Skocz do zawartości

SZOKRANA

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O SZOKRANA

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja:
    Kraków
  • Motocykl
    BMW F650 GS

Ostatnie wizyty

691 wyświetleń profilu
  1. SZOKRANA

    IMMOBILISER- JAK SPR?

    Dziękuję za pomoc. Nowa żelówka pomogła. Teraz tylko to poskręcać i do następnej usterki. Szerokości. B
  2. SZOKRANA

    IMMOBILISER- JAK SPR?

    Kable moim zdaniem są OK Baterie wyjęłam i podpięłam do prostownika - wskazuje połowę swej mocy - co nie jest optymistyczne (sorry miernik się gdzieś zgubił ). Póki co naładuje, zobaczę czy na takowym jeszcze odpali, ale akumulator i tak kupię bo ten zachwytu u mnie nie wzbudził. Dam znać Dziękuję za wsparcie
  3. SZOKRANA

    IMMOBILISER- JAK SPR?

    Witam antena zakupiona , wymieniona (przy okazji zrobiłam zdjęcia zatem wkrótce step by step wrzucę manual do wymiany) wymiana nie jest problematyczna za wyjątkiem wykręcenia dwóch śrubek mocujących cały ten plastikowy trzpień. I teraz niespodzianka, motek jak nie palił tak nie pali, błąd EWS już się nie pojawia. Oczywiście próba odpalenia poszła na oba kluczyki. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. ponizej filimik z objawam:
  4. SZOKRANA

    IMMOBILISER- JAK SPR?

    Cześć przez 4 tyg. motek nie był jeżdżony ( BMW F650GS 2012) , dzisiaj przekręciłam kluczyk (wszystko działa ) zapłon, motek nie odpala , pokazuje się błąd EWS ( nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym błędem ) Spróbowałam z zapasowym kluczykiem, problem jest ten sam. Zrobiłam mu reset ( odpięłam akumulator ) też nie pomogło. Czy mogę sama w jakiś sposób to jakoś ogarnąć ? Zaznaczam mam jedynie komplet torksów i nic więcej. Wymiana baterii w kluczyku może pomóc ? Jeśli nie, to czy może ktoś kojarzy gdzie w KRK to zrobię ? Obligatoryjnie ASO ? Z góry dziękuję za odp. Baśka
  5. SZOKRANA

    wyciek paliwa z górnej cz. zbiornika

    W takim razie zastosuje się do porad i z przyjemnością potraktuje pokrywę dobrym młotkiem. Dziękuję za pomoc Panowie. B
  6. Witam taka sytuacja ; po wymianie pompy paliwa + filtr, z zalanego na full baku mam wyciek benzyny. Cieknie - miejsce zaznaczone na foto ( po odlaniu ze zbiornika ok 6 litrów problem znika, poziom benzyny jest wtedy poniżej uszczelki ) . Ja stawiam na uszczelkę, która mimo wszystko po oględzinach wygląda OK. Pytanie - czy ktoś miał może taki przypadek ? Czy skręcenie ze sobą uszczelki i pokrywy powinno się odbyć w jakiś specyficzny sposób ? Jeszcze przed wymianą przeglądnęłam kilka manuall na YT w każdym zakładano starą uszczelkę i problemu z wyciekiem nie było. Z góry dziękuje za inf. Baśka (F650 Twin 2012)
  7. Witam wszystkich forumowiczów. Od 3 tygodni jestem posiadaczką pierwszego w moim życiu motocykla BMW. Jeżdżę od kilku lat, ostatnio na CBR 1100XX. Ze względu na bardziej extremalne plany wyjazdowe zdecydowałam się na zakup pojazdu, który nie będzie mnie, aż tak (niestety) ograniczał jak moja honda. Pierwsze 150 km zrobiłam na nowym nabytku w święta, i mimo olbrzymich różnic w odniesieniu do mojej hondy, na pewno bardzo się z żółtaczką polubimy (każdy z moich dotychczasowych motocykli nosi nazwę jakiejś choroby). Mam nadzieję, że podobnie jak na forum XX, gdzie jestem w grupie organizatorów wspólnych spotkań (i nie tylko ) postaram się być tutaj aktywną forumowiczką. Na pewno na forum w sezonie 2016 pojawią się różnego rodzaju relacje z moich wyjazdów itd. Kończąc to powitanie, życzę wszystkim pełnego wrażeń :twisted: sezonu 2016. Zatem do poczytania na forum oraz zobaczenia na drodze. Baśka
×