1Ros

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O 1Ros

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    zabrze
  • Motocykl
    f650gs (2003)
  • Przebieg
    29000
  1. A propos, że wszyscy tacy namiotowi [emoji6] to wybrałem się na Dni Bmw Rr z namiotem... myślę beemkarze to turystyczna ekipa... na ma pewno się jeszcze ktoś znajdzie do zapoznania, grilla... nalewkę homemade wziąłem... i byłem sam wszyscy w hotelu No ale nie piszę aby sie skarżyć, tylko w temacie: zakupiłem 10 lat temu namiot Marabut Komodo Plus i do dziś służy niezawodnie. Bardzo lekki, dość niewielki - 2 osoby + plecaki/kufry wchodza ledwo bądź bagaże w mikro przedsionku. za to ekstremalnie wytrzymaly jak na ekspedycyjny namiot przystalo. Cena niewygodna ale za to długodystansowiec. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  2. Mialem taki problem miesiac temu, przerwany jeden przewod w wiazce stacyjki, zaraz za nia. Motocykl gasl przy skreceniu, calkowity zanik pradu. Udalo sie dostac zdejmujac szybe i lampe. Wysłane z tt
  3. Kończąc temat widocznie na akumulator przyszedł już czas, choć nie sądziłem że dzieje się to tak nagle (Stąd decyzja aby podpytać). Kupiłem nowy i działa. Zmierzylem ladowanie, na wolnych 14.2 stabilnie, dodajac gazu spada do 13.8 wiec chyba ok. Podsumowujac dla formalnosci wątku - syczenie akumulatora nie jest ok i zwiastuje jego koniec. Wysłane z tt
  4. klemy byly mocno skręcone. Zamowilem nowe aku, musze poczekac, innej koncepcji nie mam. Wysłane z tt
  5. Zagadnienia elektryczne dotychczas mnie omijały zatem proszę o wsparcie Z gory sorry ze dlugo ale nie wiem co jest ważne w tej historii i w ktorym momencie bedzie argument jednoznaczny (o ile w ogole). Gs działał bez zarzutów, jako że upierniczony był fest to go umyłem przy użyciu szlaufa i gąbki wszystko cacy, postał, wysechł, odpalam normalnie, wjeżdżam do garażu i słyszę syczenie z okolic akumulatora. Nie wrozylo to dobrze ale nie dalo sie tego zatrzymac wiec zostawiam. Dzien pozniej przekrecam stacyjke, swiatla sie pala, naciskam rozruch i jest tylko cykniecie i żadnego krecenia. Swiatla gasna i juz sie nie zapalaja. Ladowarka do aku pokazuje 12.8v zaczyna ladowac i po minucie wskazuje full. Probuje odpalic ale bez zmian. Miernik na aku bez kluczyka pokazuje 12.8v, przekrecam stacyjke i zmienia sie na 4v. Ladowarka przestaje ladowac, miga tylko pomiar ale juz bez ladowania. Więcej pomiarow nie robie bo nie wiem jakie. Teraz moje przypuszczenia: Zalalem jakas wiazke (moze regulator) i zrobilo sie zwarcie, ktore rozladowalo lub uszkodzilo aku. Czy jest mozliwe dalsze zwarcie ktore zabije nowy akumulator jak tylko go zamontuje, jak to sprawdzić i czy sie da? Czy zaczac od nowego akumulatora po prostu bo za malo danych a wrozyc nie bedziecie na odleglosc? ...takie rzeczy...[emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33] Wysłane z tt
  6. 2-3 sierpnia na Silesiaring jest taka akcja. http://bmw-motorrad.pl/Swiat_BMW_Motorrad/dni_bmw_rr_2017/wprowadzenie Jako, że to jedna z niewielu akcji motocyklowych "w tygodniu" a nie w weekend z czym zwykle koliduje mi praca, to w ciemno się zarejestrowalem, a co tam! Ktoś był wcześniej i opowie jakie wrazenia? Może sie ktos wybiera...? [emoji1] Przyznam ze na torze nigdy nie bylem wiec nowosc calkowita. Wysłane z tt
  7. Witam wszystkich! GSa posiadam od ubiegłej jesieni, kiedy to wróciłem do 2oo po długiej przerwie. Wybór okazał się bardzo trafiony, od niedawna nawet małżonka się na nim uczy latać więc pewnie zostanie w rodzinie na dłużej Pozdrowienia z Zabrza, do zobaczenia na trasie! Wysłane z tt