Skocz do zawartości

raszu

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutral

O raszu

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    990 ADV

Ostatnie wizyty

488 wyświetleń profilu
  1. raszu

    Jak daleko jest X-Ch do 690 Enduro?

    Ja to bym chciał MTBikera maszynę, ale on nie chce mojego 990 ;) a na razie nie ma kupca na mojego KTMa ;) Jarek, nie wiem skąd masz takie przypuszczenia, bo w ogóle się nie znamy. Mniejsza z tym, na mnie akurat nie działa zasada "musi mieć 10kkm".
  2. raszu

    Jak daleko jest X-Ch do 690 Enduro?

    Chodzi mi o to, czy bendiks to tylko jedna wadliwa część, po wymianie której jest spokój. Czy może bendiks to zespół części - i może być tak, że wszystko dookoła wymaga wymiany jeśli bendiks jest wadliwy. To już po polsku ? :)
  3. raszu

    Jak daleko jest X-Ch do 690 Enduro?

    Podobno oryginał 700zł. To jakoś bym przełknął. A nie wiąże się z tym bendixem jakiś łańcuch konsekwencji dookoła? Po wymianie będzie cacy?
  4. raszu

    Jak daleko jest X-Ch do 690 Enduro?

    Dzięki MTBiker! No dobra, jestem w trakcie rozmów z kolegą Wertime (nie wiem czy ktoś go tutaj zna? - to ksywa z OLX). Napisał mi takie coś - i zastanawiam się "Co to dla MNIE oznacza?" Witam. Mój motocykl ma jedną mechaniczna wade. W lutym robiąc gruntowny przegląd wymienione zostało wolne koło rozrusznika (bendix ). Niestety nie chcialo mi sie czekac 4tyg i została założona nieorginalna cześć. po kilku miesiącach przy starcie czasami halasuje. Ktoś powie coś madrego?
  5. raszu

    Jak daleko jest X-Ch do 690 Enduro?

    Chcę coś lżejszego po prostu, tym bardziej, że pasażerka mi się buntuje i chyba podróżować to będziemy samochodem. Jakby zachować wszystko, co ma 990tka tylko odjąć 50-60kg kosztem jednego miejsca na kanapie to by było ekstra :) Myślę, że skoro 990tka nie zrobiła mi krzywdy to 690tkę też bym ogarnął powoli ;) Chciałbym coś merytorycznie usłyszeć o zawieszeniu X-Ch...
  6. Cześć! X-Ch versus KTM 690 Enduro... Czy jest wśród nas ktoś, kto jeździł trochę na obu motocyklach i jest w stanie powiedzieć czy jest między nimi rzeczywiście duża przepaść? Opinia jest taka, że X-Ch jest osiołkowaty (mało dynamiczny, spokojny) no i zawieszenie niedomaga w porównaniu do 690E. Czy amator odczuje różnicę i będzie ona rzeczywiście doskwierać? Czy wręcz przeciwnie - spokój X-Ch pomoże w nauce jazdy w lekkim terenie? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi Chciałbym zamienić 990 na 690....albo ewentualnie na XCh... (Oczywiście brałbym KTMa od razu, ale nikt nie chce się zamienić ) No i szukam pozytywów w tym, że mogę zostać z X-Ch i kilkoma tysiącami różnicy jaka dzieli go od 690tki Mówiąc krótko boję się, że w Xch zawieszenie będzie mi ciągle dobijać i źle pracować, a serwis tylnego amorka będzie bardzo częsty i kosztowny :(
  7. raszu

    [S] KTM 990 ADV lub zamienię na X-Challenge

    Hehehe nawet śmieszne ;) dodatkowe zdjęcia:
  8. raszu

    [S] KTM 990 ADV lub zamienię na X-Challenge

    Hej, sorry kurczę, nie wiedziałem - pomyślałem, że tam jest oferta zamiany (bo jest konkretny dział zamiana) a tutaj oferta sprzedaży. Myślałem, że jest okej. Przepraszam za zamieszanie.
  9. raszu

    [S] KTM 990 ADV lub zamienię na X-Challenge

    Cześć, Może ktoś z niebieskich będzie chciał pomarańczę :) [zdjęcie poniżej, więcej wstawię jak się pogodzę z moim telefonem i on się przestanie na mnie obrażać.dzisiaj.] Wystawiam na sprzedaż KTM 990 ADV: Temat wałkowany na forum advrider, bla bla bla, konkluzja jest taka: nie będę jeździł z pasażerką, nie objadę na razie z przyczyn zawodowych Europy, najwyżej Bieszczady i Mazury. 990tka to dla mnie NADMIAR. Nie potrzebuję nadmiaru. Dzik jest ..., świetnie mi się nim jeździ, ale chcę coś mniejszego (690 + rogal albo sakwy od Exa i będę content.) Człowiek młody musi kupić, pojeździć i sprzedać i znowu kupić kilka motocykli żeby w końcu wiedział czego chce. Takie prawo natury. Nie stać mnie obecnie żeby sobie dokupić EXC albo WRkę jakąś - stąd decyzja, 690tka ma pogodzić wszystko. A czy pogodzi: Ch*j znajet Proszę w tym temacie nie rozpoczynać dyskusji, to tylko ogłoszeniowo. Nie chcę wątku na 4 strony Suche dane: Rocznik 2008 Przebieg: 72,700 Bezwypadkowy 100% Historia: Motocykl z sieci dilerskiej UK, pierwszy właściciel Anglik, po niewielkim przebiegu kupił go kolega Stellars (tu jego ogłoszenie kiedy sprzedawał: viewtopic.php?f=8&t=13854&p=182823&hilit=konik+polny#p182823 ) a następnie przy 71,226km kupiłem go ja. Przy 72,006km zrobiony DUŻY serwis w StajniaMotocyklowa.pl na kwotę 4,200zł + nowe opony Zrobione zostało (części tylko oryginalne KTM) -clutch booster -łożysko kosza sprzęgła -uszczelniacz siłownika sprzęgła -uszczelka sprzęgła -uszczelka magneta -łańcuch rozrządu x2 -filtr oleju -filtr powietrza -serwis zawieszenia przedniego (nowy olej, uszczelniacze, wyczyszczone lagi) -klocki nowe przód i tył Brembo -wymiana płynu hamulcowego przód i tył -wymiana łożyska główki ramy -płyn chłodniczy nowy, olej silnikowy MOTUL 15W60 -trochę nowych śrubek w miejsce starych -przegląd tylnego zawieszenia, łożysk w kołach, pompy wody, paliwa - tu bez zarzutu. Akcesoria w komplecie: 1. Półki i mocowanie SCOTTS, pod amortyzator skrętu gotowe 2. Podwyższenie kierownicy SCOTTS 3. Manetka G2 Throttle 4. Gniazdo zapalniczki x2 5. Układ monitorowania alternatora z diodą 6. Halogeny dalekosiężne (w postach Stellarsa opisane) 7. Xenon 8. Gmole SW Motech 9. Osłona pompy hamulcowej tył SW Motech 10. Stelaż kufrów 11. Kufry Hepco Becker GOBI - 3 szt. z kluczykami 12. Płyta podsilnikowa GI Tech z miejscem na narzędzia 13. Grzane manetki 14. Alu osłona chłodnicy 15. Osłona kratka na przedni reflektor 16. Relokator stopki bocznej 21' Brothers Opony: TKC80, Dunlop TR91 Napęd: Na cały sezon. Co jest zepsute albo źle działa: nic. Nie ma problemu ze znalezieniem biegu jałowego, sprzęgło nie hałasuje, nie ciągnie, działa jak trzeba. Co trzeba będzie zrobić za kilkadziesiąt tys. km: kupić i założyć sam kosz sprzęgłowy, może wysprzęglik pewnie ten akcesoryjny za ok 500zł. Na razie wszystko działa git, wymienione o-ringi na wysprzęgliku i nie ma żadnych złych objawów. Zapraszam na oględziny, jazdę próbną (po zostawieniu trochę pieniędzy w razie kolizji czy rozwalenia moto), można sprawdzić w ASO KTM albo gdzie kto chce tylko w Warszawie. Cena biorąc pod uwagę ceny na naszym polskim rynku: 27.000zł jest fair. Jak nie sprzedam to będę latał z przyjemnością, bo jeżdżę nim codziennie Możliwa zamiana na BMW X-Challenge lub 690 Enduro/Enduro R kontakt na PRV
  10. raszu

    [S] KTM 990 ADV lub zamienię na X-Challenge

    To ja się przypomnę :) Zapomniałem dopisać, że motocykl ma jeszcze: -płytę podsilnikową GI Tech, z przedziałem na narzędzia -obecnie zamontowana osłona tylnej pompy SW Motech -świeżo po dużym serwisie u Szparaga, na kwotę ponad 4k motocykl działa bajkowo.
  11. raszu

    GUTEK do wzięcia

    Griso to świetna maszyna, dla mnie jest jak Spitfire w świecie motocykli :)
  12. raszu

    Kącik szperacza

    Buty ciekawe w niezłej chyba cenie? http://olx.pl/oferta/buty-bmw-rallye-gs-2-enduro-cross-adventure-nowe-CID5-ID6QUYz.html#59c05beae0
  13. raszu

    Cześć niebiescy :)

    Doodek, a gdzie jest? no i "po ile" ?
×