Skocz do zawartości

NorbertT

Użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O NorbertT

  • Tytuł
    Advanced Member

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Poznan
  • Motocykl
    f650gs i nc700s

Ostatnie wizyty

371 wyświetleń profilu
  1. NorbertT

    F650GS Poznań 2000r 50800km na wypasie

    sprzedany
  2. NorbertT

    F650GS Poznań 2000r 50800km na wypasie

    Aktualizacja: Szprycha do mnie dotarła, trzeba ją tylko wymienić przebieg 51000 przegląd zrobiony nowa cena: 9000zł tel 698-trzy-szóstki-336
  3. http://allegro.pl/show_item.php?item=7307012048 Sprzedam motocykl F650GS Rocznik: 2000 Przebieg: 50800 Przegląd do: 29.04.2018 (być może zrobię do czasu sprzedaży) Ubezpieczenie do: 24.09.2018 Fabrycznie bez blokad(50koni, 60niutonometrów) Wyposażenie: bardzo bogate. tj. - ABS - Grzane manetki - Kufer centralny (2 integralne kaski wchodzą) - Kufry boczne(aluminiowe, żółte, zamykane na klucz) - Gmole - Olejarka Scotoiler - Alarm - Handbary - Wysoka Szyba Givi - Deflektor - Błotnik dolny przód(seryjnie go nie było) - stopka centralna i boczna W ostatnim czasie wymienione: - Klocki przód (brembo) - Klocki tył (ferodo) - olej(Motul 5100) i filtry - Opona przód (metzeler taurance next -2017r) - regulacja zaworów - przewody hamulcowe (wszystkie 3, oplot hel) + w poprzednim sezonie: - Opona metzeler taurance tył(chociaż jest już na wykończeniu - mysle ze za 5tys km będzie trzeba ją wymienić) - filtr paliwa(tak, ten drogi ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia) - napęd DID + obie zębatki - olej w lagach (10W) - łożyska koła tylnego(komplet) - przednie były ok - Linka sprzęgła (zapobiegawczo - stara działała, ale była postrzępiona) - Świeca - plyny hamulcowe i chłodniczy - akumulator (yuasa) Motocykl kupiłem w grudniu 2015 od kobiety(tez z Poznania, przy okazji z forum f650gs.pl link do starego ogłoszenia: http://f650gs.pl/topic/8855-s-bmw-f650-gs-2000r-33300-przebiegu/ ) przy przebiegu około 33000 Wady (motocykl pełnoletni musi jakieś mieć): - Pęknięta jedna szprycha przednia - już zamówiona, jak przyjdzie to dorzucę - wygięty gmol (oba były malowane) - kilka niewielkich otarć (na prawde niewielkich) Powód sprzedaży: chęć zakupu nowego motocykla (prawdopodobnie vstrom lub f750gs), posiadam też drugi motocykl Stan techniczny: bdb - (szprycha) stan wizualny: bdb - (gmol, otarcia) Motocyklem głównie jeździłem po krajówkach i mieście. Mało terenu. Autostrad też niewiele. Uprzedzając pytania: Tarcze ok(minimalne ślady zużycia), wentylator działa (załącza się), nie dymi na niebiesko, zapala bez problemu czy ciepły czy zimny, rozrząd nie chrobocze, olej do olejarki stosowany oryginalny(początkowo stosowałem niebieski, ale przesiadłem się na czerwony), motocykl nie ściąga na boki, lagi nie ciekną, łożysko główki ramy jest ok(sprawdzone przez mechanika), motocykl serwisowany albo samemu(początkowo) później u Cerbola. Spalanie średnio 4,5 litra na 100km. rekord (najniższe spalanie) oscylował w okolicach 3.5l/100km. O samym modelu nie będę się rozpisywał bo jak ktoś szuka tego motocykla to wie czego chce. Cena nie podlega negocjacji. 10tys zł
  4. NorbertT

    Kupię kości do f650gs

    numery sa inne: http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=0166-USA-05-1999-E169-BMW-F_650_97_0166_&mg=33&sg=54&diagId=33_0831&q=33532345297 http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=0172-EUR-11-1999-R13-BMW-F_650_GS_00_0172,0182_&mg=33&sg=54&diagId=33_1050&q=33537655877 wiec podejrzewam, ze nie. Swoją drogą jak będziesz chciał się pozbyć "obniżonych" to daj znac:) "normalnych" Ci nie odsprzedam, ale niskie chętnie odkupie
  5. NorbertT

    kupię xt660z lub coś podobnego, chętnie z fakturą

    Internety piszą, że huska ma inna glowice i(pewnie w konsekwencji) wyzszy stopien sprezania. no i pewnie mapa tez jest inna. Wiki pisze tez ze:
  6. Zasilanie gpsa na postoju bez przerwy to zly pomysl(chyba ze modul bedzie jakos wybudzany) Pozatym pominales jedna wazna rzecz 10 000mAh przy 5V daje 50Wh. Zeby usyskac 10Ah przy 12V potrzebujesz baterii 120Wh. Czyli mniej wiecej tyle co drugie aku motocyklowe. Litowo jonowe baterie(takie jak w powerbankach, laptopach czy telefonach) co prawda sa lzejsze ale i tak duze(zobacz ile Wh ma bateria w przecietnym laptopie) i nie przystosowane do pracy buforowej.
  7. NorbertT

    akumulator

    Na poczatku sezonu kupowalem aku do swojego GS-a. Poszedlem do najblizeszego sklepu z akumulatorami. (Poznan, Male Garbary): - Dzień dobry, potrzebuje akumulator do f650gs 2000rok - Dzień dobry, tani czy dobry? - Dobry - To Yausa. Panowie napelnili przy mnie aku, podlaczyli pod mierniki, poczekalismy 30min i aku do moto. - Po sezonie wymontować aku, naladować i przechowywać w temperaturze pokojowej. Prosze tu jest gwarancja. Tam może Pan odlozyć stare aku. - Dziekuje. Do widzenia! - Do widzenia! Nie polecam kupowania przez internet aku jesli masz mozliwosc kupienia na miejscu.
  8. Zmierz napiecie i bedzie wiadomo jak tam regulator sie ma
  9. NorbertT

    Sprzedam F650GS

    Te sprzety to nie vw passat. Tu grupa docelowa jest duzo mniejsza. Ja bym z cena w ogloszeniu nie schodzil. Odstraszy to wszelkiej masci lowcow okazji. A na miejscu to co innego
  10. NorbertT

    Sprzedam F650GS

    Jak faktycznie moto w takim stanie to cena mysle ok. Sa ludzie ktorzy sa w stanie dorzucić pare tys za dobry stan mimo nie najnowszego rocznika
  11. NorbertT

    Luz na tylnym amortyzatorze F650

    Pekla sruba. Do gornego mocowania doszedlem wg tego opisu. http://www.touratech-usa.com/Adventure/Blog/hVgHHw/How-To-BMW-F650GS-G650GS-Single-Shock-Installation dzieki za pomoc Panowie. Mialem wiecej szczescia niz rozumu bo troche km tak przejezdzilem... Mialem szczescie ze zadna ze stron nie wypadla
  12. NorbertT

    Padł akumulator

    zmierz napiecie na starym aku. Jak ma duzo mniej niz 12v to szmelc. Jak ma w okolo to sprawdz czy poziom elektrolitu jest ok. Podlacz pod prostownik, poczekaj chwile i zobacz czy wszystkie cele podobnie sie zachowuja. Jak ktoras "bulbi" mocno a reszta nie to aku do utylizacji.
  13. NorbertT

    Luz na tylnym amortyzatorze F650

    Witam. Mam podobny problem, z tym, ze wydaje mi sie ze luz jest w gornej czesci amortyzatora. Podnioslem moto na centralnej nozce, zaczalem kolem ruszac do gory i patrzylem co zostaje w miejscu a co sie rusza. Wyglada na to ze luz jest gdzies ponad amortyzatorem bo kolo rusza sie razem z nim. Na poszczególnych łączeniach "przed" amortyzatorem luzu nie zaobserwowalem. Moje pytanie jest takie: czy na górze amortyzatora jest jakas wymienialna tuleja/łożysko czy jest to integralna część amortyzatora i trzeba wymienić caly amortyzator? Moto to F650GS 2000 rocznik Ps. w przywitalni bylem:)
  14. NorbertT

    BMW k75 - licznik

    moze sprowadzona z Grenlandii i malo kiedy maja pogode zeby polatac xD
  15. Co prawda opisany tu sposob odnosi sie do Xchallenge ale mysle ze warto sprobowac: http://www.ukgser.com/forums/showthread.php/173473-how-to-switch-the-display-from-miles-to-km Jesli nie pomoze proponuje odwiedzic jednak serwis. Przy okazji ogarną nalepke
×