Skocz do zawartości

kordi

Użytkownik
  • Zawartość

    255
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

74 Excellent

O kordi

  • Tytuł
    Niezły wyjadacz
  • Urodziny 24.12.1971

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.trialmania.pl/

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Łódź
  • Motocykl
    Simson S51/S70/ETZ251/BMWF650GS/BMWF650GS Twin
  • Przebieg
    31000

Ostatnie wizyty

966 wyświetleń profilu
  1. Czy mógłbyś rozwinąć myśl ? Sorki ale nigdy nie kupowałem od Chinoli. Widzę, że wiele towarów od nich jest dostępnych u nas w różnych sklepach i portalach
  2. Tak, chodziło mi o nazwę. Sorki za zamieszanie. A tak na poważnie, to i tak mam objekcje co do jakości tych akcesoryjnych dodatków. I jak bym już kupował to jakiś uchwyt do tekefonu czy osłonę zbiorniczka albo inne drobiazgi. Ale gmoli czy podwyższenie kierownicy, to już mam obawy co do jakości i wytrzymałości tych elementów. Chyba że z doświadczczenia macie inne spostrzeżenia.
  3. Dziękuję za poważne odpowiedzi. Mnie po prostu rozwaliła nazwa firmy , ale widocznie tylko mnie i nikt nie podłapał.
  4. Czy polecacie akcesoria tej firmy? https://pl.aliexpress.com/item/32968922748.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3ddb2995aSzrit&algo_pvid=51af5507-deca-4b5a-8ee1-b5d1614d8786&algo_expid=51af5507-deca-4b5a-8ee1-b5d1614d8786-33&btsid=7f20cf52-2bfb-41fb-a417-264e7157dff6&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_53 Bo ja mam mieszane uczucia
  5. OK, teraz wszystko się zgadza. Ty poszedłeś w górę a ja idę w dół. Pozdrawiam.
  6. Oj coś mi się tu nie klei. Jeżeli damy większą zębatkę na tyle, lub mniejszą z przodu to motocykl ma krótsze biegi ale lepiej przyspiesza, aczkolwiek kosztem wyższych obrotów przy tej samej prędkości i spadkiem maksymalnej. Zmiana ilości jednego zęba na zdawczej, to odpowiednik zmiany ok. 2,5 na tylnej. Chyba że coś pokręciłem? Kolejna osoba (oprócz JackaJ) od której kupuję szybę też jeżdząca Twinem, namawia mnie na zmianę zębatek oryginalnych czyli 17/41 na 16/42. Coś w tym musi jednak być.
  7. kordi

    Nowy, to ja

    Powitać i szacun
  8. kordi

    Witam forumowiczów BMW F650 GS

    Witaj. Super wprowadzenie.
  9. I taki opis przełożeń, już mi coś wyjaśnia
  10. Pewnie masz rację, ale oczko to ja wolę w pończochach i niekoniecznie tych na sobie, info dla lubiących gry słowne
  11. Ok, masz rację, tylko czemu na bmwstore podają 115 ogniw łańcuch, czy ja źle paczę
  12. Czyli wynika z tego że łańcuch ma 115 ogniw (u mnie 116 bo liczyłem), a zębatki 17/41 i to się zgadza. Posta bym nie pisał i bym wam nie truł, gdyby informacje na temat tego modelu motocykla były jasne i przejrzyste, a nie rozbieżne. W wielu katalogach różnych firm ten model w ogóle nie występuje, tylko jest F650GS Singiel, F700GS i najbardziej chyba zbliżony F800GS z tego samego rocznika co mój. Chyba że mam brać pod uwagę F650GS z tego samego roku.
  13. A jaki widzisz pozytyw przy 16/42 w porównaniu do 17/41. Czy przy tej samej prędkości nie ma silnik więcej na obrotomierzu. Nie interesuje mnie prędkość maksymalna, tylko komfort podróżowania przy max stałej prędkości około 120km/h. Na bmwstore byłem zanim napisałem posta, ale tam są podane części "na zimno" bez ich specyfikacji. Zębatki sprawdzone i jest 17/41
  14. Ad1. Z katalogu nic nie wynika bo nie ma modelu Twina. Jeden sprzedawca oferował mi 16/42 a inny 17/41, więc stąd moje wątpliwości. Zebrałem się i przeliczyłem to co mam i wychodzi mi 17/41 - zestaw napędowy podobno jest w oryginale. Ad2. Tutaj byłem, zanim zacząłem pisać na forum i zobaczyłem że są dwa rodzaje ale wymiarów nie ma.
×