Prestige
Użytkownik-
Zawartość
93 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
17 GoodO Prestige
-
Tytuł
Zadomowiony
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Lipsko
-
Motocykl
BMW F650
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
tak zrobię, temat zamknięty już wszystko gra
-
Wiem jak działa, jak odstaje odpowiednie ciśnienie to otwiera obwód i wtedy gaśnie kontrolka bo nie ma prądy tak jak termostat do jakieś temp jest zamknięty a po nagrzaniu się otwiera.Pisałem już że sprawdzałem przewody i są ok.
-
Czyli co wiadomo ? silnik do remontu czy czujnik do wymiany ? A grzebać lubię :-)
-
No zmierzę jeszcze manometrem i będzie jasne.
-
Dzisiaj zmieniałem olej i jest to samo, daje gazu ciągle to samo pali się normalnie odpalam i lekko się żarzy to musi być wina czujnika bo jakby to była wina ciśnienia to by gasł całkowicie na obrotach.Opiłków w oleju nie było, na magnesie malutko a na filtrze też czysto.Coś nie otwiera się pewnie w tym czujniku obieg prądu i trochę się żarzy do dostaniu ciśnienia.Kumpel mi pożyczy manometr to jeszcze dla pewności zobaczymy.
-
Kurde dobra, posprawdzam jeszcze raz te przewody czy coś się zmienia żeby nie było :-) i dam znać jutro jadę do maszyny bo wahacz zrobiony teraz zabierak i koło łózyska i simeringi jutro robię, jeszcze zegary i kosmetyka, polerka itp
-
To ja nie wiem jaka jest gorsza strona :-) Po prostu jestem na dużej liczbie forów i to dla mnie nowość
-
No tak to ja mogę rozmawiać, od razu lepiej, tak właśnie coś mi się to nie podoba ale pali normalnie, nie dymi to by panewki do roboty były ? Lipa by była straszna bo ma tylko 48k przebiegu a to ciśnienie jak mam sprawdzić jakiś zegar wkręcić ?Nie mam żadnych przyrządów a przewodem ruszałem itp i nic
-
No to nie można napisać normalnie że daj spokój, wysuń te lagi o x cm i będzie dobrze i nie kombinuj np ?? to moje 1 moto więc nie wiem takich rzeczy myślałem że może da się to jakoś lepiej ustawić
-
A wy znowu swoje.Tak szczerze to jak się czyta te wasze rozmowy to mam wrażenie że coś tu jest jednak nie tak i miałeś rację że to nie jest lekko....
-
Nie no to 50:50 podałem dla przykładu po prostu bo jak wezmę pasażerkę np bo to wiadomo że się robi co innego tylko tak czy siak muszę te lagi przestawić bo w st są wysunięte a nie wiem na ile je wysunąć żeby było dobrze.
-
No przód tył oczywiście myślę że w ten sposób się bo można normalnie wjechać na wagi, ktoś przytrzyma moto a Ty zajmiesz normalną pozycję do jazdy :-) na pewno ma to jakieś znaczenie rozkład masy więcej na tyle albo więcej na przodzie dlatego pytam.
-
:-) a tak serio co myślisz o tym co napisałem ?
-
ahahah nie odpuścisz :-) Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie ale nie wiem czy tu mogę napisać ale raczej nie znajdę podobnego tematu a jak jest już taki to prosiłbym o przeniesienie.Kupiłem tą w normalnej wersji.Zmieniłem z tyłu kości kiwaka z modelu ST niższego i ten model ma również wysunięte lagi do góry i tak się się teraz zastanawiam ile te lagi wysunąć bo wiadomo że każdy motocyklista ma inne proporcje ciała oraz wagę i pomyślałem że może by wstawił moto siedząc na nim na dwie wagi i wysuwać dopóki np masa nie będzie 50:50 by się lepiej prowadził.Nie wiem jak fabrycznie jest stosunek wagi na tył i przód ale chyba taki zabieg byłby dość korzystny :-)
-
Sprawdzałem i przed zapaleniem się pali mocno jak neutral a po zapaleniu lekko się żarzy ale nie gaśnie do zera.Olej ma także pośmigam trochę i zobaczę bo i tak mu gorzej raczej nie będzie.