Skocz do zawartości

raby

Użytkownik
  • Zawartość

    3 768
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    11

Posty dodane przez raby


  1. 1 godzinę temu, Pawel napisał:

    I to nie jest pozbawione sensu, nowy napęd to koszt ok 500 pln i wytrzyma bez dbania powiedzmy 15 tyś.

    Regularne czyszczenie i smarowanie, przy założeniu że korzystamy z markowych środków, będzie kosztowało jakieś 50 pln na każde przyjechanie  2000 km,  czyli na 20000 km na środki czystości musimy wyłożyć 500 pln a tyle  kosztuje nowy napęd. 

    Podsumowując:

    W pierwszym przypadku na przejechanie 45000 km wydamy 1500 pln - 3 napędy po  500 pln

    W drugim przypadku na przejechanie 45000 km wydamy 2000 pln - 2 napędy po 500 pln , 2 x srodki czystości po 500 pln

     

    A gdyby tak napęd kosztował 600 a koszt dbania na 30tys 30zl?


  2. 12 minut temu, Prestige napisał:

    Ok ale ja serio pytam jaki ten hipol kupić bo są różne i nie wiem który będzie najlepszy.

    A ja serio napisałem że nie jest testerem smarów do łańcucha i nie wiem który jest naj lepszy.

    Masz wyżej jaki kupiłem a zrobiłem to tak:

    Wchodzę do sklepu z częściami do ciągników kupić łożyska czy inne symeringi i przy okazji pytam: macie hipol? A pan na to że tak, więc odpowiadam to wezmę litr. 

    Ot i cała historia wyboru oleju. 

    • Like 2

  3. 59 minut temu, mario2007 napisał:

    inny hipolo-podobny produkt ?

    to musi byc motul bo reszta to badziewie dla biedakow

    Godzinę temu, Prestige napisał:

    oliwiarkę już ładnie wyczyściłem aby korek dorobię i zalewam hipolem :-)

    no fajna ale nie wygodna w podróży i ciezko sie używa podczas jazdy

    30 minut temu, xel napisał:

    To ja namieszam: ja w scottoilerze mam hipola 85w90 i nawet pomimo maksymalnego skręcenia olejarki, to oleju daje za dużo :D Więc może trzeba coś gęstszego/bardziej lepkiego? :D 

    bo taka to olejarka ze masz kupowac oryginalny olej :default_icon_e_biggrin:


  4. No oczywiście ale na pewno czymś smarujesz swoje maszynę i chętnie bym poznał ten specyfik tym bardziej że pewnie swoim F800gs już sporo km zrobiłeś i pewnie w różnych terenach :-)
    Napisałem że hipol stosuje. W 800 4 sezony i poszło ledwie 0,5L na jakieś 40 tys km
    Jestem zadowolony i nic innego nie stosuje. Ale do tego jest automatyczna olejarka własnej konstrukcji bo to musi pracować ciągle.
    A spraje mam takie, 2 po prawej chyba nawet nie otwarte. Używałem już różnych i motuli i nie motuli i to jedno gówno. Dla tego nie chce zabierać głosu w dyskusji.
    W DRZ, X czy klientom pryskam co mam pod ręką i wszystko jeden pies.
    0b7428356695a8d715d9b6ae89384f1e.jpg

    Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka


  5. Dnia 12.01.2021 o 21:19, Dziadek napisał:

    podłączyłem do ładowarki typu LIDL. Po 2 minutach ładowarka pokazała, że jest full naładowany, zielone światełko i w ogóle zajebiście, no to tera ja go wziął tego naładowanego akulumatora  i podłączył do CTEKA pińć.zero.cośtam bom się stał dzisiaj jego szczęśliwym posiadaczem no i póki co ony CTEK napirza od 2 godzin i jeszcze nie ma dość.

    Wniosek : ładowarka z Lidla jest najszybsza :default_icon_mrgreen: .

    ... a mówiłem :D

    • Like 1

  6. 4 godziny temu, cykli napisał:

    Po około godzinie, ładowarka "przeskoczyła" z "ładowania" na "full" i tak została. Czyli palą się dwie ikonki: "motocykl" i "full". Rano sprawdzam, ciągle to samo, nic się nie dymi. Nie widać żeby motocykl był gdzieś spalony. Uff...

    No i co teraz?

    Po pierwsze primo: nie sądzę żebym miał tak zajebisty aku że po 4 miesięcznym postoju w godzinę się doładował TĄ ŁADOWARKĄ do nominalnej pojemności. Podejrzewam, że ładowarka coś tam podładowała, i przełączyła się na podtrzymywanie bez zbytniego angażowania w pracę.

    Bo to podładowywaczka, nie potrafi ładować do 100% - pisałem...

    Co do alarmu to jak ma swoje zasilanie i nie da się go wyłączyć do nie rozpinaj instalacji.

    • Thanks 1

  7. Godzinę temu, Jarek napisał:

    proszę o jedną propozycję, tą idealną propozycję co nie tylko naładuje, podtrzyma, ale i naprawi ... Bo odnoszę wrażenie, że chcesz tylko pogadać na tematy, które są Ci obce ...

    Czy są ideały nie wiem ale bardzo fajne prostowniki to:

    CTEK MXS 5.0 - prosty automat który jest bezpieczny jak ładowarka z lidla ale ładuje trochę lepiej (jak przeczytasz instrukcje) i nie ma głównej wady ze nie ładuje po zaniku napięcia w sieci.

    Kulon 820 - zwykły prostownik ale wyposażony w rozbudowana elektronikę która pozwala naładować akumulator na 100% Ale znów kłania się instrukcja obsługi bo można uszkodzić akumulator jeżeli ktoś nie ma pojęcia co robi.

    Co do wyżej wymienionych nie jest to moja opinia ale ludzi co pół życia zajmują się ładowaniem akumulatorów.

    A lidlowy jest bardzo dobry i jak do 70zl nie ma konkurencji. Przez ponad 10 lat miałem 2 i jeszcze je odsprzedałem dalej, i żaden nie padł.

    Wiec co mi jest takie obce?

     

    • Like 2

  8. No to się znów powtórzę.

    Godzinę temu, Jarek napisał:

    A to według Ciebie jaką ładowarkę powinien kupić sobie @Cykli?

    Żadnej! Tą co ma mu wystarczy.

     

    11 godzin temu, raby napisał:

    @cykli podłącz normalnie ta ładowarkę w motocyklu,

     

    Godzinę temu, Jarek napisał:

    Gadamy o ładowarkach! Nie o jednej,m którą Ty akurat masz ....

    Tak. O lidlowych, model masz w poście cykliego. Moze inne lidlowe (tych czerwonych nie sprawdzałem) maja takie same funkcje.

    A biedronkowe jak widać nie...

    • Like 2
×