mehow

Użytkownik
  • Zawartość

    381
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

46 Excellent

O mehow

  • Tytuł
    Niezły wyjadacz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    .
  • Motocykl
    F650GS Dakar 2000
  • Przebieg
    37000

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    4371242

Ostatnie wizyty

462 wyświetleń profilu
  1. rezerwacja dla @patch
  2. Kufer centralny o pojemności 46 litrów w zestawie z płytą monolock. Dodaję śruby i dystanse które od razu pasują pod otwory do przedliftowego F650GS, do innych motocykli też podejdzie bo płyta jest uniwersalna, kwestia mocowania. Sam jeździłem z nim tylko kilka razy, teraz przechodzę na miękki bagaż więc marnuje się w garażu W zestawie dwa kluczyki, jeden oprawiony i drugi surowy. 250 zł plus wysyłka. Więcej info tutaj: https://moto-tour.com.pl/product-pol-2835-Kufer-Kappa-Monolock-K46-poj-46L.html
  3. 7. Piasta tylnego koła
  4. Gdyby komuś zalegało w garażu to szukam: 1. Stelaż pod sakwy 2. Skawy (wolfmany, kriegi, czy też rodzime 21brothers od Ex'a) 3. Łapa sprzęgła (to co trzyma linkę przy lewej stronie silnika) 4. Element przez który dochodzi paliwo do wtrysku (nr 9 na foto) 5. Poszerzenie podnóżków od Touratecha, bądź całe sety przesuwający do tyłu 6. Paski ozdobne baku (chyba nikt nigdy ich nie znalazł, ale już napisze )
  5. Standardowo w GS spaliny przechodzą z silnika przez lewy tłumik i potem lecą do prawego. Z tym że w lewym jest zwężony wylot i to prawym tłumikiem wylatuje większość spalin. W poliftowym zdaję się, że lewa strona była całkowicie zaślepiona. U Ciebie toś usunął z tłumika przegrodę odpowiedzialną za tłumienie dźwięku. Tak jak na foto: Najlepiej będzie jak kupisz samą lewą nieprzerobioną stronę, albo w ogóle wstawisz coś innego, bo ten oryginalny złom waży ponad 6kg Sprawdź kości tylnego zawieszenia i numery, które są na nich nabite. O ile GS'a nie miałeś obniżanego w fabryce to może być też coś takiego jak Kouba Link (chyba wszystkie są żółte). Po ich wymianie na standard będzie już normalna wysokość tyłu, bo amortyzator jest ten sam. Możliwe tylko, że będziesz musiał jeszcze przedłużyć stopkę boczną, lub wstawić tę z nieobniżonego. W lagach pewnie nowy komplet sprężyn + dystanse. Przy tej cysternie na przodzie lepiej wziąć coś twardszego niż standardowe które w same w sobie są dość miękkie. Są też dostępne progresywne od Wilbersa albo Hyperpro (coś koło 500zł) TT39 od touratecha, po 11 litrów na stronę co daje całkowicie 39litrów. Przy spalania 4l/100 daje prawie 1000km zasięgu. Już nie mają ich w ofercie, więc musiałbyś napisać do nich o instrukcję. http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketFuelTankFAQGS.htm#Touratech Tank
  6. U siebie wstawiłem nowe łożyska i na to taką rolkę: Zrobiona z dość twardej gumy, trzeba trochę przetoczyć, albo odciąć ten kołnierz. Do dostania w sklepach z częściami do maszyn budowlanych, paskami klinowymi. Pan miał tego cały karton 0,5m3, koszt.... 50gr Zrobiłem na tym koło 4k km i nic się nie działo.
  7. Żyję, żyję. Wracam z wygnania ;-) Reanimuję właśnie swojego Dakara w wersję z naciskiem na "R" i trzeba będzie się za dwa, trzy tygodnie ustawić na jakieś pomorskie offy :-D
  8. Jeśli silnik jeszcze potrzebny to mam namiary na pasujący do roczników 2000-2004, ok 35k km przebiegu. Sprzedający zapewniał, że jeśli coś będzie nie ok, to można go zwrócić w ciągu tygodnia. Sam zastanawiałem się nad nim jeszcze jakiś czas temu, jednak postanowiłem naprawiać swój.
  9. Zwykły GS z plastikami od Dakara, zawieszenie standardowe, koło 19, w miejscu zbiorniczka od dampera zamontowany scottoiler i nie widać dodatkowej rolki łańcucha.
  10. Kit rally Touratecha, w sumie 51l pojemności. Zbiornik na wodę jest pod silnikiem.
  11. [*]
  12. Zamykamy :!:
  13. http://otomoto.pl/bmw-f-650gs-M3205592.html Naked :-D
  14. Vengosh jest już pierwszy w kolejce ;-)
  15. Link do fotek: https://picasaweb.go...feat=directlink