było dla mnie nie do przejścia. Dobrze, że byłem w dwa motocykle. W 2 osoby dało się fizycznie przestawić Dakara, samemu...cóż nie chcę myśleć, ale widzę że zawracanie w miejscu to coś co muszę się nauczyć. Może ktoś podzieli się jak technicznie się w tym podszkolić. Mam 176 cm wzrostu i stopy są tak na1/3 na ziemi.
  10. Cześć
  11. Hejka.
  12. Cześć