Skocz do zawartości

pawelw

Użytkownik
  • Zawartość

    167
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

79 Excellent

O pawelw

  • Tytuł
    Stały bywalec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Rusinowice
  • Motocykl
    versys 650
  1. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    A tutaj przykład debilizmu do potęgi: 1,3 promila kierowcy motocykla, bo motocyklistą nazwać go nie można http://lubliniec.naszemiasto.pl/artykul/slaskie-policyjny-poscig-za-pijanym-motocyklista-wideo,3383381,artgal,t,id,tm.html
  2. pawelw

    "Żółte" fotoradary

    A oddychać bez mandatu tam wolno?
  3. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Dlatego ja staram się trzymać pewien dystans od ciężarówek i autobusów, bo w tamtym tygodniu omal nie zaskoczył mnie pojazd jeżdżący max 45 km/h, który także po prostu wjechał na drogę za stojącym autobusem. Nie mogę pojąć jak to jest, że z jednej strony coraz trudniej zdać prawko (a szczególnie zaostrzono zadania na placu na kat. A) a z drugiej mogę nie posiadając żadnej wiedzy na temat ruchu drogowego jeździć legalnie takim pojazdem! To totalny bezsens!
  4. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Ciekawe o czym ten debil myślał? Pewnie gadał przez zajebistą komórę i nie zauważył gdzie jest i co robi
  5. pawelw

    Rebelhorn, ktoś - coś??

    Teraz mogę dodać nieco odnośnie posiadanego kompletu odzieży Rebelhorna, ponieważ udało mi się sprawdzić zachowanie w deszczu i wodoszczelność jest dobra. Podpinka reissa zrobiła swoje i nie zmokłem. Obecnie, po około 1k km nadal nic się nie rozlazło, rozerwało, itp. Jak na razie ubranko sprawuje się bez zastrzeżeń.
  6. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    A szkoda, bo z bólem trudno jeździć
  7. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Bo zamiast trąbki trzeba mieć paralizator i razić prądem - może wtedy będzie łatwiej
  8. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Takich buraków niestety nie brakuje. Sam czasami jeżdżę rowerem i powiem szczerze, że jest to dość ryzykowne zajęcie. Ostatnio gość nie dość, że zajechał mi drogę (wyjeżdżając z bocznej drogi na główną zatrzymał się oczywiście zajmując całą ścieżkę rowerową) to jeszcze wyskoczył do mnie z ryjem. Aż mnie korciło, żeby mu go troszkę sklepać, ale gość dostał opierdziel od starszej pani, która też jechała rowerem, ale z drugiej strony.
  9. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    W temacie jazdy pojazdów uprzywilejowanych nie każdy wie jak się zachować na przejeździe strzeżonym. Kiedyś w przepisach był obowiązek zatrzymania się min 10m przed zaporami, aby zostawić miejsce dla pojazdu uprzywilejowanego. Obecnie tego obowiązku nie ma, jest wręcz nakaz, by pierwszy zatrzymujący się pojazd dojechał blisko zapór. Pojazd uprzywilejowany w takiej sytuacji zajmuje lewy pas i ma z tego pasa bezwzględne pierwszeństwo przejazdu przez przejazd. Często dróżnik wręcz przepuszcza taki pojazd (oczywiście, jeśli jest to możliwe i nie zagraża bezpieczeństwu).
  10. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Szkoda, że u nas nie działa system stosowany w stanach. Tam każdy pojazd uprzywilejowany (karetka, straż, policja) jak jedzie "na sygnałach" automatycznie powoduje zmianę świateł na zielone dla swojego kierunku ruchu (każdy pojazd posiada nadajnik przekazujący odpowiedni sygnał do centralek sterujących sygnalizacją; oczywiście z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym). U nas niestety często karetka / policja / straż wjeżdża na czerwonym i naraża się na sytuację kolizyjną. A według naszego prawa wjechać jako pojazd uprzywilejowany na czerwonym może, ale jeśli będzie kolizja, to odpowiedzialność spada na tego, kto nie zastosował się do sygnalizacji. Smutne, ale prawdziwe
  11. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Ale dlaczego zamazano tablice? Takiego buraka powinno się napiętnować. Pewnie nie słyszał syreny, bo ma wydech bez DB killera i w uszach słuchawki z muzyką a w ogóle to przecież lusterka są tylko do sprawdzania własnego odbicia!
  12. pawelw

    JURA I COŚ JESZCZE

    Zgadza się. Za wjazd można słono zapłacić i to, że nikogo nie widać w okolicy nie oznacza, że nie pojawi się lotny patrol. Prawdą też jest to, że pustynia ma być w planach znowu pustynna i zieleń ma być mocno ograniczona
  13. pawelw

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Na pewno nie było więcej niż 60 - przecież wszyscy tak jeżdżą. Dla osób niedostrzegających różnicy w jeździe z różnymi prędkościami i ich wpływem na drogę hamowania ilustracja poniżej: http://www.prawko-kwartnik.info/anima/predkosc.html
  14. a moja kawa skręca w stronę przeciwną niż skręcona kierownica - czyżby była zepsuta?
  15. pawelw

    Wasze opinie o owiewkach

    Ja posiadam w kawie akcesoryjną szybkę od Givi i moim zdaniem jest OK. Miałem okazję karnąć się na takim samym moto z szybką orginalną i powiem tylko tyle, że różnica jest bardzo wyraźnie odczuwalna. Co prawda jak na razie jeżdżę w kasku LS2 batten visor, który jest sam w sobie głośny, ale już niedługo powinienem posiadać bardziej drogowy garnek i wtedy będę mógł powiedzieć, czy pewne zawirowania były przez kask czy też z winy szyby.
×