Skocz do zawartości

AdamCz-Dz

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O AdamCz-Dz

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Czechowice-Dziedzice
  • Motocykl
    Yamaha FZ6 Fazer
  • Przebieg
    50500

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Ja jestem najbardziej zainteresowany wersją Comfort, czyli wskrzeszoną pierwszą generacją - dla moich gabarytów i preferencji jest idealny pod względem ergonomii. Wykonanie moim zdaniem to też pierwsza klasa. A design wydaje mi się dużo swieższy niż pierwsze modele (szczególną rolę odgrywa nowy "lekki" wzór felg). Dobrze, odbiegliśmy mocno od tematu tego wątku, więc już nie offtopuję.
  2. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Panowie, ale namieszaliście... Już wyjaśniam: 1. BMW R850R , czyli pierwszy wypust tego modelu. 2. BMW R850R lift - najłatwiej odróżnić po nowym kokpicie, nadal "stare" manetki. 3. BMW R850R drugiej generacji - jest bliźniaczy z R1150R, różni je jedynie pojemność, do tego dochodzi wersja R1150R Rockster (z podwójną lampą) - zegary z poprzedniego modelu, nowe manetki, tłumik, felgi. 4. BMW R850R Comfort - model na podzespołach modelu z punktu "2.", ale już wyposażony w elementy (układ wydechowy, manetki, felgi, kierownica, sety podnóżków, hamulce) z modelu z punktu "3." - jego produkcja na pewno zaczęła się w 2003 roku i była produkowana krótko (chyba do 2004). NIE MOGĘ DODAĆ PÓKI CO ZDJĘCIA - ten czarny model, który dodał arthurr (poprawię jak mi się uda wczytać zdjęcie) Bezpośrednio po modelu z punktu "3." był już zupełnie nowy model R1200R, który po modyfikacjach jest produkowany po dziś dzień. Jest to przyznam trochę pokręcone. Model R1100R, który podał Paweł to faktycznie R1100R, ale w wersji, jeśli się nie mylę, jubileuszowej (bodajże "60. Jahre") - ma szprychowane felgi, chromowane pokrywy zaworów, malowanie ze szparunkami.
  3. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Panowie, nie uda mi się wybrnąć z poprzedniego postu, więc PRZEPRASZAM. A tak na poważnie - miałem pod tym względem układ silnika. Chyba wszystkim, nawet tym mniej obeznanym, BMW kojarzy się z układem boxer. Nie chciałem powiedzieć, że singiel czy twin, są gorsze - jest to stosunkowo nowy trend biorąc pod uwagę całą historię marki. Racja, podzespoły są praktycznie te same, jedynie doszukałem się wypowiedzi na temat różnic w wyglądzie (choć ciężko mi je odróżnić "na ulicy"). Głównie jednak szukam r850r Comfort - wznowionej w 2003 poprzedniej wersji tego modelu (gdy byl produkowany już jej następca). Ma inną kierownicę, felgi, manetki już nowego typu, hamulce, zawieszenie.
  4. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Mam problem z decyzją-uparłem się, że tym razem kupuję boxera. Padło właśnie na R850R, ale mała ich dostępność powoduje, że szukam, szukam i nic. R1200GS jest pełno, ale ceny dla mnie zaporowe (a łączy boxera z idealną dla mnie pozycją). 650 GS brany jest pod uwagę jako ostatnia deska ratunku. Może to nie jest BMW "czystej krwi", ale jest to jednak znaczek ma. No i pozycja za sterami plus cena plus liczba ogłoszeń robią z niego faworyta w tym zestawieniu.
  5. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    "Osiemsetę" czyli 650 GS Twin czy 800 GS? Ja od dłuższego czasu szukam R850R, ale w ramach "desperacji" skierowałem poszukiwania też w stronę innych BMW. Oglądałem już R1100 GS i R1150 GS, jednak przy moich gabarytach nie czuję się komfortowo ze względu na ich masę. 1200 GS jest pod tym względem super i odpowiada mi w 100%, jednak cena nawet najstarszych roczników przekracza budżet... Taki offtop...
  6. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    https://www.olx.pl/oferta/bmw-f-650-gs-CID5-IDoZmcV.html#70f5a5abfe
  7. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Przeoczyłem go wczoraj na olx widocznie. W sumie w Mykanowie mam kolegę, może się skuszę i podskoczę - jeśli motorek będzie lipny, to przynajmniej się z kumplem spotkam.
  8. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Faktycznie, przyglądałem się podobnym zdjęciom i może tak być jak piszesz. Akurat nie jest to dla mnie wadą dyskwalifikującą z racji skąpego wzrostu (ale faktycznie - dosięgam też przy standardowej wysokości kanapy i nie potrzebuję obniżonej wersji). Muszę doczytać, bo nie pamiętam, w jaki sposób realizowane jest to obniżenie. Dlatego taki mały przebieg - tam kupują motocykle i stawiają w garażu, bo przecież po to są. Tylko w Polsce jakoś tak dziwnie ludzie sporo jeżdżą, na Zachodzie to nie do pomyślenia. Kojarzę właśnie taką stronę, ale nie mogę jej teraz znaleźć. Na pewno szukałem tam BMW R850R - były podane malowania i opisy w zależności od rocznika. Stronka była taka ascetyczna, amatorska, ale sporo informacji w niej zawarto odnośnie poszczególnych modeli. Postaram się obejrzeć tego GSa i zdam relację. Dzięki za pomoc.
  9. AdamCz-Dz

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Witam po długiej przerwie na forum! Pogoda nie sprzyja jeździe i zaczęły się poszukiwania. Mam pytanie odnośnie tego egzemplarza (będę jechał w pobliżu w weekend, więc planuję zboczyć): https://www.olx.pl/oferta/bmw-f-650-gs-CID5-IDozl0V.html Czekam obecnie na podanie VINu. Motocykl jest już dosyć długo wystawiony (podejrzewam, że ze względu na cenę, może się mylę). W przebieg nie wierzę, choć na żywo jeszcze nie widziałem. Przy kupnie zawierana jest umowa k-s, drugi właściciel w Polsce (w Niemczech do 2010). Sprzedający informuje, że malowanie jest fabryczne i nie ma wypadkowej przeszłości. Oprócz tego wymieniony olej, akumulator i opona. Kufer z płytą to Givi. Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i spostrzeżenia.
  10. AdamCz-Dz

    Witam serdecznie z południa Polski

    Ale jeszcze umiejętności nie te. Przy wolnych manewrach czasem trzeba się podeprzeć, choć w przyszłym sezonie trzeba nad tym popracować i ograniczyć do minimum.
  11. AdamCz-Dz

    Witam serdecznie z południa Polski

    No nie jest właśnie tak kolorowo. Przymierzałem się ostatnio do R1150R Rockster dla porównania z R850R no i było "na styk". Obawiam się, że jeśli chodzi o F800GS w przyszłości, to nie ma co porywać się z motyką na słońce. Chociaż..., czytałem - chyba nawet na Waszym, przepraszam, na naszym - że osoby małej postury dosiadają i większych maszyn.
  12. Witajcie! Nadszedł czas, kiedy przy poszukiwaniach kolejnego motocykla zwróciłem swoją uwagę głównie w stronę zachodniej marki. Póki co czekam na sprzedaż dotychczasowego Fazera i już od dłuższego czasu jeżdżę i oglądam kandydatów na przyszły nabytek (póki co poszukiwania wychodzą średnio, nawet bardzo średnio powiedziałbym - teraz zawężam już opcję kupna jedynie od prywatnej osoby). Z racji nikłego wzrostu marzy mi się F650 gs po 2008 r., ale realnie wybór padnie "niestety" na jego poprzednika (tu nieco "odpycha" mnie jednocylindrowy silnik). Nie wykluczam również F800ST. I jeszcze R800R. No i ewentualnie R850R (tu byłem już bliski zakupu). Trochę spory rozstrzał, ale na pewno chciałbym coś typowo ze stajni BMW. Nie ukrywam, że w teren zjeżdżał nie będę, więc własności terenowe są dla mnie na ostatnim miejscu. Bardzo odpowiada mi za to pozycja na motocyklu (przymiarka do F650GS z bieżącego stulecia), co jest sporym atutem jeśli chodzi o bliższą turystykę. Pod uwagę muszę również brak istotną jak dla mnie kwestię - wysokość kanapy (jedynie coś około 175 cm wzrostu, więc nie zaszaleję). Pozdrawiam wszystkich i życzę wytrwania podczas zimowej aury bez motocykla.
×