-
Zawartość
323 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
7
Ghost last won the day on 6 Październik 2024
Ghost had the most liked content!
Reputacja
762 ExcellentO Ghost
-
Tytuł
Niezły wyjadacz
- Urodziny 15.10.1990
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
LUB
-
Motocykl
F650 był, 390adv jest
-
Przebieg
19.500
-
Urządzenie samo w sobie nie posiada akumulatora, jest oparte na superkondensatorach. Nie ma efektu utraty pojemności. A samo działanie wygląda tak: Podłączasz do akumulatora który musi mieć jak dobrze pamiętam powyżej 5v i urządzenie przechodzi w stan ładowania kondensatorów. Oczywiście jak napięcie masz 12v to naładuje się szybciej, ale wystarczy te minimum chyba 5v, piszę info z pamięci. Po naładowaniu przełącza się w stan rozruchu, dla diesla można wybrać opcję z podgrzaniem świec żarowych. Odpalasz i jest git Wiem że dziwnie to brzmi że ładujesz z rozładowanego akumulatora, ale faktycznie tak jest, często akumulator który nie odpali auta, ma w sobie wystarczająco dużo energii żeby to urządzenie naładować https://youtu.be/K2GC9PJMnFM?si=-jKunmITOvHCVrT2
-
Ja szukał bym innego rozwiązania jeśli chodzi o rozruch: Tak wiem, cena boli i zależy od mocy, ale koncepcja urządzenia jest zupełnie inna, przede wszystkim brak akumulatora, do tego można to naładować od rozładowanego akumulatora i odpalić sobie auto i faktycznie to działa. U mnie w pracy na recepcji leży od kilku lat, jak ktoś w tarapatach to bierze i się tym odpala
-
Jakbyś coś tam myślał zwolnić kolejny kawałek szafki to na Cobrrrre miejsce mam
-
Kurła a dawały radę na półce w garażu? Mam jedną wolną półkę i tak se myślę czy by nie pasowały
-
Tak se czytam i tak żem se przypomniał jak w 2021 roku pojechaliśmy po jeździć I DL 650 postanowił w czasie jazdy jak transformer zmienić się w cruisera: A stało się tak bo oryginalne, nie wiem z czego były ale ich waga nie napawala optymizmem: Zjechali my se do cywilizacji na kołeczku wystruganym własnymi rękami i nożykiem, do dziś jako pamiątka wisi u Seby na ścianie ten że kołeczek: W jako takiej cywilizacji (agroturystyka), wystrugalim coś takiego: Tydzień objechał, a w dotyku było pewniejsze jak oryginał, ot mi się historyja przypomniała
- 10 515 odpowiedzi
-
- 6
-
-
Także ten, do zamknięcia, przyjechał jeden, zabrał obydwie pary
-
Na żadne olxy jeszcze nie wrzucałem więc luz
-
Kostka na wierzchu, to modnie będzie Jak chcesz się przymierzyć to daleko nie masz
-
Jedne nawet 86
-
Ghost zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
może się rozświeci: i nr 2: P.s. te pierwsze są dość elastyczne i wygodne, te drugie to jak to jeansy
-
Cześć, Jak kto szuka to może się przydać, wziąłem po kosztach ale na mnie niestety trochę za krótkie więc może ktoś skorzysta. 1. Shima Giro 2.0 roz 42 - 350pln 2. Shima devon men roz 42 - 280pln Niestety rozmiarowka swoją drogą a realne wymiary nieco odbiegają. Przy moich 180cm wzrostu wydają się ok, ale jak siadam na moto to ochraniacz na kolanie wędruje za wysoko a na dole kostka na wierzchu, tak być nie powinno, myślę że bardziej na wzrost 175cm no chyba że ktoś ma po prostu krótszą nogę, a moja dość długa. Jeszcze foto: ] I nr 2 (te w dodatku bardzo wąskie): ]
-
To i ja coś napiszę...Jeździłem... I teraz tak 125 i ABS to rzadkość ponieważ przepisy nie wymagają aby motocykle 125 posiadały ten system (od 2017 chyba obowiązkowo ABS lub CBS nawet w 125) - Być może CBS ale jego sposób działania pozostawia wiele do życzenia. Natomiast ABS na pewno nie, w dodatku w tych konstrukcjach bardziej Chińskich niż Indyjskich nadal spotyka się bębnowe hamulce jak np we wspomnianej Hondzie CB125F. Alu tu kolejne pytanie trzeba by sobie zadać, lepiej bębny i brak abs, czy np jak w starszej CBR spora tarcza, markowy hamulec, bardzo skuteczny i bardzo ostry i brak ABS - mówiąc szczerze zawsze jak hamowałem tym bądź co bądź naprawdę mocnym hamulcem i wiedziałem że nie ma tam ABS to sam miałem czasem stres O ile na cbr po przejechaniu 100km nie miałem chęci na więcej o tyle na ktm zrobiłem ok 300 i nie miałem dość. (a mój młody paradoksalnie uważa że CB125F to motocykl na którym czuje się pewnie ,mając dobrze podparte stopy. Na takim zresztą robił i zdawał egzamin - Honda CB125R już takiego komfortu mu nie dawała- siedzenie tylko 2,6 cm wyżej i nie czuł się - Tu pewnie piszesz o nowszym CBR, starszy z którym ja miałem do czynienia był sporo mniejszy od CBF. W cbr dla zobrazowania przy maksymalnym skręcie kierownicy ciężarek kierownicy uderzał mi w kolano. Do tego siedzenie nisko bardziej dla osoby maks 160cm W ktm siedzenie na wysokości 835mm to już dla kierownika 165cm i w górę. (po dotychczasowym dosiadkach i patrząc na parametry młodego wynika, że maksymalna wysokość siedzenia w jego przypadku to max 800mm) - Moja żonka dwa lata temu zaczynała naukę od ktm duke 125 a ma wzrostu 163cm. Ten moto jest dość lekki i dość fajnie wyważony. Dla przykładu po zdaniu prawka przymierzała się do GS310 o tej samej wysokości siedziska i stwierdziła że GS nie bo za wysoki, a chodziło tu tak naprawdę o wyważenie maszyny. Ale ja bym raczej w nowego celował niż w używkę. (Nie potrafię się jednoznacznie zdecydować. Kupowanie nówki na dwa lata z założeniem że i tak za dwa lata na pewno będę sprzedawał to trochę kosztowny pomysł) - Szukaj na wiosnę, trafiają się tacy co właśnie te dwuletnie sprzedają, bo kupili nowy na dwa lata @Ghost no i ta różnica wysokości siedzeń tylko 2,5 cm (wg specyfikacji) robi swoją robotę na korzyść BMW. Ale to po zrobieniu prawka A2. - KTM ma 830mm - BMW 310r 785mm, tu jest 45mm różnicy dokładnie. P.s. Do Ktm Duke 125 na pewno jest zestaw obniżający do tylnego zawieszenia, jeśli dobrze pamiętam to wg katalogu siedzisko obniża się o -25mm.
-
Duke 125 to dość duży motocykl zrobiony na ramie duke 390. Tu na foto duke 125 i bmw 310r, duke 125 ma siedzenie jakieś 4cm wyżej niż bmw i jest naprawdę spory
-
To i ja coś napiszę. Jeździłem w 2022r takimi: Honda Cbr125 jc39 rok 2007 bez ABS z przebiegiem 36tys km KTM duke 125 rocznik 2022 na którym zrobiłem jakieś 500km. I teraz tak 125 i ABS to rzadkość ponieważ przepisy nie wymagają aby motocykle 125 posiadały ten system. Czy w 125 jest potrzebny ABS? - tak bo hamując awaryjnie z prędkości 90km/h na każdej pojemności można zrobić sobie krzywdę. Modele te obecne z ABS to: - Yamaha xsr i mt - honda CB 125 - ktm duke 125 - aprilia jakaś sportowa - zontes u1 i g1 - husqvarna svartpilen 125. W tym segmencie 125 druga ważna rzecz to taka żeby się przymierzyć, niektóre to pełnoprawne motocykle inne bardziej przypominają wielkością motorower. O ile na cbr po przejechaniu 100km nie miałem checi na więcej o tyle na ktm zrobiłem ok 300 i nie miałem dość. W cbr dla zobrazowania przy maksymalnym skręcie kierownicy ciężarek kierownicy uderzał mi w kolano. Do tego siedzenie nisko bardziej dla osoby maks 160cm. W ktm siedzenie na wysokości 835mm to już dla kierownika 165cm i w górę. Jeśli chodzi o ceny, wszystko co z ABS jest drogie, ale drogo kupujesz i drogo sprzedjesz bo na wartości to nie traci. Zontesy trochę tańsze i jak byłem na grupie 125 bo szukałem 2 lata temu moto tej pojemności to miały naprawdę dobre opinie. Ale ja bym raczej w nowego celował niż w uzywke.
-
Ot właśnie i ja np dostałem tuarega z jednym handbarem, bo mój poprzednik też ostro wchodził w winkla