Skocz do zawartości

pawela

Użytkownik
  • Zawartość

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

pawela last won the day on 26 Maj 2016

pawela had the most liked content!

Reputacja

29 Excellent

O pawela

  • Tytuł
    Zadomowiony
  • Urodziny 03.03.1988

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Piła
  • Motocykl
    yz125 -> f650gs

Ostatnie wizyty

1 060 wyświetleń profilu
  1. Panowie zna ktoś z was ten sprzęt? https://web.facebook.com/photo.php?fbid=930834477113115&set=gm.1076814482456837&type=3&theater&ifg=1 Stacjonuje w Poznaniu. Mój sąsiad sąsiad jest zainteresowany kupnem.
  2. Rozebrałem prawie całego Motyka żeby sprawdzić instalacje. Przyczyną były luźne, nie dokręcone adaptery klem akumulatora. Mój akumulator żelowy mocowania ma w pionie a nie w poziomie jak w oryginale. Do akusa dodane były adaptery aby ostateczne mocowanie klem były w poziomie. Same klemy były dobrze dokręcone i to mnie zmyliło. Z jednej strony przy okazje przejrzałem instalacje. Z drugiej co zdrowia mu zjadło to moje. A to taka pierdoła
  3. Dzięki za podpowiedzi, sprawdzę, ale po zastanowieniu ta sprawa śmierdzi mi nie wydajnym ukladem paliwowym. Udam się do kogoś kto będzie w stanie pomierzyć mi ciśnienia. Może jakieś porady co do prawidlowych wartości? sposobów pomiaru?
  4. Sprawdzian regulatora. Na wolnych obrotach 14.2 Na obrotach 4000 13.9 Na ciepłym bez zmian. Ale są nowe poszlaki: 1. odpał w garażu. Motek zagrzany - 3 załączenia wentylatora. Wszystko ok. wkręca się na obroty i trzyma niskie. 2. Przejażdżka i po kilku szybszych przyspieszeniach gaśnie po puszczeniu gazu. Szybki restart rozrusznikiem, pali od strzału, ale znowu gaśnie po puszczeniu gazu. I teraz UWAGA. Po restarcie kliczykiem i zaczekaniu na pre-ride checka odpalam i silnik chodzi prawidłowo. Trzyma obroty i wszystko gra. 3. Kilka szybszych przyspieszeń i znowu gaśnie po puszczeniu gazu. Restart kluczykiem + pre-ride check pomaga za każdym razem. szybki restart rozrusznikiem nigdy nie pomaga. 4.Jadąc spokojnie dojechalem pod do domu pod same drzwi i silnik chodził ok. Panowie Please Help....................bo zaczynam się chyba gubić
  5. ;-D Zgadzam się z podpunktem najpierw diagnoza później koszty. Jeszcze wczoraj byłem tak pewny tej sondy, że dzisiejszą próbę z odłączoną sondą wziąłem za kwestię formalną ;-) No niestety bardzo mocno się rozczarowałem. -Próba z odpiętą sondą: -Moto odpala ok, -Chwilę chodzi na postoju, ruszam. Jadę spokojnie. Ostatnim razem problem wystąpił po około 5-10 minutach. Tym razem jeździłem około 15 minut, wszystko było ok. Pełny z wypiętą dumną piersią wracam do domu pewny znalezienia problemu i po szybszym przyspieszeniu problem powrócił... -Mówiąc krótko puszczam gaz a on gaśnie. Nie pomagają restarty itp. Tylko po rozgrzaniu się silnika. -Ostatnie prace: 1.Wymiana filtra - robiłem to bardzo ostrożnie, dokładnie oczyszczając wszystkie przewody i ich okolice za pomocą chemii szmatek i sprężarki. Z nowego filtra "kapturki" ściągałem dopiero bezpośrednio przed zainstalowaniem. 2.Regulacja zaworów skończyła się na pomiarach ponieważ wszystkie trzymały normę. 3.Łańcuch rozrządu na miejscu. Pomiar luzu napinacza 6,5mm (wg. serwisówki max 9). 4.Aku żelowe ma może 3 miesiące. Nie było z nim żadnych problemów. Z poprzednim kwasowym też nie. Wymieniłem bo wkurzało mnie że wszystko w jego okolicy koroduje. Przed dzisiejszą próba było ładowane. Po przeprowadzeniu powyższych prac zrobiłem 1000km, moto chodziło idealnie. Sprawa zaczęła się nagle podczas powrotu z trasy. a)Myślę że syf w układzie paliwowym chyba by szybciej dał o sobie znać i prawdopodobnie dawałby również na zimnym? b)Problem ze słabym ładowaniem/regulatorem - pomierzę i sprawdzę, ale jestem sceptyczny. Myślę że na zimnym prawdopodobnie też by problem występował. c)Wentylator pobierający za duży prąd? Sprawdzę, ale teoretycznie po wyłączeniu wentylatora problem by zniknął. d)Lekko naciągnięta linka...ma luz. przepustnica opiera się o śrubę regulacji. 3) Ostatnie problemy z sondą - podejrzewałem ją przy okazji dywagacji nad różnicą między wentylatorem BMW i aprillii Leonardo. Chodziło o to że wentylator nie wyłączał się w ciepłe dni na postoju. Skończyło się na czyszczeniu lamelek chłodnicy i regeneracji oryginalnego wentylatora. Wracając do opisu usterki. Dziwi mnie to że podczas prób czy z sondą czy bez moto sprawuje się idealnie do momentu aż się nagrzeje i nagle cach i zaczyna gasnąć po puszczeniu gazu. Ewidentnie ma to związek z rozgrzaniem się silnika. Jakoś takoś takoś coś mnie skłania do tego żeby problemu szukać w okolicy przepustnicy-ale czemu problem zaczyna się dopiero po nagrzaniu?
  6. Ok, Pytanie co do jazdy bez sondy na mapach awaryjnych nie aktualne. Odpowiedź brzmi TAK, można sprubować. Z kolei nurtuję mnie jeszcze 2 kwestie: 1. Jaka sonda lambda (po za tą oryginalną za 800zł) ??? Np. czy poniższa jest tą właściwą? http://allegro.pl/oe-sonda-lambda-bmw-3-e46-316-i-318-i-0258003559-i7245962372.html 2. Czy można zaadoptować nową sondę bez użycia interfejsu diagnostycznego???
  7. Entuzjazm był z byt przedwczesny :-/ Dzisiaj w końcu miałem trochę czasu żeby się przejechać. Okazało się że sprzęt pracuje idealnie dopuki się nie zagrzeje. Po jakiś 5-10 min od odpalenia problem powraca. I do tego powraca w sposób nagły tzn. praca idealna, idealna, nadal dobrze aż nagle pach i temat się zaczyna. -Czujnik połżenia wału czyćsiutki, -przeczyszczone wszystkie wtyczki, No i teraz trochę teorii. Który z elementów wchodzi do akcji po rozgrzaniu silnika hmmmmmm....................czyżby to sonda lambda???? Czy grzechem będzie odpięcie jej i odpalenie w trybie awaryjnym?
  8. Po krótkiej przerwie zabrałem się za moto. Okazało się że po odstaniu kilku dni problem calkowicie zniknął na zimnym i na ciepłym. O co kaman ??? Pewnie chodzi o kable/wtyczki, ale któreś są może "bardziej podejrzane"?
  9. Witam wszystkich. temat dotyczy f650gs 2001 Przez weekend robilismy dluzszą trasę. Nagle po dojeździe do krzyzówki moto zgasło. Od tej pory gaśnie za kazdym razem po poszczeniu przepustnicy. Szczegóły: 1. Gasnie na wolnych, przerywa, prycha w tlumik. 2. Przy obrotach powyżej 4000+ problem jest prawie nie odczuwalny. 3. Odpala od strzału. 4. Aku ma 3 miesiące-żelówka 5. Wczesniej nie było najmniejszych oznak. Moto caly weekend chodziło idealnie. 6. Przed wyjazdem wymieniony filtr paliwa, regulacja zaworów. Rozrząd ma jeszcze 3mm zapasu wg. serwisówki 7. Piszę w tym dziale, bo w związku z nagłym pojawieniem się problemu sądzę że to kwestia elektryczna?
  10. Witam, Jestem zainteresowany kupnem koła przedniego do dakara.
  11. Witam wszystkich. Po przeróbce GSa na Dakara zostało mi zawieszenie (lagi i amortyzator tylni). Nie bite, nie uszkodzone, brak rys, sprawne do końca. Kontakt na prv.
  12. Ktoś natrafił może na wartości rezystancji dla pomiarów czujnika?
  13. 1. hmm no ok. ale gdyby był jebnięty to dla czego zapala się kontrolka temp? 2. Sorry, pisze z ukochanego androida z jeszcze lepszym autouzupełnianiem wentylator jest załączany bezposrednio z kompa. Komp daje sygnał na wentylator i na kontrolkę na pidstawie danych z tego czujnika
  14. Cześć Wszystkim. Ostatnio Bunia (f650gs 2001) ma dziwną przypadłość tzn: Silnik chodzi dluższyczas aż nagrzeje się do momentu kiedy zapali się kontrolka temperatury. Aaaaaale wentylator nie rusza. 1. Wentylator jest sprawny (nie tak dawno wymieniany) - po wyciągnięciu wtyczki od czujnika temperatury wentylator rusza. 2.Gdyby padł czujnik temperatury nie zapaliła by się kontrolka od temp. 3.Poziomy plynów w normie, pąpa wody chodzi, uklad porządnie odpowietrzony. Po za tym motek chodził dłuższy czas bez najdrobniejszych problemów. Teoria jest taka że w silniku jest tylko 1 czujnik temperatury (w moim przypadku pojedyńczy - 2-pinowa wtyczka). Tzn że komp zczytuje wartość temperatury z jednego czujnika. Po przekroczeniu około 105 stopni załącza wiatrak. Po przekroczeniu około 120 zapala kontrolkę. Jakieś pomysły dlaczego wiatrak nie rusza mimo że jest sprawny?
  15. Witam wszystkich. Jak w temacie wymieniam zawieszenie w moim GS'e 2001 na Dakarowe. Do pelni szczęścja potrzebuję jeszcze wspawać ośkę na rolkę łańcucha. Czy któryś z uprzejmych posiadaczy Dakara albo GS'a (od 2004 w górę) mógłby np. pomierzyć umiejscowienie ww. ośki. W GS'ach poliftowych ośki nie ma, ale jest oryginalne mocowanie na nią. Plz o kontakt na priva
×