ENT108

Użytkownik
  • Zawartość

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

ENT108 last won the day on 19 Grudzień 2016

ENT108 had the most liked content!

Reputacja

32 Excellent

O ENT108

  • Tytuł
    Zadomowiony

Kontakt

  • Strona WWW
    www.motojunkie.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    F650GS TWIN
  • Przebieg
    12kkm

Ostatnie wizyty

253 wyświetleń profilu
  1. W poniedziałek byłem u mechanika, podłączył komputer i wolne obroty już są jak należy.
  2. LoL, dyfuzor też deflektor ;D
  3. Witajcie, Sprzedam moto jak w tytule, mozliwa również zamiana na X Challange. Polski salon, drugi właściciel, przebieg 38.000, stan godny uwagi - po duuużym serwisie 500km temu (cały naped DID, lagi, łożysko glowki ramy, kontrola luzów zaworowych, czyszczenie ukladu paliwowego, olej, plyny, klocki...). Moto mechanicznie jest tip-top. Dodatki: wysoka szyba + dyfuzor, gmole, osłona silnika, oryginalne handbary, płyta pod centralny kufer Vario. Do zrobienia: czujnik ABS przod (lub jego przewod, na kompie sa przeklamane wskazania i kalibracja wolnych obrotów bo czasem mu się zgaśnie i właśnie padło grzanie lewej manetki Więcej info pod: 535 707 108 Cena 18.500 Sprzedaje gdyż zaraziłem się lżejszym enduro Moto można zobaczyć również tu na wideo: www.motojunkie.pl
  4. Już nie aktualne
  5. No bez małego spięcia się nie obeszło zapomnieliśmy o czasie na regeneracje fizyczna i psychiczną. Nastepnym razem zadbamy o to. Grunt, że na koniec wszystko na plus Wzajemnie!
  6. A to dobre
  7. Dzięki za wskazówki przed wyjazdem, wszystkie sprawdziły się w 100% PS. Z tym tankbagiem da się żyć w stójce, choć bez niego lepiej :] No ale w moim setupie jest konieczny.
  8. 2? Musisz być szczęśliwym człowiekiem jak masz tyle czasu na moto
  9. Jak wyłączysz wifi i diodę to całkiem nieźle ciągnie... na ogół wystarczały nam na większość trasy dziennie. Longiem to ze 4h potrafi chyba zarejestrować na jednym ładowaniu. Większy problem był z kartami 64GB szybko się zapełnia a długo zgrywa jak komputery użyczasz po drodze i maja tylko USB 2.0 a kopie chcesz zrobić dwie...
  10. No właśnie nie tylko on...
  11. O oponach to przyjelismy powazna lekcje na tym wypadzie :) Generalnie uwazam, ze do swojego stylu jazdy i na taka zroznicowana trase dobrze dobrałem opony i je polecam. Na suchym asfalcie 10/10. Szutry tez super 10/10. Trawa, łąki też super. Wszystko sie zmienia jednak z pojawieniem sie wody i blota. Na mokrym asfalcie Tourance gozej niz Scorpion ale lepiej niz Heidenau. W blocie to tylko Heidenau dawaly rade, na Tourance jakos szło a na Scorpionach kumpel walczył o zycie :) Na mokrej trawie tez była masakra. No ale nie moza miec wszystkiego. Tourance to opona glownie szosowa i tu najlepiej się jechało(widac po ujeciach), ale biorac pod uwage jak dobrze sie jezdzilo po szutrach i łąkach to jest swietna opcja na uniwersalna opone. Z tego co wiem to jest to opona 80/20. Jako, ze nastepnym razem chcialbym byc lepeij przygotowany na bloto, bo tu byl problem, to poszukam czegos blizej 50/50 (Anakee Wild?)... no ale wtedy juz kosztem asfaltowych winkli najpewniej.
  12. To wszystko prawda. Dzieki za szczerosc. Dlatego profesionalnie ekipy dziela rejestrowanie i montaz. Autorzy ujec są do nich zwyczajnie przywiązani i ciężko im obiektywnie zrobic selekcje i montaz.
  13. Bez kamery wiecej frajdy z jazdy dobre! przekaze koledze! hehe
  14. Temat montażu :] jest długi... przywieźliśmy prawie 800GB materiału. Najpierw kombinowałem jak to zacząć obrabiać domowym sposobem. Skończyło się na zewnętrznym dysku USB (jednak nie polecam podchodzic do tego bez RAIDA). Cały projekt po imporcie i konwersji zajął 1.8TB... i tak dłubałem po godzinach od powrotu w sumie. Ze wstępnej selekcji wyszło mi kilka h... miało być do 15min żeby to ludzia mogli ogladac, ale juz musialbym wywalac fajne rzeczy wiec stanelo na tych 25. I moglbym tam jeszcze dlubac bez konca bo jest kupa niedociagniec, ale to nie Hollywood, ma byc zajawka a nie oskar ;D no i juz chielismy to miec. Dzieki za propsy.