Skocz do zawartości

DrZeRT

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutral

O DrZeRT

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    XL600V
  • Przebieg
    101000
  1. DrZeRT

    Czy ktoś widział /

    Oglądałem, nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia. Ślady szpreja są widoczne wszędzie, gość w serwisie twierdził, że to dlatego, że kapy korodują i trzeba było je odświeżyć :).
  2. DrZeRT

    Kupię f650gs

    Temat do piachu. Maszyna kupiona, teraz tylko drobny serwis i będzie miała dziewczyna na czym śmigać :).
  3. DrZeRT

    Kupię f650gs

    Pierwsze moto, wcześniej cały sezon przejeździła na zmianę na moim trampku i na 125. Dzięki za cynk po świętach będę dręczył ludzi ;).
  4. DrZeRT

    Kupię f650gs

    Przemo, no takie właśnie historie słyszałem o posiadaczach beemek... Powiem tylko, że najgłośniej o tym mówią ludzie na KLRkach na szosowych gumach ;). Ja jestem legalista, jak mam 50 kucy to w kwitach musi się to zgadzać ;).
  5. DrZeRT

    Kupię f650gs

    No był, nawet był oglądać dwie forumowe maszyny. Niestety jedna była niedostatecznie sprawna technicznie druga jest w świetnym stanie ale zarejestrowana na 25kW. Wiem, że szukam trochę jednorożca ale Pani każe sługa robi...
  6. DrZeRT

    Kupię f650gs

    Dzień dobry! Kupię f650gs po 2004 im młodszy tym lepszy. Interesują mnie motocykle tylko w poprawnym stanie technicznym. Nie jestem fetyszystą jeśli chodzi o ilość kilometrów. Każdy przebieg jest akceptowalny jeśli tylko były robione odpowiednie czynności serwisowe. Interesują mnie przede wszystkim motocykle obniżony lub z obniżoną kanapą ale standardowym też nie wzgardzę. Szukam tylko motocykla o pełnej mocy, nieblokowanego. Kontakt przez forum, maila drzert@ gmail.com lub tel 6O8 127 199. Pozdrawiam, ZeRT
  7. DrZeRT

    F650gs 2005 auto fus

    Byłem dziś oglądać i następujące rzeczy mi się nie podobały: Wyciek oleju i jego ślady na płycie. Nie wiem skąd cieknie ale cieknie. Wszechobecna rdza co jest winą rodowodu pewnie. Szalejący obrotomierz i nierówne obroty nawet po rozgrzaniu. Po skręceniu kiery w prawo idą w górę obroty. Dużo izolki na przewodach. Motocykl ewidentnie wymaga uwagi mechanika. Z eksploatacyjnych spraw jest do zrobienia w zasadzie wszystko, płyny, filtry, klocki jak dla mnie i z przodu i tyłu. Wygląd zewnętrzny nie poraża mój trampek z niemal dwukrotnie większym przebiegiem i 5 wiosnami więcej prezentował się lepiej. Stanu lagów nie było jak ocenić, optycznie równo stał ale były gumowe osłony. Z plusów: Gumy niemal nie używane. Prawdę mówiąc niedawno oglądałem pegaso za 5000 zł która była w podobnym stanie a największą różnica były stare gumy w pegazie. Pewex jak się patrzy. Dzięki za szybką odpowiedź.
  8. Dzień dobry, tak jak pisałem w powitalni szukam motocykla f650 dla swojej partnerki. Dwie oferty przykuły moją uwagę, jedna to oferta kolegi ARG, do którego za pewne się odezwę jak tylko zabezpieczę środki finansowe ;). Druga oferta to f650gs stojące w auto fus http://otomoto.pl/oferta/bmw-f-f650-gs-stan-techniczny-bdb-duzo-dodatkow-historia-serwisowa-ID6yjHKz.html Oferta nie wisi na forum więc mam pytanie, czy jest to maszyna znana na forum (może jest to motocykl któregoś z użytkowników) i czy na podstawie ogłoszenia można wskazać jakieś elementy na które warto by zwrócić szczególną uwagę po za takim ogólnym przeglądem? Wiem, że uczciwe ocenienie oferty na podstawie takiego ogłoszenia jest niemożliwe, więc liczę na poradę i ew. subiektywne spostrzeżenia i opinie :). Pozdrawiam, DrZeRT
  9. DrZeRT

    Dzień dobry!

    Dzień dobry! Nazywam się Piotrek i przywiało mnie na forum f650gs ponieważ jestem właśnie na etapie poszukiwania f650 dla swojej partnerki. Co prawda sam posiadam trampka, ale jak znam życie beemką od strony technicznej będę zajmował się ja. Pozdrawiam! Piotrek
×