Koyac

Użytkownik
  • Zawartość

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

27 Excellent

O Koyac

  • Tytuł
    Zadomowiony

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Pruszków
  • Motocykl
    F650 ST '99

Ostatnie wizyty

237 wyświetleń profilu
  1. Dostrzegam jedną rzecz, która powinna Cię zainteresować. Choć kierownica jest po właściwej stronie, to licznik wyskalowany podstawowo w milach ....
  2. No to mój jeszcze z niej (fabryki) nie wyjechał.... aktualnie 19500 km....a ja dalej tkwię w fałszu i obłudzie:)
  3. Sprzedane, prośba do Admina o usunięcie.
  4. Starostwo moim zdaniem nie ma nic do tego, ale dzięki za czujność. Diagnostów też nie ma co pytać, bo oni dowiadują się ostatni. Znalazłem inne źródło: http://auto.dziennik.pl/garaz/artykuly/533572,zmiany-w-badaniach-technicznych-pojazdow-sluza-bezpieczenstwu.html
  5. Pewnie jak wielu z Was, profilaktycznie zazimowałem już swoje dwa oo. Przygotowałem odpowiednie legowisko, zadbałem o pełen brzuch. I maszyna mogłaby już powoli zapadać w sen zimowy, gdyby......nie brak przeglądu. Skończył się 28 października. Do kwietnia jeździł raczej nie będę (moto stoi daleko). I teraz dylemat - ogarniać diagnostę czy spokojnie poczekać wiosny? Wiem, że Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa szykowało jakieś zmiany w przepisach dla spóźnialskich, ale czy już weszły w życie czy jeszcze pół roku mogę zaoszczędzić?
  6. Sprzedam jak w tytule: Buty S3 firmy Bennon, wzmacniane noski, skóra naturalna. Rozmiar 44, wkładka ok. 29,5 cm. Podeszwa ognio, elektro i olejoodporna, membrana REGI-TEX. Wg opisu dodatkowo waterproof. Made in Czech Republic. Chodzone jeden dzień - niestety za duże, stan jak nowe. Daj 150 pln i są twoje. W Pruszkowie albo Wwie można przymierzyć:)
  7. Niestety "przemakalnośc" standardowa:(. Ratunkiem może być jedynie dobry uniwersalny kondom, bo dedykowanego do tego modelu brak. Ale coś za coś - 4S kosztuje co 3 tamte..... Zaczerpnięte z sieci podsumowanie dot. 4S: "To brzydki telefon, ciężki telefon i w zasadzie trudno sobie wyobrazić kogoś normalnego, który by go pożądał. Tyle że to nie jest telefon dla normalnych ludzi. To telefon dla osób, którzy potrzebują odpornego na typowe czynniki zewnętrzne urządzenia. Które nie stłucze się po pierwszym upadku, nie wyłączy się na zawsze po zalaniu i którego akumulator starczy na długi czas. A Drive 4S spełnia te wymagania. Na dodatek oferując całkiem rozsądnie dobrane podzespoły. Byłby dużo, dużo lepszy, jakby miał lepszy aparat. Wtedy nawet i sam bym się nad nim zastanawiał. Jeżeli to nie jest dla ciebie większa wada i nie oczekujesz w takim telefonie dobrego aparatu, możesz kupować Drive 4S śmiało. Tym bardziej, że kosztuje tylko 860 złotych".
  8. Miałem podobny dylemat szukając niedrogiego, prostego telefonu z dobrą baterią. To był warunek No 1. I dwa lata temu kupiłem....hm, wynalazek, jak się zdawało. Polsko-chiński. Mój telefon przy normalnym używaniu trzyma prawie tydzień. Gadam, SMSuję, sprawdzam i wysyłam maile, umilam czas muzyczka itp. Ma wszystko, na czym Ci zależy. Nie wiem, czy wyszły kolejne edycje, bo nie zmieniam na razie i więcej mi nie trzeba. Nazywa sie Kruger&Matz Drive 2. Uwaga! Pół telefonu zajmuje bateria! Waży też więc swoje, ale odwdzięcza się małym apetytem i niezawodnością.
  9. No i padł.... 16,6V na wolnych obrotach. Ma ktoś z Wwy zbędny, niepotrzebny, do przytulenia? A od F800 albo małego Gs-a będzie pasował?
  10. Znalazłem:). Jackmetal ujął mój problem w następujący sposób: "W tej wersji przewodów jest faktycznie 6. Ten jeden dodatkowy (zielony) to przewód napięcia odniesienia - regulator "czyta" z niego napięce które "przeszło" przez akcesoria i złącza elektryczne (=straty napięcia). To miało na celu dokładniejsze ustalanie napięcia regulowanego i podawanego na + akumulatora. W nowszej wersji zrezygnowano z niego. Nie ma problemu w montażu 5 przewodowego (czytaj na 4 stronie wątku). Nie są wymagane żadne dodatkowe przeróbki. Sprawdzone przez mnie i działa. Zanim założysz nowy regulator warto z grubsza obadać alternator, objrzeć przewody od niego (żółte) i jakość połączeń w kostkach".
  11. Zapytam zatem wprost, po zielonemu właśnie. Masuję ten piękny kolor z ramą, czerwonym plusuję do czerwonego a żółte do żółtych. I git?
  12. Podejrzewam, że regulatory z allegro dedykowane zarówno do F650 jak i do CB400 pochodzą z tego samego rejonu świata. Co do ich jakości się nie wypowiem, ale jak widać, działają i o to chodzi. 18 kkm przejechanych na takim to wystarczający dowód, że warto. Zastanawia mnie tylko brak masy w hondowskim. http://allegro.pl/regulator-napiecia-honda-cb400-gb500-cb450-ft500-i6579873139.html http://allegro.pl/nowy-regulator-napiecia-do-bmw-f650-enduro-st-i5457906469.html
  13. Fajna sprawa, na pewno pomoże wielu w kłopotach z elektryką. Czy rozwiązanie przeniesienia reglera pod zbiornik wyrównawczy to dobry pomysł? Wiem, że pod kanapą aż w dupę parzy, ale przynajmniej jest osłonięty od warunków atmosferycznych. Będąc na zewnątrz nie ma zmiłuj. Woda, błoto nie mogą go uszkodzić? Druga sprawa to zamiennik od CB 400.... o ile wygląda podobnie, to hmmm, nie ma kabla masowego. Pasuje zatem?