Skocz do zawartości

JakubL

Użytkownik
  • Zawartość

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19 Good

O JakubL

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 03.01.1976

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Tarnobrzeg
  • Motocykl
    BMW F 650 GS '04
  • Przebieg
    35000+

Ostatnie wizyty

922 wyświetleń profilu
  1. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    aaaa odnośnie podwyższania, właśnie uświadomiłem sobie, że przecież z siedmioletnim synem często jeżdżę... wtedy On przy atrapie baku, ja lekko z tył i stopy przechodzą w pozycje prawie na palce. Jest bezpieczna i stabilna na wyższym by nie była. Jednak na zmianę chyba jeszcze nie czas.
  2. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    Kreatywna ta dyskusja i z pewnością po sezonie można coś działać z owiewką, kanapą... póki co wsiadać i jeździć bo pogoda piękna i szkoda dnia. Odnośnie zdjęć pozycji i wysokości poprzedni link jest nieaktualny bo wrzucam do wspólnego katalogou https://drive.google.com/folderview?id=1vnEAfII1L1lpyn4sv5kYDXX16VS32Kqh Jest tam też moje zdjęcie na fce w trakcie jazdy. Sporo zdjęć gski. Na razie jeszcze nie było czasu żeby ktoś mi na niej zdjęcie zrobił ale będę aktualizował.
  3. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    @Jarek myślałem że tak wielka kierownica to jakiś żart ale rzeczywiście, unosząc ręce ponad głowę jest mega wygodnie. @greg001 dzięki, http://cycle-ergo.com/ upewniło mnie, że mój jest spełnieniem marzeń. Następne też z pewnością będą.
  4. JakubL

    Podwyższenie kierownicy f 650 gs 2004' i linki

    Nieaktualne. Planowane podniesienie też na zawieszeniu ale dodatkowy koszt kosy i centralki odnośnie skłania mnie do zostawienia jaki jest, ewentualnej wymiany na dakara lub 1150 jeśli będzie kiedyś okazja.
  5. JakubL

    Kości do podwyższenia f 650 gs 2004'

    Nieaktualne. Dodatkowy koszt kosy i centralki skłania mnie do zostawienia jaki jest, ewentualnej wymiany na dakara lub 1150 jeśli będzie kiedyś okazja.
  6. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    Zbieram się do tego docinania jak dziewica "chciał bym ale się boję" Prawie cała siła idzie na handbary a te sporo więcej wytrzymają. Odbija się chyba głównie balansem a kierą nie skręcisz z dużym kątem bo to chyba środek ciężkości wywali właśnie w tą stronę którą chcesz ominąć. Też nad tym myślałem i chociaż wiedza o składanych podóżkach w off'ie nabyta a nie jadąc na kolanie to ten temat jeszcze przetestuję. Fakt, gmole i stelaż po to żeby chronił to i owiewki w razie moich złych obliczeń szkoda. Po sezonie może znowu się do tego zbiorę.
  7. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    Na kolana akurat nie narzekam z kolei owiewka mega mi się trafiła w zestawie https://drive.google.com/folderview?id=1TpHqVa3Og68xXfVd2cOnBnm7lANkWlCe to chociaż napierają na nią handbary to nie zamienił bym na oryginalną. Miałem lekko przycinać z instrukcjami @darkojak ale boję się trochę i do pełnego skrętu ostrożniej ale bez obawy że coś pęknie.
  8. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    Nie przeszkadza mi wysokość aż tak bardzo. Nawet broda ponad owiewkę by poszła za bardzo może i deflektor w dodatkowych kosztach. I tak będę musiał obszyć bo małe pęknięcie w jednym miejscu. W poprzedniej fce w wijalis'się podnieśli na gąbce i wyprofilowali. Wtrakcie roboty sami do mnie zadzwonili i powiedzieli że jest niska i czy do standard zrobić. Nawet nie wiedziałem. Czy różnice zauważyłem? Wygodniej pewnie tak ale czy kilka cm. różnicy robi aż tak dużą różnicę? Dla osoby niskiej pewnie tak. Dla wysokiej raczej nie. Tu dodatkowo planowałem od razu matę cieplną albo, jak ktoś będzie chciał się zamienić za dakara lub 1150 bo za wysokie dla niego to przemyślę temat. Może też kiedyś ją sprzedam a kasa zainwestowana w podnoszenie nie do odzyskania.
  9. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    Na razie dam se spokój z podnoszeniem, ogólnie wygodny a że sporadycznie (już nawet nie, bo przeskakuję ) o spowalniacza to przecież tragedii nie ma. Nie czuję się jak na labradorze, na dużym kucu jest dla mnie w sam raz na chwilę obecną a na cycatą jeszcze nie czas. W przyszłości dalszej lub bliższej może będę go zamieniał na 1150 lub 1200 bo jednak 2 rumaki w stajni to dla mojej żonki o jeden za dużo. Obniżony może ma dobry potencjał na sprzedaż bo wiele osób "niskich" (nie sięgają stabilnie do szosy) a jak ktoś "wyższy" (chce czubkami palców dotykać asfaltu) z rabatem (~300zł, przedłużenie kosy,centralka może od dakara) też można sprzedać. Wg. mnie to chyba tak mała różnica, że nie warto dla "wyższych" osób bo pozycja podczas jazdy jest przecież taka sama. Jak ktoś za niski i czubkami palców to fakt, trzeba obniżać. Jak dla mnie, gdzie pozycja podczas jazdy jest ok a na światłach stanę sobie wygodnie i uniosę dupę na pełnych stopach to jest dla mnie ok bo i stabilnie i dupa odpocznie
  10. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    @Pszemo jeszcze nie wiem. Dam znać. @ARG znalazłem tylko Twoją ofertę z podwyższeniem kiery. 100, jak myślałem. Możesz link jakiś albo napiszesz?
  11. JakubL

    jak podwyższyć małego gsa?

    Odnośnie podniesienia właśnie dzwoniłem. Na dniach będę dokładnie wiedział. Kości chyba 300 zł. a kosę można przedłużyć. Podniesienie kiery to pewnie ze 100 zł. za te "klocuszki", jedną linkę od gazu chyba ma od 800-setki, inne przewody może uda się poukładać. Przy okazji może gmole dolne i górne za 600 zł. ? Mówił, że ma. Jak wezmę dolne to górne mu zostaną i dam znać.
×