Skocz do zawartości

Ghost

Użytkownik
  • Zawartość

    323
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    7

Ghost last won the day on 6 Październik 2024

Ghost had the most liked content!

Reputacja

762 Excellent

O Ghost

  • Tytuł
    Niezły wyjadacz
  • Urodziny 15.10.1990

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    LUB
  • Motocykl
    F650 był, 390adv jest
  • Przebieg
    19.500

Ostatnie wizyty

2 951 wyświetleń profilu
  1. Ghost

    Kącik szperacza

    Urządzenie samo w sobie nie posiada akumulatora, jest oparte na superkondensatorach. Nie ma efektu utraty pojemności. A samo działanie wygląda tak: Podłączasz do akumulatora który musi mieć jak dobrze pamiętam powyżej 5v i urządzenie przechodzi w stan ładowania kondensatorów. Oczywiście jak napięcie masz 12v to naładuje się szybciej, ale wystarczy te minimum chyba 5v, piszę info z pamięci. Po naładowaniu przełącza się w stan rozruchu, dla diesla można wybrać opcję z podgrzaniem świec żarowych. Odpalasz i jest git Wiem że dziwnie to brzmi że ładujesz z rozładowanego akumulatora, ale faktycznie tak jest, często akumulator który nie odpali auta, ma w sobie wystarczająco dużo energii żeby to urządzenie naładować https://youtu.be/K2GC9PJMnFM?si=-jKunmITOvHCVrT2
  2. Ghost

    Kącik szperacza

    Ja szukał bym innego rozwiązania jeśli chodzi o rozruch: Tak wiem, cena boli i zależy od mocy, ale koncepcja urządzenia jest zupełnie inna, przede wszystkim brak akumulatora, do tego można to naładować od rozładowanego akumulatora i odpalić sobie auto i faktycznie to działa. U mnie w pracy na recepcji leży od kilku lat, jak ktoś w tarapatach to bierze i się tym odpala
  3. Ghost

    [S] Grzane manetki Oxford

    Jakbyś coś tam myślał zwolnić kolejny kawałek szafki to na Cobrrrre miejsce mam
  4. Ghost

    [S] Grzane manetki Oxford

    Kurła a dawały radę na półce w garażu? Mam jedną wolną półkę i tak se myślę czy by nie pasowały
  5. Tak se czytam i tak żem se przypomniał jak w 2021 roku pojechaliśmy po jeździć I DL 650 postanowił w czasie jazdy jak transformer zmienić się w cruisera: A stało się tak bo oryginalne, nie wiem z czego były ale ich waga nie napawala optymizmem: Zjechali my se do cywilizacji na kołeczku wystruganym własnymi rękami i nożykiem, do dziś jako pamiątka wisi u Seby na ścianie ten że kołeczek: W jako takiej cywilizacji (agroturystyka), wystrugalim coś takiego: Tydzień objechał, a w dotyku było pewniejsze jak oryginał, ot mi się historyja przypomniała
  6. Ghost

    Sprzedam spodnie, 2 pary, nieużywane >>

    Także ten, do zamknięcia, przyjechał jeden, zabrał obydwie pary
  7. Ghost

    Sprzedam spodnie, 2 pary, nieużywane >>

    Na żadne olxy jeszcze nie wrzucałem więc luz
  8. Ghost

    Sprzedam spodnie, 2 pary, nieużywane >>

    Kostka na wierzchu, to modnie będzie Jak chcesz się przymierzyć to daleko nie masz
  9. Ghost

    Sprzedam spodnie, 2 pary, nieużywane >>

    Jedne nawet 86
  10. Ghost

    Sprzedam spodnie, 2 pary, nieużywane >>

    może się rozświeci: i nr 2: P.s. te pierwsze są dość elastyczne i wygodne, te drugie to jak to jeansy
  11. Cześć, Jak kto szuka to może się przydać, wziąłem po kosztach ale na mnie niestety trochę za krótkie więc może ktoś skorzysta. 1. Shima Giro 2.0 roz 42 - 350pln 2. Shima devon men roz 42 - 280pln Niestety rozmiarowka swoją drogą a realne wymiary nieco odbiegają. Przy moich 180cm wzrostu wydają się ok, ale jak siadam na moto to ochraniacz na kolanie wędruje za wysoko a na dole kostka na wierzchu, tak być nie powinno, myślę że bardziej na wzrost 175cm no chyba że ktoś ma po prostu krótszą nogę, a moja dość długa. Jeszcze foto: ] I nr 2 (te w dodatku bardzo wąskie): ]
  12. Ghost

    [K] motocykl do 125ccm i 11kW (15KM)

    To i ja coś napiszę...Jeździłem... I teraz tak 125 i ABS to rzadkość ponieważ przepisy nie wymagają aby motocykle 125 posiadały ten system (od 2017 chyba obowiązkowo ABS lub CBS nawet w 125) - Być może CBS ale jego sposób działania pozostawia wiele do życzenia. Natomiast ABS na pewno nie, w dodatku w tych konstrukcjach bardziej Chińskich niż Indyjskich nadal spotyka się bębnowe hamulce jak np we wspomnianej Hondzie CB125F. Alu tu kolejne pytanie trzeba by sobie zadać, lepiej bębny i brak abs, czy np jak w starszej CBR spora tarcza, markowy hamulec, bardzo skuteczny i bardzo ostry i brak ABS - mówiąc szczerze zawsze jak hamowałem tym bądź co bądź naprawdę mocnym hamulcem i wiedziałem że nie ma tam ABS to sam miałem czasem stres O ile na cbr po przejechaniu 100km nie miałem chęci na więcej o tyle na ktm zrobiłem ok 300 i nie miałem dość. (a mój młody paradoksalnie uważa że CB125F to motocykl na którym czuje się pewnie ,mając dobrze podparte stopy. Na takim zresztą robił i zdawał egzamin - Honda CB125R już takiego komfortu mu nie dawała- siedzenie tylko 2,6 cm wyżej i nie czuł się - Tu pewnie piszesz o nowszym CBR, starszy z którym ja miałem do czynienia był sporo mniejszy od CBF. W cbr dla zobrazowania przy maksymalnym skręcie kierownicy ciężarek kierownicy uderzał mi w kolano. Do tego siedzenie nisko bardziej dla osoby maks 160cm W ktm siedzenie na wysokości 835mm to już dla kierownika 165cm i w górę. (po dotychczasowym dosiadkach i patrząc na parametry młodego wynika, że maksymalna wysokość siedzenia w jego przypadku to max 800mm) - Moja żonka dwa lata temu zaczynała naukę od ktm duke 125 a ma wzrostu 163cm. Ten moto jest dość lekki i dość fajnie wyważony. Dla przykładu po zdaniu prawka przymierzała się do GS310 o tej samej wysokości siedziska i stwierdziła że GS nie bo za wysoki, a chodziło tu tak naprawdę o wyważenie maszyny. Ale ja bym raczej w nowego celował niż w używkę. (Nie potrafię się jednoznacznie zdecydować. Kupowanie nówki na dwa lata z założeniem że i tak za dwa lata na pewno będę sprzedawał to trochę kosztowny pomysł) - Szukaj na wiosnę, trafiają się tacy co właśnie te dwuletnie sprzedają, bo kupili nowy na dwa lata @Ghost no i ta różnica wysokości siedzeń tylko 2,5 cm (wg specyfikacji) robi swoją robotę na korzyść BMW. Ale to po zrobieniu prawka A2. - KTM ma 830mm - BMW 310r 785mm, tu jest 45mm różnicy dokładnie. P.s. Do Ktm Duke 125 na pewno jest zestaw obniżający do tylnego zawieszenia, jeśli dobrze pamiętam to wg katalogu siedzisko obniża się o -25mm.
  13. Ghost

    [K] motocykl do 125ccm i 11kW (15KM)

    Duke 125 to dość duży motocykl zrobiony na ramie duke 390. Tu na foto duke 125 i bmw 310r, duke 125 ma siedzenie jakieś 4cm wyżej niż bmw i jest naprawdę spory
  14. Ghost

    [K] motocykl do 125ccm i 11kW (15KM)

    To i ja coś napiszę. Jeździłem w 2022r takimi: Honda Cbr125 jc39 rok 2007 bez ABS z przebiegiem 36tys km KTM duke 125 rocznik 2022 na którym zrobiłem jakieś 500km. I teraz tak 125 i ABS to rzadkość ponieważ przepisy nie wymagają aby motocykle 125 posiadały ten system. Czy w 125 jest potrzebny ABS? - tak bo hamując awaryjnie z prędkości 90km/h na każdej pojemności można zrobić sobie krzywdę. Modele te obecne z ABS to: - Yamaha xsr i mt - honda CB 125 - ktm duke 125 - aprilia jakaś sportowa - zontes u1 i g1 - husqvarna svartpilen 125. W tym segmencie 125 druga ważna rzecz to taka żeby się przymierzyć, niektóre to pełnoprawne motocykle inne bardziej przypominają wielkością motorower. O ile na cbr po przejechaniu 100km nie miałem checi na więcej o tyle na ktm zrobiłem ok 300 i nie miałem dość. W cbr dla zobrazowania przy maksymalnym skręcie kierownicy ciężarek kierownicy uderzał mi w kolano. Do tego siedzenie nisko bardziej dla osoby maks 160cm. W ktm siedzenie na wysokości 835mm to już dla kierownika 165cm i w górę. Jeśli chodzi o ceny, wszystko co z ABS jest drogie, ale drogo kupujesz i drogo sprzedjesz bo na wartości to nie traci. Zontesy trochę tańsze i jak byłem na grupie 125 bo szukałem 2 lata temu moto tej pojemności to miały naprawdę dobre opinie. Ale ja bym raczej w nowego celował niż w uzywke.
  15. Ghost

    Aprilia Tuareg 660

    Ot właśnie i ja np dostałem tuarega z jednym handbarem, bo mój poprzednik też ostro wchodził w winkla
×