Skocz do zawartości

kordi

Użytkownik
  • Zawartość

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

112 Excellent

O kordi

  • Tytuł
    Niezły wyjadacz
  • Urodziny 24.12.1971

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.trialmania.pl/

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Łódź
  • Motocykl
    Simson S51/S70/ETZ251/BMWF650GS/BMWF650GS Twin
  • Przebieg
    rośnie

Ostatnie wizyty

1225 wyświetleń profilu
  1. kordi

    Gdzie zamocować kij baseballowy

    Takie podejście , bardzo mi się podoba (chociaż tutaj na dzień dobry za ostro - ale może dobre intencje). Grunt to prónd. Dlaczego kupiłem pierwsze BMW, z tego samego powodu - po wielu latach przerwy z jednośladami, przejażdżka na F650ST ( fota z 2008r.)Pozdrawiam.
  2. kordi

    Jestem nowy

    Cześć
  3. kordi

    F650GS dla wysokiej osoby?

    Podejrzewam że nawet na nie obniżonym ze względu na wzrost będzie ci niekomfortowo, w rachubę wchodzi raczej wersja Dakar. Ale w twojej sytuacji (od rodziny), to najprościej przymierzyć się, przejechać i samemu ocenić.
  4. kordi

    Cześć Wszystkim!

    Cześć
  5. Czy mógłbyś rozwinąć myśl ? Sorki ale nigdy nie kupowałem od Chinoli. Widzę, że wiele towarów od nich jest dostępnych u nas w różnych sklepach i portalach
  6. Tak, chodziło mi o nazwę. Sorki za zamieszanie. A tak na poważnie, to i tak mam objekcje co do jakości tych akcesoryjnych dodatków. I jak bym już kupował to jakiś uchwyt do tekefonu czy osłonę zbiorniczka albo inne drobiazgi. Ale gmoli czy podwyższenie kierownicy, to już mam obawy co do jakości i wytrzymałości tych elementów. Chyba że z doświadczczenia macie inne spostrzeżenia.
  7. Dziękuję za poważne odpowiedzi. Mnie po prostu rozwaliła nazwa firmy , ale widocznie tylko mnie i nikt nie podłapał.
  8. Czy polecacie akcesoria tej firmy? https://pl.aliexpress.com/item/32968922748.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3ddb2995aSzrit&algo_pvid=51af5507-deca-4b5a-8ee1-b5d1614d8786&algo_expid=51af5507-deca-4b5a-8ee1-b5d1614d8786-33&btsid=7f20cf52-2bfb-41fb-a417-264e7157dff6&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_53 Bo ja mam mieszane uczucia
  9. OK, teraz wszystko się zgadza. Ty poszedłeś w górę a ja idę w dół. Pozdrawiam.
  10. Oj coś mi się tu nie klei. Jeżeli damy większą zębatkę na tyle, lub mniejszą z przodu to motocykl ma krótsze biegi ale lepiej przyspiesza, aczkolwiek kosztem wyższych obrotów przy tej samej prędkości i spadkiem maksymalnej. Zmiana ilości jednego zęba na zdawczej, to odpowiednik zmiany ok. 2,5 na tylnej. Chyba że coś pokręciłem? Kolejna osoba (oprócz JackaJ) od której kupuję szybę też jeżdząca Twinem, namawia mnie na zmianę zębatek oryginalnych czyli 17/41 na 16/42. Coś w tym musi jednak być.
  11. kordi

    Nowy, to ja

    Powitać i szacun
  12. kordi

    Witam forumowiczów BMW F650 GS

    Witaj. Super wprowadzenie.
  13. I taki opis przełożeń, już mi coś wyjaśnia
  14. Pewnie masz rację, ale oczko to ja wolę w pończochach i niekoniecznie tych na sobie, info dla lubiących gry słowne
×