-
Zawartość
787 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
7
Posty dodane przez gilby
-
-
witamy na pokładzie
g450x - to już taki rodzynek, że tak powiem
-
no ja po DLu miałem dwa single, zresztą cały czas mam singla
-
z innej perspektywy widać, że motocyklista miał zielone już jakiś czas
-
525 to najmocniejszy model EXC w tamtym czasie. Bardzo chwalony za trwałość silnik RFS, jeśli był prawidłowo dbany, to służy bardzo długo (jak na wyczynowy sprzęt).
Musisz wiedzieć, że jazda 525 to nie zabawa - to wyrywa nadgarstki, niejeden się na takim sprzęcie połamał.
Trzeba też pamiętać o serwisie, olej chyba co 8 motogodzin, zawory co 16. Warto to robić samemu i mieć miejsce na to, żeby nie śmigać co chwilę na serwis.
-
mało popularny sprzęt, nigdy nie widziałem a tym bardziej nie jeździłem
Z rzeczy, które słyszałem - silnik ma cylinder pochylony do przodu, co podobno przekłada się na bardzo dobre i łatwe prowadzenie
Słyszałem też, że robi się pomału problem z częściami. Trzeba by to zweryfikować.
- 2
-
Pod Warszawą jest ładna Honda CB750KZ 1980r za 7tys
Na FB użytkownik Tomek Vfour
-
Sama masa motocykla, to jedno. Druga sprawa, gdzie ta masa jest.
Wydaje się patrząc na zdjęcia, że np. paliwo w tenerce jest bardzo wysoko. Tak samo silnik.
Kilka razy trafiłem na dyskusje, gdzie "cycki" ktma 790 były wyśmiewane. Może i to nie wygląda ciekawie, ale na pewno obniża środek ciężkości, na czym nam przecież mocno zależy.
-
@Marcin N ja raczej pojade na krótko i intensywnie, pewnie dojazd busem. Moim Ktmem nie ma przyjemności jadąc przez pół Polski na kołach. Ale zobaczymy jak to sie ułoży, dzięki za propozycje.
-
Wracając do moich przemyśleń odnośnie rajdów, zawodów i tych tematów, po tegorocznej udanej przygodzie z Enduro Rally 24, w 2019 roku planuję pojechać na Albania Raid.
Do przejechania jest ok 1500km po górach Albani, podzielone to jest na 6 odcinków. Trasa wygląda tak:
Wygląda to fajnie i choć koszy są spore, to zabawa na pewno świetna.
- 5
-
Też chciałbym pojechać w 2019 choć na chwilę. Po jeżdżeniu po Wielkopolsce czy Kaszubach okazuje się, że to jest inny świat.
Mam też porachunki z Pikujem - przez niefortunnego paciaka złamałem klamkę sprzęgła i nie wjechałem na szczyt, a został mi ostatni podjazd do zrobienia
- 1
- 1
-
Mówią, że tenerka kosztować będzie 10tys Euro a KTM 13,5 tys Euro
Zobaczymy jak będą jeździć w terenie. Mi się coś widzi, że tenere ma bardzo wysoko umieszczony silnik i bak, co może działać na niekorzyść w terenie.
Pożyjemy - zobaczymy.
-
a ja właśnie czytam, co piszą o 701 na profilu "KTM 690 / Husqvarna 701 Poland"
Cytujco Ci padło po 3 tys w Husce?
CytujJeszcze nic. Ale silnik wydaje takie dźwięki jak potrząsana paczka gwoździ. W marcu byłem w Portugalii, z czterech 701 wróciły dwie. Jedna z przebiegiem 600km zjadła sprzęgło, a druga z przebiegiem 6000km zaczęła brać 0,5 ltr oleju na 100km. Poza tym główna wada 701 to nieszczelny airbox. Do silnika leci pył. Itd...
- 1
- 1
-
Trzy opony na raz?
-
Fajnie czasem coś zmienić, to daje motywacje.
Nie ma co sie dołować, tylko cieszyć się, ze zaczyna sie nowa przygoda!
A tak zapytam jeszcze, @Doodek ty nie masz jakiegoś liścia?
-
-
11 godzin temu, blacha napisał:No właśnie czym więcej szperam tym mniej wiem Straszne zawirowania były z tą Husqvarną. Z tego cy wyczytałem to Od 2009 310 wychodziły z fabryki z piecem 250 powiększonym do 310 cm3. Od 2010 wyszedł nowszy model ze zmiennymi mapami zapłonu ale nie wiem na czym to polega.
mapy to tylko kwestia oprogramowania - tam jest wtrysk i to, jak on dozuje paliwo w zależności od różnych zmiennych zależy właśnie od mapy.
Dzięki mapom można zmienić charakter motocykla. Dużo motocykli dziś ma kilka map, które można przełączać w zależności od potrzeby.
Przez pewien okres była chyba tylko te250 i ludzie sami przerabiali na 310 dokupując zestaw powiększający pojemność. Potem wychodziła te310 z fabryki.
To na pewno udany motocykl, ale chyba wybrał bym KTMa 250 po 2008 roku albo WR250F na aluminiowej ramie. To jednak dużo bardziej popularne motocykle, z częściami będzie mniej zachodu a i w internecie więcej wiedzy.
- 1
-
Dnia 1.04.2018 o 11:27, blacha napisał:Zastanawiam się nad Yamahą WR 250 F. Przeglądając ogłoszenia wpadłem na Husqvarnę Te310. Co sądzicie o tym motocyklu?
to jest jeszcze ta robiona przez starą husqvarnę, a nie KTMa, prawda? To jest rozwiercona TE250 - wszystko to samo, tylko większy tłok. Nie znam osobiście, ale jak poszperasz w sieci, to na pewno znajdziesz opinie.
-
zajebisty, tylko obecnie ceny oszalały.
-
ładny, choć mnie kręcą bardziej japońskie maszyny
-
hej,
zawsze chciałem mieć jakiegoś klasyka, ale jak patrzę na obecne ceny, to taka yamaha sr500 w ładnym stanie, to minimum 10tys
Podobają mi się maszyny i prostej linii, takie jak stare hondy CB, czy właśnie yamaha sr500, czy stare boxery.
Pomyślałem sobie, że może warto kupić jakiegoś klasyka o linii bardziej czoperowej i zmienić parę detali - ale bez cięcia ramy itd - tylko np. siedzenie i kierownicę.
Jest taka honda cm400t
która tak się wydaje, że po zmianie kierownicy i "wyprostowaniu" siedzenia mogła by być ładnym klasykiem.
Np. jak tu:
Co myślicie?
- 2
-
siema!
-
witaj!
-
KTMem wszędzie pojadę, dopóki sam i na stojąco
Muszę w końcu przerobić siedzenie, to może dalej gdzieś się uda po asfalcie skoczyć
-
ładny, przydał by mi się taki do kompletu do ktma, ale nie mam kasy
Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…
na Zamierzam kupić moto...
Napisano · Report reply
terra w bardzo dobrej kasie, z ciekawości bym pojechał zobaczyć i może kupić, ale trochę daleko a aż tak ciekawy to nie jestem
https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-stan-techniczny-bardzo-dobry-ID6EBxqG.html