runner2
Użytkownik-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralO runner2
-
Tytuł
Świeżak
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Ślesin
-
Motocykl
BMW F650st
-
Przebieg
50000
-
ooooo widzieli :D i to się nazywa pomoc :D już jestem zainteresowany na priva chyba więcej info, bo tutaj to się jeszcze fiskus przyczepi, albo celny czy ktoś jeszcze aż strach pomyśleć ARRIR
-
Tylko czy farba i naklejki nie wyjdą drożej niż króćce ? Może ledy jakieś na początek dodadzą z 20% mocy, albo spojler. Jak to powiedział kiedyś jeden kolega któremu jazda traktorem nie była obca: "Pierdo*** jaki chip tuning, spojler, łobniżenie i taaaakie kapcie, to jest tunink"
-
Właśnie !! Do tego katalogu też dotarłem, tylko co to jest to z numerem 9? Opisane jako "Zaślepka". A ze względu na wrodzoną oszczędność, może jakiś nóż kuchenny poradzi sobie z tą zaślepką, albo wiertarka, lub kosiarka cokolwiek byle by grosza nie wydać :D Nie chcę popsuć pojazdu w środku sezonu, ale chyba będę musiał się za to zabrać i przy okazji zrobić fotorelację pt. "Jak nie oddławiać BMW"
-
Jeśli tak dobrze się zapowiadał to można dalej poprowadzić rozmowę w tym temacie :D Pytałem, mając nadzieję, że da się za pomocą np siekiery, młota i taśmy klejącej oddławić BMW i dodać tych kilku potrzebnych koni. A tu się okazuję, że się nie da. Życie ...
-
ok dziękuję
-
Mam moto sprowadzone z Francji, F650 st, na króćcach jest wyrzeźbione 25 kW, według VINu powinna mieć 37kW. Czy ktoś z forumowej braci miał do czynienia z oddławianiem takiego modelu ? Wcześniej nie działał mi licznik, więc nie byłem pewny czy już ktoś go nie oddławił wcześniej, ale ostatnio naprawiłem linkę i podejrzewam, że jednak ma 25kW. Maksymalna prędkość to 140. Czy trzeba wymienić te króćce czy można coś rzeźbić z tymi, jakie jeszcze inne rzeczy kupować, robić ? już dodaję 1999rok
-
Tak jak w temacie ;D Od miesiąca jestem posiadaczem BMW F650 St, 1999 r więc najmłodsza nie jest, przebiegu nie pamiętam, zresztą przywieziona przez obcego, wykopana pewnie gdzieś w okolicach wieży Eiffla. Przed BMW była Aprilia Pegaso z 1995. Przesiadłem się na BMW z racji zaoszczędzonych kilku groszy i chęci odmłodzenia motocykla, zastrzeżeń do BMW nie mam ale jeśli chodzi o charakterystykę to muszę jeszcze zmienić przyzwyczajenia po Pegaso, St jednak nie jest tak idealna w teren, ale to nie przeszkadza. Jeżdżę po asfaltach, czasem jakieś leśne drogi, lub plaża.