pawela

Użytkownik
  • Zawartość

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

pawela last won the day on 26 Maj 2016

pawela had the most liked content!

Reputacja

29 Excellent

O pawela

  • Tytuł
    Zadomowiony
  • Urodziny 03.03.1988

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Piła
  • Motocykl
    yz125 -> f650gs

Ostatnie wizyty

262 wyświetleń profilu
  1. Witam, Jestem zainteresowany kupnem koła przedniego do dakara.
  2. Witam wszystkich. Po przeróbce GSa na Dakara zostało mi zawieszenie (lagi i amortyzator tylni). Nie bite, nie uszkodzone, brak rys, sprawne do końca. Kontakt na prv.
  3. Ktoś natrafił może na wartości rezystancji dla pomiarów czujnika?
  4. 1. hmm no ok. ale gdyby był jebnięty to dla czego zapala się kontrolka temp? 2. Sorry, pisze z ukochanego androida z jeszcze lepszym autouzupełnianiem wentylator jest załączany bezposrednio z kompa. Komp daje sygnał na wentylator i na kontrolkę na pidstawie danych z tego czujnika
  5. Cześć Wszystkim. Ostatnio Bunia (f650gs 2001) ma dziwną przypadłość tzn: Silnik chodzi dluższyczas aż nagrzeje się do momentu kiedy zapali się kontrolka temperatury. Aaaaaale wentylator nie rusza. 1. Wentylator jest sprawny (nie tak dawno wymieniany) - po wyciągnięciu wtyczki od czujnika temperatury wentylator rusza. 2.Gdyby padł czujnik temperatury nie zapaliła by się kontrolka od temp. 3.Poziomy plynów w normie, pąpa wody chodzi, uklad porządnie odpowietrzony. Po za tym motek chodził dłuższy czas bez najdrobniejszych problemów. Teoria jest taka że w silniku jest tylko 1 czujnik temperatury (w moim przypadku pojedyńczy - 2-pinowa wtyczka). Tzn że komp zczytuje wartość temperatury z jednego czujnika. Po przekroczeniu około 105 stopni załącza wiatrak. Po przekroczeniu około 120 zapala kontrolkę. Jakieś pomysły dlaczego wiatrak nie rusza mimo że jest sprawny?
  6. Witam wszystkich. Jak w temacie wymieniam zawieszenie w moim GS'e 2001 na Dakarowe. Do pelni szczęścja potrzebuję jeszcze wspawać ośkę na rolkę łańcucha. Czy któryś z uprzejmych posiadaczy Dakara albo GS'a (od 2004 w górę) mógłby np. pomierzyć umiejscowienie ww. ośki. W GS'ach poliftowych ośki nie ma, ale jest oryginalne mocowanie na nią. Plz o kontakt na priva
  7. Dzięki Jarku za podpowiedzi, Jeżeli nikt się nie znajdzie z oryginałem w przystępnej cenie to pewnie będę musiał łyknąć któryś z powyższych.
  8. Kupię przewód hamulcowy przód DAKAR 2001 roku bez ABS-u
  9. Szkoda że tak szybko wystawia się negatywne opinie w tym necie. Na zdjęciu widać że ten element gięty 2x w jedną stronę jest na środku spawany. To jest sens tego pomysłu żeby wykorzystać istniejące gięcia i pospawać z nich całość. Nie kończyłem budowy maszyn, ale jak dla mnie ściany rurek nie są ani za cienkie ani za grube, a do tego mają odpowiednią średnicę. Zdolny ślusarz (jak np mój kolega który mi pomagał) bez problemu zrobi z tego solidny jednolity element. Jak w temacie: Wrzucam pomysł, może komuś się przyda W poniższym poście jest zdjęcie na którym widać rury i mocowania w większym zbliżeniu: http://f650gs.pl/topic/9114-rajd-tukan-2016/page__st__20
  10. Jak w temacie. Może komuś się przyda windows screenshot image url image sharing image ru images upload picture uploading
  11. Po rozkodowaniu pełna nazwa elementu to BC856B. Wielkie dzięki za pomoc!
  12. Będę wdzięczny jak sprawdzisz...a za oknem co raz ładniej.
  13. Witam wszystkich. Mam mały problem z zegarami. Zlokalizowałem uszkodzenie, i wiem że jest to tranzystor PNP zaznaczony na zdjęciu. Problem w tym że w moim egzemplarzu nie jestem w stanie odczytać kodu SMD aby dobrać odpowiedni tranzystor. Może ktoś z was ma elektronikę zegarów na wierzchu i może odczytać kod? img