Skocz do zawartości

raby

Użytkownik
  • Zawartość

    3040
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    5

raby last won the day on 21 Czerwiec

raby had the most liked content!

Reputacja

1384 Excellent

O raby

  • Tytuł
    Maiordomus
  • Urodziny 19 Marzec

Kontakt

  • Strona WWW
    http://klubseata.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    LKS Wschód!
  • Motocykl
    BMW F800GS '12

Ostatnie wizyty

2025 wyświetleń profilu
  1. Dziś w planie było poskładanie silnika ale udało się tylko spolowić. Planowanie płaszczyzn, kalibracja gwintów, kompletowanie części i tak zeszło. Jakość współczesnych części jest tragiczna! Np podkładki zabezpieczające, zębatka rdzewieją już w workach zabezpieczających. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
  2. 2351 chyba, o model młodszy niż mój. Sam robiłeś? Chciałbym o parę rzeczy podpytać. Patrzyłem na te białe elementy ale strasznie to nie praktyczne i stawiam jednak na czarny.
  3. I jeszcze trochę gratów. Można zaczynać składanie silnika. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
  4. Kolejny dzień i cos do przodu idzie... Drobnica zawieziona do ocynku. Rama w proszek. I odebrałem silnik ze szkiełkowania. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
  5. Słabym. Szukam kogoś kto tanio zaplecie koła...
  6. Nie to nie jest głupie ale chcę zachować jak naj więcej z oryginalu. Rury nie wymieniam ale obspawalem ja solidniej i oszlifuje. Pewnie nie będzie jak oryginał ale działać będzie. Dziś odebrałem kolejną partię gratów z piaskowania. Jutro jadę załatwić ocynki. Znów było trochę spawania i sprawdziłem czy wahacz po cięciu i spawaniu pasuje z nowymi tulejami, pasuje więc działamy dalej. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
  7. @Karson niestety na frezarce gość tego nie zamocuje, zostaje ręczna obróbka :/ Rury o odpowiedniej średnicy też nie dostanę w sklepie.
  8. Pierwsza partia gratów Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
  9. KaeS może problemów nie mają ale koszty mogą się zaczynać od 1000 za rejestrację. U mnie 160 już z przeglądem.
  10. A tu następne 2 koła nie odpalane jakieś 17 lat. Sobota, browarek i nawet udało się przejechać. Nie ma tu materiału do odbudowy ale nie wykluczone że kiedyś przynajmniej doprowadzę do stanu - do jazdy. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
  11. Chyba za szybko chce zobaczyć efekt końcowy i nie zwracam aż tak uwagi na takie detale. Hmm wymienić pewnie można ale teraz to chyba zostaje tylko frezarka abo to usunąć. Dzięki, pomyślimy...
  12. raby

    Za marzeniem na motocyklu

    Meksyk albo i masakra
  13. Żadna dziura. Porozmawiałem jak z człowiekiem że to nie jest do jazdy tylko odnowienia i bez przeglądu nie podejdę do rejestracji a mając dowód z 79 roku na którym jest całkowity brak danych które dopiero na przeglądzie się ustala. Nie miałem gwarancji że się wszystko uda a bez papiera cała inwestycja nie ma sensu. Panowie na stacji mnie znają i moje pojazdy i nie było problemu. Z resztą zobacz pierwsze zdjęcie, czego mu brakuje?
  14. @Karson nie wiem czy widziałeś spawy zawodowych spawaczy rometa ale moje (amatora) wcale nie są gorsze. A rura wahacza to był trudny pacjent, po odcięciu poprzednich smarków były same dziury które musiałem zalewać i wzmacniać. Pięknie nie jest ale 5x lepiej niż Ori i 3x lepiej niż poprzedni spawacze.
  15. Chyba mnie znasz troszkę Nie u mnie. Jeszcze w tym roku ma jeździć. A co z tym robić jeszcze? Może nie jest pięknie, nie jestem spawaczem z zawodu ale jest przynajmniej solidnie i nie wygnie rury wahacza. Poprzednie spawy to było sito a oryginalne to też małe smarki i ta rurka się zawsze wygina.
×