Skocz do zawartości

ENT108

Użytkownik
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

ENT108 last won the day on 19 Grudzień 2016

ENT108 had the most liked content!

Reputacja

32 Excellent

O ENT108

  • Tytuł
    Zadomowiony

Kontakt

  • Strona WWW
    www.motojunkie.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    F650GS TWIN
  • Przebieg
    12kkm

Ostatnie wizyty

427 wyświetleń profilu
  1. ENT108

    BMW F650GS Twin 2008

    Nieaktualne
  2. ENT108

    BMW F650GS Twin 2008

    Idzie wiosna, wiec podbijam
  3. ENT108

    BMW F650GS Twin 2008

    Cena do negocjacji ;D
  4. ENT108

    BMW F650GS Twin 2008

    W poniedziałek byłem u mechanika, podłączył komputer i wolne obroty już są jak należy.
  5. ENT108

    BMW F650GS Twin 2008

    LoL, dyfuzor też deflektor ;D
  6. ENT108

    BMW F650GS Twin 2008

    Witajcie, Sprzedam moto jak w tytule, mozliwa również zamiana na X Challange. Polski salon, drugi właściciel, przebieg 38.000, stan godny uwagi - po duuużym serwisie 500km temu (cały naped DID, lagi, łożysko glowki ramy, kontrola luzów zaworowych, czyszczenie ukladu paliwowego, olej, plyny, klocki...). Moto mechanicznie jest tip-top. Dodatki: wysoka szyba + dyfuzor, gmole, osłona silnika, oryginalne handbary, płyta pod centralny kufer Vario. Do zrobienia: czujnik ABS przod (lub jego przewod, na kompie sa przeklamane wskazania i kalibracja wolnych obrotów bo czasem mu się zgaśnie i właśnie padło grzanie lewej manetki Więcej info pod: 535 707 108 Cena 18.500 Sprzedaje gdyż zaraziłem się lżejszym enduro Moto można zobaczyć również tu na wideo: www.motojunkie.pl
  7. ENT108

    Zakupię kufry Vario boczne ze stelazem

    Już nie aktualne
  8. ENT108

    Rumunia klasycznie ;)

    No bez małego spięcia się nie obeszło zapomnieliśmy o czasie na regeneracje fizyczna i psychiczną. Nastepnym razem zadbamy o to. Grunt, że na koniec wszystko na plus Wzajemnie!
  9. ENT108

    Rumunia klasycznie ;)

    A to dobre
  10. ENT108

    Rumunia klasycznie ;)

    Dzięki za wskazówki przed wyjazdem, wszystkie sprawdziły się w 100% PS. Z tym tankbagiem da się żyć w stójce, choć bez niego lepiej :] No ale w moim setupie jest konieczny.
  11. ENT108

    Rumunia klasycznie ;)

    2? Musisz być szczęśliwym człowiekiem jak masz tyle czasu na moto
  12. ENT108

    Rumunia klasycznie ;)

    Jak wyłączysz wifi i diodę to całkiem nieźle ciągnie... na ogół wystarczały nam na większość trasy dziennie. Longiem to ze 4h potrafi chyba zarejestrować na jednym ładowaniu. Większy problem był z kartami 64GB szybko się zapełnia a długo zgrywa jak komputery użyczasz po drodze i maja tylko USB 2.0 a kopie chcesz zrobić dwie...
  13. ENT108

    Rumunia klasycznie ;)

    No właśnie nie tylko on...
  14. ENT108

    Rumunia klasycznie ;)

    O oponach to przyjelismy powazna lekcje na tym wypadzie :) Generalnie uwazam, ze do swojego stylu jazdy i na taka zroznicowana trase dobrze dobrałem opony i je polecam. Na suchym asfalcie 10/10. Szutry tez super 10/10. Trawa, łąki też super. Wszystko sie zmienia jednak z pojawieniem sie wody i blota. Na mokrym asfalcie Tourance gozej niz Scorpion ale lepiej niz Heidenau. W blocie to tylko Heidenau dawaly rade, na Tourance jakos szło a na Scorpionach kumpel walczył o zycie :) Na mokrej trawie tez była masakra. No ale nie moza miec wszystkiego. Tourance to opona glownie szosowa i tu najlepiej się jechało(widac po ujeciach), ale biorac pod uwage jak dobrze sie jezdzilo po szutrach i łąkach to jest swietna opcja na uniwersalna opone. Z tego co wiem to jest to opona 80/20. Jako, ze nastepnym razem chcialbym byc lepeij przygotowany na bloto, bo tu byl problem, to poszukam czegos blizej 50/50 (Anakee Wild?)... no ale wtedy juz kosztem asfaltowych winkli najpewniej.
×