-
Zawartość
787 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
7
Zawartość dodana przez gilby
-
terra w bardzo dobrej kasie, z ciekawości bym pojechał zobaczyć i może kupić, ale trochę daleko a aż tak ciekawy to nie jestem https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-stan-techniczny-bardzo-dobry-ID6EBxqG.html
- 10 462 odpowiedzi
-
- 1
-
witamy na pokładzie g450x - to już taki rodzynek, że tak powiem
-
no ja po DLu miałem dwa single, zresztą cały czas mam singla
- 10 462 odpowiedzi
-
z innej perspektywy widać, że motocyklista miał zielone już jakiś czas
-
525 to najmocniejszy model EXC w tamtym czasie. Bardzo chwalony za trwałość silnik RFS, jeśli był prawidłowo dbany, to służy bardzo długo (jak na wyczynowy sprzęt). Musisz wiedzieć, że jazda 525 to nie zabawa - to wyrywa nadgarstki, niejeden się na takim sprzęcie połamał. Trzeba też pamiętać o serwisie, olej chyba co 8 motogodzin, zawory co 16. Warto to robić samemu i mieć miejsce na to, żeby nie śmigać co chwilę na serwis.
-
mało popularny sprzęt, nigdy nie widziałem a tym bardziej nie jeździłem Z rzeczy, które słyszałem - silnik ma cylinder pochylony do przodu, co podobno przekłada się na bardzo dobre i łatwe prowadzenie Słyszałem też, że robi się pomału problem z częściami. Trzeba by to zweryfikować.
-
hej, zawsze chciałem mieć jakiegoś klasyka, ale jak patrzę na obecne ceny, to taka yamaha sr500 w ładnym stanie, to minimum 10tys Podobają mi się maszyny i prostej linii, takie jak stare hondy CB, czy właśnie yamaha sr500, czy stare boxery. Pomyślałem sobie, że może warto kupić jakiegoś klasyka o linii bardziej czoperowej i zmienić parę detali - ale bez cięcia ramy itd - tylko np. siedzenie i kierownicę. Jest taka honda cm400t która tak się wydaje, że po zmianie kierownicy i "wyprostowaniu" siedzenia mogła by być ładnym klasykiem. Np. jak tu: Co myślicie?
-
Pod Warszawą jest ładna Honda CB750KZ 1980r za 7tys Na FB użytkownik Tomek Vfour
-
Oglądam zdjęcia i czytam rożne relacje odnośnie wyścigów motocyklowych z kategorii offroad i naszło mnie kilka pytań. Może ktoś z Was kiedyś próbował albo interesował się tematem i coś może napisać? Generalnie to zapraszam do dyskusji Widzę że są różne dyscypliny i różne ligi - czy ktoś z was to rozróżnia? Co to są zawody enduro, crosscountry, cross, inne? Co jest fajne i różnorodne a co jest nudne i monotonne? Wszystko to fajnie wygląda na zdjęciach - chętnie bym kiedyś spróbował, może w przyszłym roku.Co trzeba zrobić, żeby zacząć i w jakim wyścigu spróbować, żeby nie zostać rozdeptanym? Jest jeszcze kwestia motocykla - najbardziej popularne są tam 2T? Czy taki motocykl na zawody musi być zarejestrowany i mieć przegląd?
- 15 odpowiedzi
-
- 1
-
- ednuro
- crosscountry
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Sama masa motocykla, to jedno. Druga sprawa, gdzie ta masa jest. Wydaje się patrząc na zdjęcia, że np. paliwo w tenerce jest bardzo wysoko. Tak samo silnik. Kilka razy trafiłem na dyskusje, gdzie "cycki" ktma 790 były wyśmiewane. Może i to nie wygląda ciekawie, ale na pewno obniża środek ciężkości, na czym nam przecież mocno zależy.
-
@Marcin N ja raczej pojade na krótko i intensywnie, pewnie dojazd busem. Moim Ktmem nie ma przyjemności jadąc przez pół Polski na kołach. Ale zobaczymy jak to sie ułoży, dzięki za propozycje.
-
Wracając do moich przemyśleń odnośnie rajdów, zawodów i tych tematów, po tegorocznej udanej przygodzie z Enduro Rally 24, w 2019 roku planuję pojechać na Albania Raid. Do przejechania jest ok 1500km po górach Albani, podzielone to jest na 6 odcinków. Trasa wygląda tak: Wygląda to fajnie i choć koszy są spore, to zabawa na pewno świetna.
- 15 odpowiedzi
-
- 5
-
- ednuro
- crosscountry
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Też chciałbym pojechać w 2019 choć na chwilę. Po jeżdżeniu po Wielkopolsce czy Kaszubach okazuje się, że to jest inny świat. Mam też porachunki z Pikujem - przez niefortunnego paciaka złamałem klamkę sprzęgła i nie wjechałem na szczyt, a został mi ostatni podjazd do zrobienia
-
Mówią, że tenerka kosztować będzie 10tys Euro a KTM 13,5 tys Euro Zobaczymy jak będą jeździć w terenie. Mi się coś widzi, że tenere ma bardzo wysoko umieszczony silnik i bak, co może działać na niekorzyść w terenie. Pożyjemy - zobaczymy.
-
a ja właśnie czytam, co piszą o 701 na profilu "KTM 690 / Husqvarna 701 Poland"
-
Trzy opony na raz?
- 10 462 odpowiedzi
-
Fajnie czasem coś zmienić, to daje motywacje. Nie ma co sie dołować, tylko cieszyć się, ze zaczyna sie nowa przygoda! A tak zapytam jeszcze, @Doodek ty nie masz jakiegoś liścia?
-
@voco
- 10 462 odpowiedzi
-
mapy to tylko kwestia oprogramowania - tam jest wtrysk i to, jak on dozuje paliwo w zależności od różnych zmiennych zależy właśnie od mapy. Dzięki mapom można zmienić charakter motocykla. Dużo motocykli dziś ma kilka map, które można przełączać w zależności od potrzeby. Przez pewien okres była chyba tylko te250 i ludzie sami przerabiali na 310 dokupując zestaw powiększający pojemność. Potem wychodziła te310 z fabryki. To na pewno udany motocykl, ale chyba wybrał bym KTMa 250 po 2008 roku albo WR250F na aluminiowej ramie. To jednak dużo bardziej popularne motocykle, z częściami będzie mniej zachodu a i w internecie więcej wiedzy.
- 10 462 odpowiedzi
-
- 1
-
to jest jeszcze ta robiona przez starą husqvarnę, a nie KTMa, prawda? To jest rozwiercona TE250 - wszystko to samo, tylko większy tłok. Nie znam osobiście, ale jak poszperasz w sieci, to na pewno znajdziesz opinie.
- 10 462 odpowiedzi
-
zajebisty, tylko obecnie ceny oszalały.
-
ładny, choć mnie kręcą bardziej japońskie maszyny
-
KTMem wszędzie pojadę, dopóki sam i na stojąco Muszę w końcu przerobić siedzenie, to może dalej gdzieś się uda po asfalcie skoczyć