Skocz do zawartości

Dmieszcz

Użytkownik
  • Zawartość

    168
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

100 Excellent

O Dmieszcz

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 18.08.1973

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Piastów
  • Motocykl
    już tylko ETZ150
  • Przebieg
    23000
  1. Dmieszcz

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Dokładnie w tym miejscu zostałem prawie załatwiony przez panią wykonująca lewoskręt z Jerozolimskich w Ryżową mondeo kombi. Omijałem na milimetry i nie mogłem się doczekać aż ten jamnik zjeździe z pasa. Widziałem tam już kilkanaście poważnych dzwonów. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  2. Dmieszcz

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Szczęście może i tak, ale wyszkolenia chyba zabrakło. Nie wiem jak Wy, ale ja tutaj nie widzę sytuacji bez wyjścia. Może z tej perspektywy słabo widać, ale wydaje się że zapylał po swojej trajektorii, nie pociągnął w lewo, ani nie hamował w pełnym zakresie. Chociaż inaczej to wszystko wygląda z motocykla... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  3. Dmieszcz

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Też grubo: https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-tragiczne-zderzenie-motocyklisty-z-ciezarowka,nId,2629593 Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  4. Dmieszcz

    (K) VW, Audi lub inny, średniej klasy

    Nic specjalnego. Jak chcesz zrobić dobrze, to tanio nie będzie. Jak w większości pojazdów, do tego serwisy które coś potrafią też się cenią, też jak wszędzie, tylko w proporcjonalnie do cennika firmowych...
  5. Dmieszcz

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Trzeba jednak przyznać, że jeździmy znacznie dynamiczniej niż większość puszek. Motcyklistę słabiej też widać. Nie wiem jak wy, ale jak jest miejsce, to rzadko miałem równo 50km/h, chociaż bez szaleństw. Dla starszej osoby taki obiekt "z nikąd" mógł po prostu nie istnieć kiedy decydowała się na ruszenie. Wyskakujesz na woln pas (kiedy patrzyła to Cię tam nie było) odkręcasz lekko 70-80, widać że droga szeroka... Poza wszytkim, jak porównasz przyspieszenie i drogę hamowania zwykłej F650, to masz takie proporcje, jakbyś jechał autem z silnikiem przeciętnego Porsche (5,5s 0-100) z hamulcami malucha (około 70m od setki do 0)
  6. Dmieszcz

    (K) VW, Audi lub inny, średniej klasy

    Ja mam ciągle E46 z 2004r Zimą go wycofałem, był mi jeszcze potrzebny, ze wa tygodnie temu zacząłem wystawiać od nowa. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-lift-oryginalny-lakier-ID6B9lT7.html?action=show&id=6045750517&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20180904-[diplayLink]-385786@1-20180904162404 Oczywiście dla kolegów z Forum taniej Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że wymieniałem wszystko co było widocznie lub odczuwalnie zużyte. Auto wygląda i prowadzi się jak laleczka, oczywiście z tym silnikiem dupy nie urywa, ale jak się go podkręci to daje radę. O kosztach nie będę pisał, bo każdy tutaj serwisuje lub serwisował BMW... Ostatnio na koniec czerwca był rozrząd i olej. Zero rudej. Zrobiłem w nim taki zakres poprawek, że nie sprzedawał bym, gdyby nie kolano zmielone na ukochanym GS 4 lata temu. Teraz już tylko automaty.
  7. Dmieszcz

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Proponuję ustawienie fotoradaru i blokady drogi z punktem zdawania praw jazdy :-) Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  8. Dmieszcz

    Zbiornik buforowy i takie tam...

    Zwierz, Ty też poszukaj lepiej innego hydraulika [emoji6] Nie ustawia się tak wysoko podłogówki. Potem są problemy z krążeniem, puchnące stopy i inne atrakcje. Chyba, że to maksymalna możliwa temperatura, a ustawiasz niżej... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  9. Dmieszcz

    (K) VW, Audi lub inny, średniej klasy

    Z tego co Wien, klasa X, to Navarra. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  10. Dmieszcz

    (K) VW, Audi lub inny, średniej klasy

    Żeby nie było, to dałem załozycielowi wątku też konkretną propozycję. W większości marek znajdują się zarówno udane konstrukcje jak i konkretne wtopy (w VW brakuje od dawna tych pierwszych). Produkty PSA mam dobrze opanowane, dla tego się wypowiadam. Z E46 wróciłem na Citroena, bo wolę Diesle a BMW z tych lat w Dieslu rujnuje kieszeń i/lub nerwy. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  11. Dmieszcz

    (K) VW, Audi lub inny, średniej klasy

    Moja pierwsza C4 1.6HDi 110 jeździ nadal u szwagra i ma 260000. Sprzęgło zaczyna dopiero padać a wtryski jeszcze nie. Jedno tankowanie słabego paliwa potrafi je posadzić. Są przypadki nieuleczalnych jednostek, ale HDi to bardzo udana i przewidywalna rodzina silników. Niczego nie da się użytkować całkiem za darmo. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  12. Dmieszcz

    (K) VW, Audi lub inny, średniej klasy

    Mam kilkusettysięczne doświadczenie z tymi silnikami. Jedna dwumasa 2000zł (targałem samuraja paletą + jazda po mieście) i jeden EGR za 700zł zużyta pompa paliwa (tutaj używka za 700 z wymianą). Nic więcej. Oceńcie sami, czy to dużo na 13 lat. Wawa + autostrada. Lalki nie było. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  13. Dmieszcz

    (K) VW, Audi lub inny, średniej klasy

    Nie wiem jakie masz preferencje. Ja wystawiłem coś takiego: http://allegro.pl/bmw-e46-316i-sedan-1-8-benz-2004r-172500km-prywat-i7146046452.html Za jego stan mogę ręczyć, ale go nie odmłodzę. Też miałem 20 tysi, więc kupiłem za 15 i 5 wsadziłem żeby było na cacy. Takie założenie. Po mieście 9 latem do 10.5 zimą. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  14. Dmieszcz

    DPF, EGR - czy ktoś usuwał?

    Dla tego napisałem że syfią, nie że dymią. Podobnie jak Jarek rozumiem konsekwencje usuwania filtra. Nie mam zamiaru do nikogo pisać, ale jeśli sobie rozmawiamy, to szczerze mówię co myślę o truciu siebie i innych w ramach oszczędności. W zakresie szkodliwych cząstek stałych: Stare Diesle pracowały na innych parametrach. CO2 emitowały więcej innych rzeczy mniej. Tych pyłów o których pisałem ja i Jarek, akurat mniej. Przy zwiększonym ciśnieniu doładowania i sprężania, nawet benzyniaki zaczęły emitować tlenki azotu i cząstki stałe. Dla tego od września wszystkie benzyny z turbo będą już miały katalizator NOx i filtr DPF Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  15. Dmieszcz

    DPF, EGR - czy ktoś usuwał?

    Mam nadzieję że nie trafię za Ciebie w korku żeby wdychać ten syf który wyprodukujesz. Stare Diesle że sprawnym wtryskiem mniej syfią niż te nowe z usuniętym filtrem. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
×