Skocz do zawartości

gilby

Użytkownik
  • Zawartość

    787
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    7

Zawartość dodana przez gilby

  1. terra w bardzo dobrej kasie, z ciekawości bym pojechał zobaczyć i może kupić, ale trochę daleko a aż tak ciekawy to nie jestem https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-stan-techniczny-bardzo-dobry-ID6EBxqG.html
  2. gilby

    Witam z WielkiejPolski

    witamy na pokładzie g450x - to już taki rodzynek, że tak powiem
  3. no ja po DLu miałem dwa single, zresztą cały czas mam singla
  4. gilby

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    z innej perspektywy widać, że motocyklista miał zielone już jakiś czas
  5. gilby

    Husaberg FE 390 ktoś , coś ?

    525 to najmocniejszy model EXC w tamtym czasie. Bardzo chwalony za trwałość silnik RFS, jeśli był prawidłowo dbany, to służy bardzo długo (jak na wyczynowy sprzęt). Musisz wiedzieć, że jazda 525 to nie zabawa - to wyrywa nadgarstki, niejeden się na takim sprzęcie połamał. Trzeba też pamiętać o serwisie, olej chyba co 8 motogodzin, zawory co 16. Warto to robić samemu i mieć miejsce na to, żeby nie śmigać co chwilę na serwis.
  6. gilby

    Husaberg FE 390 ktoś , coś ?

    mało popularny sprzęt, nigdy nie widziałem a tym bardziej nie jeździłem Z rzeczy, które słyszałem - silnik ma cylinder pochylony do przodu, co podobno przekłada się na bardzo dobre i łatwe prowadzenie Słyszałem też, że robi się pomału problem z częściami. Trzeba by to zweryfikować.
  7. hej, zawsze chciałem mieć jakiegoś klasyka, ale jak patrzę na obecne ceny, to taka yamaha sr500 w ładnym stanie, to minimum 10tys Podobają mi się maszyny i prostej linii, takie jak stare hondy CB, czy właśnie yamaha sr500, czy stare boxery. Pomyślałem sobie, że może warto kupić jakiegoś klasyka o linii bardziej czoperowej i zmienić parę detali - ale bez cięcia ramy itd - tylko np. siedzenie i kierownicę. Jest taka honda cm400t która tak się wydaje, że po zmianie kierownicy i "wyprostowaniu" siedzenia mogła by być ładnym klasykiem. Np. jak tu: Co myślicie?
  8. gilby

    stary klasyk

    Pod Warszawą jest ładna Honda CB750KZ 1980r za 7tys Na FB użytkownik Tomek Vfour
  9. Oglądam zdjęcia i czytam rożne relacje odnośnie wyścigów motocyklowych z kategorii offroad i naszło mnie kilka pytań. Może ktoś z Was kiedyś próbował albo interesował się tematem i coś może napisać? Generalnie to zapraszam do dyskusji Widzę że są różne dyscypliny i różne ligi - czy ktoś z was to rozróżnia? Co to są zawody enduro, crosscountry, cross, inne? Co jest fajne i różnorodne a co jest nudne i monotonne? Wszystko to fajnie wygląda na zdjęciach - chętnie bym kiedyś spróbował, może w przyszłym roku.Co trzeba zrobić, żeby zacząć i w jakim wyścigu spróbować, żeby nie zostać rozdeptanym? Jest jeszcze kwestia motocykla - najbardziej popularne są tam 2T? Czy taki motocykl na zawody musi być zarejestrowany i mieć przegląd?
  10. gilby

    YAMAHA TENERE 700

    Sama masa motocykla, to jedno. Druga sprawa, gdzie ta masa jest. Wydaje się patrząc na zdjęcia, że np. paliwo w tenerce jest bardzo wysoko. Tak samo silnik. Kilka razy trafiłem na dyskusje, gdzie "cycki" ktma 790 były wyśmiewane. Może i to nie wygląda ciekawie, ale na pewno obniża środek ciężkości, na czym nam przecież mocno zależy.
  11. gilby

    Chcę tam wrócić!!

    @Marcin N ja raczej pojade na krótko i intensywnie, pewnie dojazd busem. Moim Ktmem nie ma przyjemności jadąc przez pół Polski na kołach. Ale zobaczymy jak to sie ułoży, dzięki za propozycje.
  12. Wracając do moich przemyśleń odnośnie rajdów, zawodów i tych tematów, po tegorocznej udanej przygodzie z Enduro Rally 24, w 2019 roku planuję pojechać na Albania Raid. Do przejechania jest ok 1500km po górach Albani, podzielone to jest na 6 odcinków. Trasa wygląda tak: Wygląda to fajnie i choć koszy są spore, to zabawa na pewno świetna.
  13. gilby

    Chcę tam wrócić!!

    Też chciałbym pojechać w 2019 choć na chwilę. Po jeżdżeniu po Wielkopolsce czy Kaszubach okazuje się, że to jest inny świat. Mam też porachunki z Pikujem - przez niefortunnego paciaka złamałem klamkę sprzęgła i nie wjechałem na szczyt, a został mi ostatni podjazd do zrobienia
  14. gilby

    YAMAHA TENERE 700

    Mówią, że tenerka kosztować będzie 10tys Euro a KTM 13,5 tys Euro Zobaczymy jak będą jeździć w terenie. Mi się coś widzi, że tenere ma bardzo wysoko umieszczony silnik i bak, co może działać na niekorzyść w terenie. Pożyjemy - zobaczymy.
  15. gilby

    (S) Sprzedam KTM 450 EXC Six Days Argentina

    a ja właśnie czytam, co piszą o 701 na profilu "KTM 690 / Husqvarna 701 Poland"
  16. gilby

    [S] Olivier

    Fajnie czasem coś zmienić, to daje motywacje. Nie ma co sie dołować, tylko cieszyć się, ze zaczyna sie nowa przygoda! A tak zapytam jeszcze, @Doodek ty nie masz jakiegoś liścia?
  17. mapy to tylko kwestia oprogramowania - tam jest wtrysk i to, jak on dozuje paliwo w zależności od różnych zmiennych zależy właśnie od mapy. Dzięki mapom można zmienić charakter motocykla. Dużo motocykli dziś ma kilka map, które można przełączać w zależności od potrzeby. Przez pewien okres była chyba tylko te250 i ludzie sami przerabiali na 310 dokupując zestaw powiększający pojemność. Potem wychodziła te310 z fabryki. To na pewno udany motocykl, ale chyba wybrał bym KTMa 250 po 2008 roku albo WR250F na aluminiowej ramie. To jednak dużo bardziej popularne motocykle, z częściami będzie mniej zachodu a i w internecie więcej wiedzy.
  18. to jest jeszcze ta robiona przez starą husqvarnę, a nie KTMa, prawda? To jest rozwiercona TE250 - wszystko to samo, tylko większy tłok. Nie znam osobiście, ale jak poszperasz w sieci, to na pewno znajdziesz opinie.
  19. gilby

    stary klasyk

    zajebisty, tylko obecnie ceny oszalały.
  20. gilby

    stary klasyk

    ładny, choć mnie kręcą bardziej japońskie maszyny
  21. gilby

    Cześć

    siema!
  22. gilby

    Witam

    witaj!
  23. gilby

    F650GS 2001 - prośba o poradę

    KTMem wszędzie pojadę, dopóki sam i na stojąco Muszę w końcu przerobić siedzenie, to może dalej gdzieś się uda po asfalcie skoczyć
×