-
Zawartość
95 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Może komuś zalega takie to to gdzieś w garażu? Moje ograniczniki sa już trochę poubijane i fajnie byłoby je ogarnąć (chyba że są jakieś magiczne nie-druciarskie metody poza wymianą półki?).
-
Raczej wątpię w powodzenie tej próby, ale nie spieszy mi się, więc spróbować można
-
Nie chłopie Ale to naprawdę łatwo się złamało - spodziewałam się większej elastyczności materiału, to plastik w końcu Wiem, że można zamówić w BMW, ale może komuś się pałęta taki element po garażu.
-
A nuż widelec ktoś ma? Udało mi się swoją złamać podczas próby jej naprostowania. Numer części z katalogu BMW: 11 43 7 708 131 (F650 GS Twin)
-
U mnie padło przy 65kkm - a przynajmniej tyle mam na liczniku Gywer szybko zrobił robotę i już od tygodnia śmigam
-
stator czy regulator napięcia padł - potrzebna diagnoza
l33dek odpowiedział piterGD ⇒ temat w Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
Chyba przerobię to na step-by-step do przypięcia bo najwyraźniej temat lubi powracac hurtowo -
Zostałam przekonana, jutro go wykręcę i już szukam jakiegoś miejsca do podrzucenia go do przewinięcia. Temat chyba do zamknięcia, bo i tak z zakupów zmienił się w rozterki warsztatowe Dzięki wszystkim za pomoc i porady!
-
Przy 4k obrotów napięcia na wtyczkach alternatora to 45 / 70 / 70(kilka). Rezystancja na parach bolców na wyłączonym silniku (same zetknięte kable wskazują 0.0): 1-2 -> 0.3 Ohm 1-3 -> 0.4 Ohm 2-3 -> 0.3 Ohm z zaznaczeniem, że za każdą próbą pomiaru razem mam nieco inne wyniki (opór waha się w granicach 0.3-0.7). Btw. jakiś polecany zakład od alternatorów oprócz Gywera? Ma urlop do 1 sierpnia, tyle nie będę czekać
-
Kable miernika na parach bolców z wtyczki alternatora, odpowiednio: 1-2, 1-3, 2-3. To był "pomiar ciągłości" (symbol na mierniku na obrazku) na włączonym silniku. Ma być wyłączony?
-
To jeszcze raz, kolejne pomiary Na klemach mam obecnie niecałe 12, aku jest już słabe po wielokrotnym mierzeniu. Na jałowym na alternatorze (zimny): 21 / 26 / 29 V i odpowiednio 0.115 / 0.144 / 0.160 A Na jałowym na alternatorze (rozgrzany 5min): 26 / 26 / 26 V i 0.145 A na wszystkich Na podniesionych obrotach narazie nic nie zmierzę bo brakuje mi 3ej ręki. Alternator + masa: 0 / 2.6 / 0 (V) - @xel już mi podpowiedział, że to oznacza zwarcie i jednak alternator do przewinięcia, ale jakaś mądra głowa może to jeszcze potwierdzić A ja chyba wybiorę się do szkoły elektroniczno/mechanicznej
-
Alternator wg moich pomiarów powinien być ok, na jałowym wyszły mi napięcia 20/24/28V i rezystancja 0.116/0.135/0.150 - chyba wygląda poprawnie, ale jeśli nie to niech mnie kto oświeci Akumulator też nowy, więc zostaje mi regulator z tej wyliczanki.
-
Byle sprawdzony i sprawny, bo mi ręce opadają W rozsądnej odległości do Krakowa mogę podjechać nawet "zaraz"
-
Sprzedam w komplecie lub osobno Kurtka Modeka Stela, rozmiar 38 - używana chyba 2 sezony, bez uszkodzeń - 400zł. Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/kurtka-motocyklowa-damska-modeka-stela-lady-38-CID5-IDFbX7h.html Spodnie Modeka Stela, rozmiar 42, używane 1 sezon, prawie jak nowe - 350zł. Linka: https://www.olx.pl/oferta/spodnie-motocyklowe-damskie-modeka-stela-CID5-IDFbXml.html Pełne komplety z ochraniaczami i 2 podpinkami. Można się targować Oglądanie i odbiór pod Krakowem (Skawina).
-
Kierownica do Twina '08 poszukiwana Może ktoś ma takie artefakty, albo komuś wpadnie w oko gdzieś w internetach. Wiem, że na Allegro są oryginały po 600+zł, ale szukam coś taniej, a nuż się znajdzie.
-
Też mam oryginalnego Rama, bez ładowarki, z gumką, świetny wynalazek - dobrze trzyma telefon i bez gumek, ale po tym jak kiedyś prawie wypadł mi na wybojach używam jej "na wszelki wypadek" - bo nigdy nie wiadomo gdzie oczy poniosą Ram ma szeroki wybór uchwytów bazowych, więc można go zamontować wszędzie. Jeszcze muszę zmajstrować jakieś ładowanie, bo aktualna ładowarka od dłuższego czasu odmawia posługi.