Skocz do zawartości

szmidt.piotr

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez szmidt.piotr


  1. No i niestety. Motek dostal nowe klamki, naprawilem mu preloader tylengo zawieszenia, wymienilem aku, ale na koniec okazalo sie ze z pompy wody przez dziurke od spodu zaczyna kapac plyn chłodniczy (wymieniony dopiero co). 

    Zakladam ze to uszczelniacze wiec czesci zamowione, po porfelu dostalem i czeka na wymiane... Szkoda tylko bo moto wogole nie jezdzone (czeka na prawko - za 15 dni). 


  2. Patrząc pod tym kątem ... wydaje się, że dźwigienka sprzęgła jest trochę zbytnio niedokładnie ...
    Tak o jeden ząbek ... wydaje się ...


    Co masz na myśli, bo jeszcze nie wiem czy ze mnie żartujesz czy mówisz poważnie ;)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. Hahaha panowie, ale ja sam chcialem od lat kupic DL’a :D a skonczylo sie na BMW a jako ze nabylem od Radeckiego f650 funduro to pogrzebac zawsze mozna.

    Na razie tylko wizualnie bo czasu nie mam przez dzieciaki ale jakies drobne efekty sa

    9a14d3484a02b0bac96a9fa58fd798da.jpgcb575edcd61e2be8cc7a6a8b74930837.jpg05d637c5b58a9eb20ebcd8a8a3654f9b.jpgadc4a4690321950a6dcae48372e2eb69.jpga8a6a55d1cf2ae0f6e8fbb06b85eda87.jpg

    Przy okazji czyszczenia plastikow demontowalem bak. A ze cos w nim ltalo to rozebralem. Okazalo sie ze odpadla rurka z filtrem od rezerwy w kraniku. Naprawione, zmontowane.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    • Like 7

  4. Witam wszystkich serdecznie. Jeszcze nie jestem posiadaczem ale zamierzam nabyć i wyremontować.

     

    Traktuje to jak projekt do grzebania i przyjemności z jeżdżenia

     

    Mam nadzieje ze nie będziecie mili mi za zle dużej ilości pytań technicznych a takze tych dotyczacych bardziej ogolnych tematw motocyklowych.

     

    Jestem zainteresowa turystyka motocyklowa. Mam sporo doswiadczen z kampowaniem w zwiazku ze wspinaczka sportowa, ale żadnej puki co w kwestii motocyklowej.

     

    Jestem tez majaterkowiczem z calkiem niezlym zapleczem garazowym: tokarki, frezarki, spawarki, etc.

     

    Jestem w trakcie robienia prawa jazdy kat A. Samochodem mam nakręcone ponad 600k km (osobowki, dostawczaki). Od 3 lat jezdne 125ccm.

     

    Moim celem jest zakup solidnej podstawy F650 w wersji z lat 93-2000 i wyremontowanie jej, zanim w przyszlym sezonie uda mi sie zrobic papiery. Nawet jesli moto nie bedzie gotowe caly czas dysponuje Junakiem RS 125 Pro oraz przetrzymywany przez kolegę BMW F650 w tej wersji.

     

    Przymierzałem sie do Yamahy 750 Super Tenere jednak okazala sie ona byc dla mnie zbyt wielka „krowa”. Przy moich 174 cm i stosunkowo malej masie BMW f650 sprawdza sie duzo lepiej. Planuje podniesc w przyszlosci zaiweszenie metoda przesuniecia oczka montazu tylnego amortyzatora.

     

     

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

×