Skocz do zawartości

kurol

Użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez kurol


  1. Jak podasz rozstaw otworow pasujacy to Twojego zadupka to moge po nowym roku Ci zrobic takie cos.

    To jest akurat do yamahy WR 250 ale moze byc z logiem Bmw i rozstawem srub pasujacym do niego.

    Blacha stalowa od 3 mm w gore do aluminium nie mam dostepu.

    Na 100 % pasuje pod mocowania sw motech i na 99.9% givi monokey

     

     

     

    992fca5716e0da4a6b14ab04f8e15653.jpg

     

     


  2. Jesli masz analogowy piec a nie po can to wlaczysz go nawet pstyczkiem od lampki nocnej i nie trzeba do tego zadnych zegarow za ciezkie pieniadze.

    Zegar podaje tylko plus do sterownika pieca o zadanej godzinie.

    Ale codziennie musisz pamietac by program wlaczyc.

    Nie mozesz na raz ustawic dwoch programow np o godz 6,30 i 16,00

    Aktywny program moze byc tylko jeden.

    Chyba ze 1533 cos zmienili.

    tutaj masz .pdf

    https://ogrzewania-postojowe.sklep.pl/uploads/files/Timer DT 1533.pdf


  3. Modulu gsm nie uzywam bo jak montowalem ogrzewanie u siebie to dostepne byly tylko przerobione nokie 3310 :)

    Kolega ma i uzywa,kiedys u niego sie tym bawilem.

    Zegar 1533 o ktorym piszesz jest w dzialaniu chyba identyczny jak moj 1530,ma mozliwosc ustawienia na stale trzech programow  ale na raz mozna korzystac tylko z jednego i tylko w obrebie jednej doby bo nie ma tygodnika.

    Po zalaczniu pieca wedlug ustawionego czasu,zegar juz drugi raz o tej godzinie sie nie wlaczy wiec i tak trzeba pamietac wczesniej o ustawieniu programu na nastepny raz.

    Jesli juz koniecznie chcesz zegar to raczej hella 8EU 007 627-02.

    Jest tygodnik,mozliwosc ustawienia trzech niezaleznych programow i dodatkowo budzik ale trzeba dziure na niego wyrzezbic :)


  4. Ja rowniez,ale pisze z wlasnego doswiadczenia jako uzytkownik takiego ogrzewania i podobnego zegara 1530.

    Jesli zapobiegawczo ustawie zegar np dzien wczesniej przed porannym wyjazdem do pracy to jak na zlosc rano jest cieplo i piec chodzi na darmo.

    A jesli zegara nie ustawie to rano jest zimno i wtedy grzanie by sie przydalo.

    Podobnie jest jak wracam wieczorem z roboty.

    Mam dodatkowe sterowanie pilotem ale to przydaje sie tylko w domu bo w pracy jestem ograniczony jego zasiegiem.


  5. Szczerze mowiac nie wiem.

    Najpierw kupilem rozmiar xl ale troszku byly przymale.

    Potem kupilem rozmiar xxl ale sa niewiele wieksze.

    Niby na rece leza ok ale ciezko sie je wklada,wiec narazie leza w pudelku z innymi mniej trafionymi zakupami u chinskich braci.

    Napewno na moje oko sa jakosciowo i wygladowo zdecydowanie lepsze od chinskich rekawic GS.

    https://s.click.aliexpress.com/e/MXWlzKg

    Na forum AT chwala te chinskie revit'y ja niestety porownania nie mam.

     

     

     

     

     

     

     

     


  6. Mozna dorobic i ja tak zrobilem bo w aso nie wiedza dokladnie co wchodzi w sklad zestawu naprawczego (wedlug google brak tloczka i pierwszej uszczelki na nim)

    Dorabiaja tutaj http://v-tech.pl/  i tutaj http://www.promasz.pl/

    W Krakowie na Wodnej za dorobienie dwoch uszczelek tloczka policzyli 23 zl,do trzech dni maja byc gotowe.

    W Wroclawiu kilka osob z forum wiekszych bmw dorabialo i podobno jest ok.

    Z dorobieniem uszczelnien np zacisku tez podobno nie ma problemu.

     


  7. post-157-0-38496500-1476901497_thumb.jpg

    Mam takiego w orginalne, a więc na pierwszy rzut okiem:

    1. Przedni błotnik lakierowany.

    2. Osłona lampy - spojler powinien być pomarańczowy.

    3. Mocowanie lag do dolnej półki i doły lag powinny być w kolorze tak jak lagi tylko o odcień ciemniejsze.

    4..Gumki manetek nie orginalne.

    5.Ciężarki kierownicy nie orginalne.

    Wygląda na "trochę" zajechanego, ale w tej cenie nie spodziewaj się nic dobrego.

    Jak masz chwilę to zapraszam do Szamotuł, możesz porównać.

    Jak dokladnie nazywa sie ten kolor?


  8. Witam

    Kupie zamek do prawego kufra jak na foto

    023adf481229535.jpg

    Moj mial chyba jakies przygody,cos sie urwalo i czegos brakuje,w zwiazku z czym nie dziala blokowanie kufra w stelazu.

    5bdac8481229764.jpg aa7fb4481229776.jpg c3a15b481229787.jpg 66663b481229813.jpg

    872f5b481229997.jpg

    Moze byc kompletny jak rowniez moga byc same brakujace elementy.


  9. Jakis miesiac temu zakupilem gs1150 z podobnym przebiegiem licznikowym.

    Zadnych papierkow o serwisowaniu motocykla w aso do niego nie bylo.

    Poprzednich 2 wlascicieli serwisowalo go we wlasnym zakresie wiec liczylem sie ze moze to byc jakas mina i zaboli po kieszeni.

    W zeszlym tygodniu oddalem go wiec do mechanika ktory zajmuje sie motocyklami bmw zawodowo.

    Myslalem ze lozyska miedzy przekladnia glowna a wachaczem beda do wymiany,ale okazalo sie ze jeszcze pozyja i wystarczylo skasowanie luzu.

    Przy okazji motocykl mial zostac dokladnie przegladniety.

    Po przegladzie okazalo sie ze:

    Do wymiany tylko tarcze hamulcowe (o ktorych wiedzialem)

    Poci sie troszke wysprzeglik oraz simmering na przekladni glownej widac ze ma slady zuzycia.

    Dokad nic nie zacznie cieknac mam nie grzebac i cieszyc sie z jazdy bo z reszta motocykla wszystko ok

    • Like 2

  10. Dziekuje za mile przywitanie.

    Z lewa w gore z mojej strony moze byc problem,bo narazie kierownicy sie bede trzymal kurczowo obydwoma dlonmi :)

    Motorek nieco przyciezkawy a 20 letnia przerwa w prowadzeniu powoduje ze pelen jestem pokory.

    Fotki "komarka"

    ea3a26473300931.jpg 2dfa43473300952.jpg

    Wiem ze w takim kolorze nie wychodzily ale sprzedajacy tlumaczyl (mam nadzieje uczciwie) ze poprzedni wlasciciel byl lakiernikiem i lubial swoje moto czasami prysnac


  11. Witam wszystkich.

    Mam na imie Aleksander i pochodze z Krakowa.

    Po prawie dwudziestu latach przerwy,spowodowanych tzw. zalozeniem rodziny,postanowilem ze w tym roku juz nie odpuszcze i motocykl zanabede.

    Upatrzony typ motocykla caly czas mocno ewoluowal az w koncu stanelo ze ma byc GS650.

    Kilka sztuk w poblizu w ostatnim tygodniu ogladniete,jednak w wiekszosci przy dokladnych ogledzinach motocykl dosc mocno rozmijal sie ze stanem ktory sprzedajacy umiescil w opisie i na fotografiach,ew. cenowo mocno przekraczal zaplanowany budzet.

    Ostatecznie w niedziele do domu przywiozlem GS1150 z 2003 r. zakupionego 20 km od mojego miejsca zamieszkania,ktory jako jedyny wyglada z bliska lepiej niz na fotkach,chodz wsrod wszystkich znalezionych "straszy" najwiekszym,chodz mam nadzieje realnym przebiegiem 152858 km.

    Wczoraj i dzisiaj,wszystkie sprawy urzedowe zwiazane z przerejestrowaniem i ubezpieczeniem "komarka" zalatwilem i mozna powiedziec ze juz oficjalnie jestem wlascicielem. :D

×