NorbertT

Użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O NorbertT

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Poznan
  • Motocykl
    f650gs i nc700s
  1. numery sa inne: http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=0166-USA-05-1999-E169-BMW-F_650_97_0166_&mg=33&sg=54&diagId=33_0831&q=33532345297 http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=0172-EUR-11-1999-R13-BMW-F_650_GS_00_0172,0182_&mg=33&sg=54&diagId=33_1050&q=33537655877 wiec podejrzewam, ze nie. Swoją drogą jak będziesz chciał się pozbyć "obniżonych" to daj znac:) "normalnych" Ci nie odsprzedam, ale niskie chętnie odkupie
  2. Internety piszą, że huska ma inna glowice i(pewnie w konsekwencji) wyzszy stopien sprezania. no i pewnie mapa tez jest inna. Wiki pisze tez ze:
  3. Te sprzety to nie vw passat. Tu grupa docelowa jest duzo mniejsza. Ja bym z cena w ogloszeniu nie schodzil. Odstraszy to wszelkiej masci lowcow okazji. A na miejscu to co innego
  4. Jak faktycznie moto w takim stanie to cena mysle ok. Sa ludzie ktorzy sa w stanie dorzucić pare tys za dobry stan mimo nie najnowszego rocznika
  5. Pekla sruba. Do gornego mocowania doszedlem wg tego opisu. http://www.touratech-usa.com/Adventure/Blog/hVgHHw/How-To-BMW-F650GS-G650GS-Single-Shock-Installation dzieki za pomoc Panowie. Mialem wiecej szczescia niz rozumu bo troche km tak przejezdzilem... Mialem szczescie ze zadna ze stron nie wypadla
  6. Witam. Mam podobny problem, z tym, ze wydaje mi sie ze luz jest w gornej czesci amortyzatora. Podnioslem moto na centralnej nozce, zaczalem kolem ruszac do gory i patrzylem co zostaje w miejscu a co sie rusza. Wyglada na to ze luz jest gdzies ponad amortyzatorem bo kolo rusza sie razem z nim. Na poszczególnych łączeniach "przed" amortyzatorem luzu nie zaobserwowalem. Moje pytanie jest takie: czy na górze amortyzatora jest jakas wymienialna tuleja/łożysko czy jest to integralna część amortyzatora i trzeba wymienić caly amortyzator? Moto to F650GS 2000 rocznik Ps. w przywitalni bylem:)
  7. moze sprowadzona z Grenlandii i malo kiedy maja pogode zeby polatac xD
  8. Witam i gratuluje talentu do manipulacji :) sam kliknąłem w linka :)
  9. Siema. W moto44 cos stoi. Oglądałeś?
  10. Jestem podobnego zdania. Gdybym mial zmieniac GS a to tylko na conajmniej 800. Reszta to polsrodki albo zmiana dla samej zmiany. A pod uwage musisz brac ryzyko ze trafisz na mine w ktora wpakujesz troche siana. Tym bardziej ze z tego co widze szukasz po dolnej polce cenowej.
  11. Siema, Od 23 grudnia jestem szczesliwym posiadaczem f650gs ktorego zakupilem od Oli http://f650gs.pl/top...3300-przebiegu/ . Stan jak dla mnie super - nie mam do czego się przyczepic ;) . Taki prezent pod choinke :) Jesli chodzi o moja przygode z motocyklami jest raczej krotka. W sierpniu kupilem ybr125 i po 2 miesiacach zapisalem sie na kurs prawo jazdy kat A. Aktualnie kurs mam zakończony( High ), teorie panstwową zdaną, a na praktyke musze czekac do wiosny( w Poznaniu egzaminy praktyczne sa wstrzymane). Tak wiec mam nadzieje ze przed sezonem będę miał juz uprawnienia, a motocykl zdaze sobie na spokojnie do sezonu przygotowac. Wczesniej jezdzilem na skuterze ale to juz pare ladnych lat temu. Dlaczego F650gs? Chcialem moto na wtrysku, kocham dzwiek czterosuwowego singla, mam slabosc do marki BMW i i kompletnie nie jaraja mnie scigacze. Pozatym slyszalem wiele opinii ze jest to odpowieni motocykl dla poczatkujacych. Marzy nam sie tez z moja piekna troche turystyki :) Cos o mnie: pracuje w branzy IT, hobbystycznie zwiazany z elektronika. Pozdrawiam! Norbert