Skocz do zawartości

123456

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O 123456

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja:
    Poznan
  • Motocykl
    7778

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Sezon się kończy i w głowie pomysły na zmianę dlatego sprzedam swoją obecną perełkę. Motocykl pochodzi z polskiego salonu. Przebieg i stan techniczny do zweryfikowania w BMW Inchcape na Prymasa Tysiąclecia w Warszawie lub bazie CEPiK. Wyposażenie: -kontrola trakcji ASC -system ABS przód i tył -kontrola ciśnienia w oponach -elektroniczna regulacja zawieszenia ESA. Do wyboru tryby comfort, normal, sport -komputer pokładowy (temperatura otoczenia, ciśnienie w oponach, stoper, licznik dzienny km x2, informacja o zużyciu paliwa chwilowym i średnim itd.) -kierunkowskazy LED -tylne światło LED -podgrzewane manetki -podstawka centralna -alarm -mocowanie kufrów bocznych vario -aluminiowy kufer centralny mieszczący kask wraz z dedykowaną aluminiową płytą -wysoka, chyba najwyższa dostępna na rynku, regulowana szyba turystyczna GIVI Airflow -gmole Heed -kanapa BMW standard o wys. 820 mm -akcesoryjne, składane i regulowane klamki sprzęgła i hamulca Touratech -podwyższenie riser kierownicy Rox Speed FX Aktualny przebieg to 16 tys. km. Motocykl zalany jest olejem BMW Avantec Pro 15W50 zgodnie z zaleceniami producenta. Olej z filtrem wymienony na już na zimę na początku października. Ostatni duży przegląd w czerwcu 2017, faktura do wglądu. Komplet dokumentów, książka, karta pojazdu, 3 kluczyki, wszystko jest. Przegląd i OC na rok. Sprzedaż na umowę. W grę wchodzi zamiana na nową africę twin lub bmw r nine t. Cena 25,500 PLN. do negocjacji. https://www.olx.pl/oferta/bmw-f700gs-2013-salon-polska-abs-esa-f800gs-transalp-vstrom-CID5-IDvDCJn.html#f7451aefb6;promoted
  2. Szyba VARIO zaprojektowana dla zapewnienie maksymalnej ochrony dla głowy, górnej części ciała i ramion kierowcy motocykla BMW F650GS TWIN/ F700GS / F800GS. Poszerzenie szyby w dolnej części zapewnia bardzo dobrą ochronę dla ramion i dłoni. Odpowiednie wyprofilowanie górnej krawędzi szyby VARIO chroni głowę i tułów kierowcy przed turbulencjami. Dwuczęściowa konstrukcja szyby VARIO umożliwia regulację wysokości w zakresie od 420 do 560 mm. Sama regulacja jest bardzo łatwa i szybka (za pomocą dźwigni z blokadą) pozwala ustwić szybę do aktualnych warunków jazdy. Szczelina pomiędzy górną a dolną częścią szyby tworzy kanał powietrzny, który powodując podciśnienie znacznie niweluje powstawanie turbulencji na górnej krawędzi szyby. Szyba VARIO wykonana jest z LEXANU - tworzywa ekstremalnie odpornego na pęknięcia. Szyba VARIO w górnej części jest przeźroczysta, dolna szyba jest przyciemniana z rastrem (przejście koloru do przeźroczystego) w celu redukcji refleksów słonecznych na penelu zegarów. Łatwy i szybki montaż. nr cześci: w-rf/kba39007/w-2350 https://www.olx.pl/oferta/szyba-turystyczna-regulowana-wunderlich-vario-bmw-f650gs-f700gs-f800gs-CID5-IDugUsP.html#
  3. no fakt, na forach to tak działa
  4. Panowie, dzięki za odpowiedzi, ale pytałem tylko o możliwości podłączenia do niego powerbank-a. Czy ma służyć do podglądu przejechanych tras, śledzenia przez żonę w czasie rzeczywistym czy też przeciwdziałać kradzieży to rzecz wtórna. Skonfigurować potrafię Tak czy owak, temat można zamknąć. Coś wymyślę. Pzdr.
  5. Ciekawa opcja, poczytam. Co do GPS to nie tylko o samą kradzież chodzi, przyda się w trasie... albo żona z poziomu aplikacji może sobie sprawdzić gdzie jestem
  6. chyba że... przetwonica 12v-5V --> powerbank --> GPS
  7. Wbudowana bateria ma 150mAh i wystarcza na jakieś 4h czyli pobór ok. 0,04A. Akumulator 12V 12Ah czyli zakładając jego pełne naładowanie to aku starczy na plus minus 13 dni...
  8. Cześć, Planuję zamontować lokalizator GPS w swoim GS. Zabawkę już mam: 12V/24V, przewód + / - no i ACC. Jak rozwiązać temat ładowania? Pomyślałem o dołożeniu powerbank jakieś 10000mAh co by odbiornik GPS pobierał z niego prąd na postoju, a w trakcie jazdy powerbank ładowany byłby z akumulatora. Seryjna bateria GPS to tylko jakieś 150mAh. Pytanie jak to teraz zrobić skoro powerbanki ma wejście/wyjście 5V? Dzięki za wskazówki.
  9. 123456

    Pozdrowienia z centrum

    Cześć, już stoi w garażu;) Czerwony F650gs twin. Do zobaczenia na trasie!
  10. 123456

    Pozdrowienia z centrum

    Drodzy GSowcy i nie tylko. Piszę z Warszawy, do tej jeździłem golasami, ale po wiosennym zlocie TCP zdecydowałem o przesiadce na turystyka. Przewijały się różne opcje od Translpa XL700V, po Vstroma 650, TDM900, potem myślałem o F800GS (budżet niestety nie ten) i chyba ostatecznie wyjdzie na to, że będę jeździł F650GS Twin :) Zakup planowany jest na najbliższy weekend. Ktoś chętny doradzić w wyborze na miejscu? Pzdr.
×