mirkoslawski

Użytkownik
  • Zawartość

    215
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    6

mirkoslawski last won the day on 13 Czerwiec

mirkoslawski had the most liked content!

Reputacja

319 Excellent

1 obserwujący

O mirkoslawski

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 22.05.1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Kielce
  • Motocykl
    X Challenge XCut

Ostatnie wizyty

366 wyświetleń profilu
  1. Tak.
  2. Temat do zamknięcia.
  3. Podbijam - cena ze wszystkimi częściami i całym majdanem z pierwszego posta to 17500 PLN.
  4. Podbijam i uaktualniam - została tylko kurtka, dla Forumowiczów 1000 PLN i przesyłka w cenie :thumbsup:
  5. Przepraszam Dzięki
  6. Podbijam - nadal aktualne.
  7. Cześć, jak w temacie - jako iż sprzedaję swój motocykl i zawieszam na parę lat motocykle, wyprzedaję swoje ciuchy. Jeśli ktoś życzy sobie szczegółowych fotek lub ma pytania w sprawie ciuchów - zapraszam, odpowiem tak dobrze jak umiem 1) Zbroja Dainese Wave, stan b.db.- (rzep od pasa nerkowego wymaga albo wszycia nowych pasów rzepu albo akceptacji bo nie trzyma tak jak nowy. Ja jeździłem i akceptowałem). Zbroja nie uszkodzona, "plastry miodu" nie pogięte - nigdy nie miałem w niej wypadku - kupiłem nową. Nowa około 1300 PLN, ja proponuję 400 PLN z przesyłką 2) Kask dualowy CABERG Tormax biały, chyba jeszcze z gwarancją, XL - stan b.db. - proponuję 600 PLN - oczywiście pudełko, pinlock, blenda i szyba bez rys - google (mieszczące się w kasku) gratis! 4) Kurtka SPIDI Hard Track XXL ale ja ją na zbroi nosilem (mam 187 cm i 105 kg wagi ale bez brzucha), stan b.db z małym minusem (w końcu uzywana ale bez uszkodzeń) - nowa około 2300 PLN, ja proponuję 1000 PLN, oczywiście komplet podpinek i membran - kurtka ma 2 lata. Są oczywiście standardowe ochraniacze do niej. Przykładowa aukcja poglądowa http://allegro.pl/kurtka-tekstylna-spidi-hard-track-wyprzedaz-m-i6918539411.html. Nie sugerujcie się za bardzo rozmiarem - bez zbroi z fabrycznymi ochraniaczami też nie była jak worek az podpinkami to już w ogóle. Ciuchy oczywiście są wyprane i pachnące :Thumbs_Up: Przy zakupie min 2 rzeczy - rabat 5%.
  8. Sprzedam swoje BMW G 650 X Challenge z 2007 roku. Mój wątek ma 'parę' stron więc tak w skrócie: Kupiony w Lukamoto w maju 2016, mam kontakt z ostatnim posiadaczem z Sycylii (potwierdził przebieg około 36k km na dzisiaj z moimi 15000 km). Co ma zrobione/dołożone/zmienione: - olej Repsol + filtr Hiflo(3 k km od wymiany) - filtr powietrza TT gąbka + olej do filtrów BellRay - świece irydowe - 8 k km temu - płyn hamulcowy - 8 k km temu - serwis zawieszenia (nowe uszczelniacze Ariette + olej LM 10w syntetyczny) - 8 k km temu - płyn chłodniczy 8 k km temu - klocki przód 8 k km temu - sprawdzone zawory - wyregulowane ssące - 8 k km temu - sprawdzone łożyska (wszystkie) - wymienione w kołach - 8 k km temu - nowy, najmocniejszy DID zvmx + zębatki - 8 k km temu - dwa komplety kluczy - nowe tarczki i sprężynki sprzęgła EBC - zrobione 3 k km Moto za 17 000 PLN TYLKO dla Forumowiczów do oddania i można dokupić po BARDZO dobrych cenach do niego na miejscu: - drugi napęd w połowie zużycia (zmieniłem przed wyprawą - dokładam)- 8 k km temu - 2 komplety zębatek do zabawy przełożeniami - komplet stelaże i bagażnik modułowy, robiony na zamówienie u Ostrego pod wyprawę, dostosowany pod rotopaxy i rogala/sakwy. - wydech dedykowany IXIL z 2 db-killerami z gwarancją jeszcze (moto będzie miało serie) - regulowane podwyższenie kierownicy - amortyzator z g650 xmoto z nową sprężyną hyperpro (NÓWKĄ, kupiłem z myślą o zmotaniu) ale do regeneracji + - regulowane krótkie klamki (obie) - zapasowe klamki i linka sprzęgła oryginał - zapasowa pompa paliwa (nowa) - oryginalna lampa tył (dokładam) - dodatkowy wahacz ( uszkodzony w takim miejscu, że moim zdaniem do naprawy - ale można zostawić u mnie lub sprzedać na złomie jako aluzłom) + zapasowe ślizgi łańcucha - komputer diagnostyczny + soft - oryginalne manetki - nowa tylna tarcza (stara jest blisko limitu) - zapasowa pompa hamulca przód (używana) - voltomierz + termometr na wypasie - elektroniczny obrotomierz + licznik mh - deflektor ADV - łożyska główki ramy mam nówki - kolektor wydechowy + sonda Ceny za poszczególne rzeczy do ustalenia na miejscu indywidualnie ale będą bardzo dobre - to gwarantuję. Wady/przeróbki: - przerobione instalacja przez Włocha, wszystko na dodatkowych bezpiecznikach ale za to bez czujników ciśnienia oleju, stopki bocznej i neutrala - ostatnio na Podlasiu położyłem moto tak niefartownie na drzewie, że lekko pękła owiewka (czacha) ale prawie nie widać, uszkodzenie nie powiększa się - mocowanie kanapy się poluzowało i zatrzask działa za 10-tym razem. W wolnej chwili muszę "podkleić płynnym metalem" bolec/grzybek w kanapie, bo wyrobił się w gnieździe - pewnie ze 2-3 śrubki nieorginalne - brudny - ale bez rdzy, bo ciągle w użytkowaniu - urwał się ostatniej wycieczce przewód od jednej soczewki z przodu, trzeba zalutować Generalnie moto będzie sobie stało i czekało na kupca - ja się wyprzedaję i jeździć nie będę a ktoś miałby jeszcze wiele radości w tym sezonie - nie pomnę o przyszłych Zdjęć w moim wątku jest dużo - ale zainteresowanym prześlę na maila w razie potrzeby. Linki do moich wątków: viewtopic.php?f=183&t=21201&p=352752&hilit=xcut#p3 52752 http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=26602 Więcej grzechów nie pamiętam...
  9. Z gazu - na 1 i 2 idzie spokojnie, na 3 już nie chce (albo ja nie umiem). Przód 15 z, tył 47 z - w teren jak dla mnie idealnie
  10. Dziadku - ja przełożenia zmieniłem bo skrzynia jak skrzynia ale moje 110 kg jednak trochę grawitacji pomagają Generalnie na koło idzie - ale chyba coś popsute mam bo tylko na tylne
  11. Asia, chyba to ja po raz kolejny sprowokowałem dyskusję naiwnym myśleniem, że ktoś skorzysta z pomysłu...luz, już wytrzeźwiałem
  12. Ja w ogóle nie chciałem gadać ale tak wyszło jakby chociaż jedną osobę ta płyta "posikała" to w sumie bym nie narzekał
  13. Tak samo jak śruba zacisku może się odkręcić i wybić komuś oko... EDIT: oryginał jest na 4 śrubach, ta jest na 9 śrubach...ale oczywiście i 9 może się odkręcić W AT był podobny patent robiony, tzn. też na śruby i jakoś nic nikomu nie odpadło... Jeszcze raz powtarzam - to są śruby (nakrętki z zabezpieczeniem przed odkręceniem) w liczbie 9 sztuk (w tym 4 od czoła), płyta jest dopasowana do oryginału a tył dokręcony wraz z oryginalną do silnika... Widzę, że chyba w oczy Was (co niektórych) kole No cóż - wstawiłem z myślą "może kogoś zainspiruję" no ale chyba "zainspirowałem" do nagonki więc...sorki, nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem i tak dalej.
  14. E tam zaraz druciarstwo - to jest tzw. "technologia rejli" Płyty nie widać, chyba, że ktoś klęknie przed moim moto (i przede mną :P) więc estetyki nie psuje (bo nie sądzę, by ktoś klęknął hehe) a jestem z natury bardziej praktykiem niż estetą więc jak będzie działać - będę w 7 niebie jak nie będzie działać - pójdę do bociana, wezmę siana i kupię tjuartecha
  15. To nie nity - to śruby. Jest ich 9 sztuk a jako iż płyta jest profilowana i zagięta, nie ma (moim zdaniem) szans na ich zerwanie...ale masz rację - chyba podjadę do zespawam - przynajmniej przód dodatkowo Dzięki! EDIT: Jarek - Twoim zdaniem lepsze będą nity niż śruby?