Skocz do zawartości

Snajk

Użytkownik
  • Zawartość

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

55 Excellent

O Snajk

  • Tytuł
    Stały bywalec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    Honda CRF250L
  • Przebieg
    -

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    -

Ostatnie wizyty

1 489 wyświetleń profilu
  1. Snajk

    Ochraniacze szyi

    Odkopuję temat! Zamierzam nabyć sobie stabilizator/ochraniasz szyi/karku. Jazda głównie asfalt/szutry, może lekki off. Żadne tam hardkory i urywanie kabli od internetów. Czy najtańsze stabilizatory typu: https://akcesoriamotocyklowe.pl/product-pol-68878-STABILIZATOR-SZYI-EVS-R3-RACE-COLLAR-BLACK.html Są coś warte? Bo wydaje mi się, że przez brak usztywnienia z tyłu jedynie to może stabilizują boczne uderzenia kasku o obojczyk. Czy się mylę i lepszy taki niż żaden? Pozdrawiam, Snajk
  2. Snajk

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Również życzę zdrowia!
  3. Snajk

    Uchwyt motocyklowy na smartfon z GPS

    Tak w skócię to dzięki za odpowiedzi. Uchywt zamówiony.
  4. Snajk

    Uchwyt motocyklowy na smartfon z GPS

    A samo mocowanie do kierownicy które polecacie? http://allroadendurotouring.com/wp-content/uploads/2015/08/RAMXGripSmartphoneMotorcycleCradleRuggedDeviceHolder.jpg to z lewej czy to z prawej? Tylko nie wiem do jakiej średnicy to pasuje a nie mam jak sprawdzić czy Transalp ma standardową czy nietypową średnicę. Pozdrawiam, Snajk
  5. Snajk

    Uchwyt motocyklowy na smartfon z GPS

    Hej! Dla kolegi zamierzamy kupić uchwyt na kierownicę. Wybór padł na Ram Mount X-Grip bo są same dobre opinie itp. Jaki wg Was jest najlepszy sposób montazu tego na kierownicę? Bo widziałem kilka uchwytów z jedną bądź dwa kulami do obrotu. Motocykl to Honda Transalp XL700V. Ktoś się oerientuje jakiej średnicy jest tam kierownica? Pozdrawiam, Snajk
  6. Snajk

    [S] Sprzedam dętki 19" i 17"

    Sprzedane!
  7. Snajk

    [S] Sprzedam dętki 19" i 17"

    Zapomniałem dopisać, że chodzi o podobizny naszego króla wraz z podpisem prezesa NBP wydrukowane na papierze firmowym tejże instytucji . W każdym razie w chwili obecnej dętki zaklepane/sprzedane . Ale przez innego forumowicza.
  8. Snajk

    [S] Sprzedam dętki 19" i 17"

    Wiem, że nikt nie łapie gumy po drodze ale jak coś można pomyśleć nad promocją. Może ktoś zamierza wymienić kapcie i nowe dętki będą jak znalazł.
  9. Cześć, Sprzedam dętki Michelin Airstop w rozmiarach jak na zdjęciu poniżej. Nowe, nigdy niewyjęte z pudełka. https://zapodaj.net/733dd4d2da333.jpg.html Cena za komplet: 1 podobizna Kazimierza Wielkiego Preferuję odbiór osobisty na terenie Warszawy. Pozdrawiam, Snajk
  10. Snajk

    [S] Sprzedam F650gs 2000 -ABS

    Profesor filologii polskiej na wykładzie: - Jak Państwo wiecie w językach słowiańskich jest nie tylko pojedyncze zaprzeczenie. Jest też podwójne zaprzeczenie. A nawet podwójne zaprzeczenie jako potwierdzenie. Nie ma natomiast podwójnego potwierdzenia jako zaprzeczenia. Na to student z ostatniej ławki: - Dobra, dobra. Zatem... Jasne jasne
  11. Snajk

    [S] Sprzedam F650gs 2000 -ABS

    Motocykl sprzedany! Można zamykać temat.
  12. Snajk

    [S] Sprzedam F650gs 2000 -ABS

    Update ceny. Na OLX: 7500zł Dla forumowiczów: 7000zł
  13. Snajk

    [S] Sprzedam F650gs 2000 -ABS

    Ogłoszenie pojawiło się na OLX'ie: https://www.olx.pl/oferta/bmw-f-650-gs-abs-duzo-akcesoriow-i-dodatkow-CID5-IDuRkwB.html#a5efea1f3b
  14. Snajk

    [S] Sprzedam F650gs 2000 -ABS

    Za tyle złotych monet kupię 4020 Harnasiów. Trzeba mieć jakiś plan na życie. A na serio. Myślę by się przesiąść na małe i lekkie enduro. Tylko muszę jeszcze poszukać jakie bo nawet do 250cc muszę podchodzić z https://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30178879/ . A gdy pasażerka wydobrzeje i uzbieram kolejne złote monety to chciałbym kupić drugi motocykl typowo na szosę do jazdy we 2. Ale to już bardziej odległa przyszłość. Pozdrawiam, Snajk
  15. Cześć Wszystkim! Na sprzedaż jest motocykl BMW F650GS rocznik 2000. Przebieg 51778 km. Motocykl zakupiłem w listopadzie 2016 roku. Wymagał wtedy, by włożyć w niego trochę pracy, serca i pewnych nakładów finansowych. Starałem się o niego dbać jak najlepiej. Drobniejsze naprawy wykonywałem samemu, większe zlecałem warsztatowi „Stajnia Motocyklowa”. Zakupiłem do niego także wiele akcesoriów związanych z dalszymi podróżami. Niestety, pod koniec kwietnia 2018 roku miałem na nim mały wypadek co doprowadziło do powstania kilku uszkodzeń. Przed wypadkiem udało mi się odbyć kilka mniejszych wycieczek, które można przeczytać na stronie www.1plecak.pl Najważniejsze czynności serwisowe: - 02.04.2017 – 48 271 km - wymiana oleju (Motul 5100 10W40), filtra oleju i powietrza, - 10.05.2017 – 48 327 km - tzw. „Duży przegląd” w Stajni Motocyklowej (m.in. wymiana płynu hamulcowego, świecy, regulacja zaworów) i wymiana łożyska sprzęgła jednokierunkowego rozrusznika + uszczelka („Bendix”), - 27.03.2018 – 51 078 km – nowe opony Continental TKC70 + nowe dętki w Motogumy, - 06.04.2018 – 51 078 km – wymiana oleju i uszczelniaczy w lagach w Stajni Motocyklowej, - 13.04.2018 – 51 556 km – nowy akumulator MotoBatt MB12U. - 18.04.2018 – 51 671 km – nowy czujnik ciśnienia oleju, - 20.04.2018 – 51 754 km – wypadek. - Ubezpieczenie ważne do 31.03.2019r. - Przegląd ważny do 21.09.2018r. Główne uszkodzenia powstałe w wyniku wypadku: - zawieszenie przednie (głównie lewa laga ale nie ma żadnych wycieków), - ułamany czujnik ABS (nowy czujnik zakupiony), - lewa plastikowa osłona „baku” – popękana - plastik przy chłodnicy – popękany. Do zrobienia w najbliższym czasie (gdyby ktoś chciał naprawiać): - luzy w tylnym zawieszeniu, - dorobienie wtyczki od ABSu (żeńska, ta przy głównej instalacji) Po wypadku przejechałem jeszcze 24 km w celu ocenienia strat. Motocykl jeździ prosto, ale kierownica podczas jazdy jest przekrzywiona. Akcesoria i wyposażenie motocykla: - ABS, - Grzane manetki, - Oryginalne kufry boczne Vario (ten sam kluczyk co stacyjka), jeden z zaczepów został nadłamany to dostał wzmocnienie z kątownika, z tyłu naklejone taśmy odblaskowe, - Kufer centralny Hepco And Becker TC Junior 45 z bagażnikiem + oryginalny stelaż H&B, mieszczą się 2 kaski integralne, lewy zamek nie działa ale kufer ma podwójne ścianki i jest naprawdę sztywny, - Gmole silnika, - Wysoka szyba + deflektor, - Stopka centralna, - Handbary, - Tankbag Oxford First Time 18l na paski (przejechane około 600km, gwarancja do 24.07.2018), - Niska kanapa BMW (dodatkowa – kolor szary), teraz jest założona standardowa, - Gniazdo USB i zapalniczki, - Pokrowiec Oxford. Pozostałe dodatki, które mogę dorzucić: filtr powietrza, czujnik ciśnienia oleju, płyta pod stelaż H&B (samoróbka), nowe dętki Michelina. Motocykl do obejrzenia w Warszawie (Bielany). Dane do sprawdzenia historii pojazdu: Nr rej: WI1757 VIN: WB10172A2YZE34097 Data pierwszej rejestracji: 17.05.2000 Motocykl sprzedaję jako uszkodzony i powypadkowy! Zdjęcia dostępne pod tym adresem: http://www.1plecak.pl/motocykl-na-sprzedaz/ Hasło: BMW Jest możliwość odbycia jazdy próbnej na własną odpowiedzialność i po zostawieniu kaucji w wysokości ceny motocykla. Podana cena jest oczywiście do negocjacji. Gdyby ktoś chciał zakupić sam motocykl, bez akcesoriów, na części, także zapraszam do kontaktu. CENA: 8000 PLN Pozdrawiam! Snajk PS: Ze względu na wyjazd będę dostępny po weekendzie. Wszelkie pytania proszę pisać jako wiadomość prywatna.
×