Skocz do zawartości

Darek_wroclaw

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Darek_wroclaw


  1. 22 godziny temu, KaeS napisał:

    Idą dalej i szukając przyczyny "po taniości". A jak podłączysz ponownie stary złamany kierunkowskaz, to czy wszystko będzie działało jak poprzednio, czyli kierunkowskazy będą "migały"? 

    Tak, podłączałem stary kierunkowskaz. Niestety bez zmian. Świeci. Nie miga :(

    18 godzin temu, xel napisał:

    Aftermarketowy migacz, inna rezystancja? Zamiast dwóch migaczy wpiąć jakiś rezystor?
     

    Też o tym pomyślałem. Żeby w kierunkowskazie zamontować jakiś opornik. Niestety nie znam się na tym a tak dobierać na chybił trafił się boję. 

    16 godzin temu, KaeS napisał:

    Ale po co, być może wystarczy w nową obudowę kierunkowskazów zamontować przewody od poprzednika.

    Prubowalem podpinać jeszcze raz stary kierunkowskaz ze starymi przewodami i niestety rownież nie miga. 

    12 godzin temu, Hawk1985 napisał:

    Kup taki przerywacz https://allegro.pl/oferta/przerywacz-kierunkowskazow-led-12v-2-piny-suzuki-7349061765

    Daj w miejsce fabrycznego i wszystko będzie ładnie śmigać

    Z lewej strony miałem żarówkę, z prawej ledy i migało z tą samą częstotliwością.

    Potem z prawej strony z przodu żarówkę, z tyłu LED i nadal działało poprawnie.

    Lady jakby co takie (do ST)

    https://allegro.pl/oferta/zarowka-ba15s-p21w-10-led-3030-smd-pomaranczowa-12952550532

    Dziękuję. Przetestuje to rozwiazanie. 

    Dnia 22.04.2023 o 20:13, gal napisał:

    0822b0094a9044b9759a515b2fd42a6b.jpg

    Bardzo dziękuję za pomoc. Może to głupie pytanie bo tu wszystko jest opisane. Ale jednak... który z nich to przerywacz? :)

    flasher relay is on a bracket fitted above these relays and connectors - przekaźnik migaczy znajduje się na wsporniku zamontowanym nad tymi przekaźnikami i złączami
    diode reley - przekaźnik diodowy
    4 way flasher relays - 4-drożne przekaźniki migaczy


  2. 23 godziny temu, KaeS napisał:

    A nie pomyślałeś aby do nowych kierunkowskazów wstawić stare żarówki?

    Nie, bo nie wymieniam starych kierunkowskazów na nowe. Jeden stary kierunkowskaz złamałem i wymieniam go na nie złamany. Taki sam. Te same żarówki. Tak nawet przekładałem żarówkę ze starego, złamanego kierunkowskazu do "nowego" (nie złamanego), mimo że to były takie same żarówki. Bez efektu. 

    14 godzin temu, Seb napisał:

    A sprawdzałeś jakie żarówki tam powinny byc wedlug serwisówki?
     

    Przyznam, ze nie sprawdzałem bo nie mam serwisówki... Ale to są oryginalne żarówki, które normalnie działały chwilę wcześniej... 


  3. Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. 

    Gość na Facebooku doradził mi by podłączyć jeszcze jedną żarówkę bo podobno w taki sposób, jak w tym przypadku, zachowuje się przerywacz gdy jest za słabo obciążony. 
    Podłączyłem i faktycznie... Po tej stronie, po której podpinam do kierunkowskazu jeszcze jedną żarówkę (stary, złamany, kierunkowskaz), wszystko działa ok. Kierunkowskazy MIGAJĄ! Juhuuuuu! Ale po drugiej stronie motocykla nadal tylko świecą... 

    Wiem że to rodzi masę śmiesznych pomysłów na rozwiązania. Dodać trzeci kierunkowskaz po jednej i po drugiej stronie itp... :)
    Ale czy macie jakieś poważne pomysły, co jest grane i jak to naprawić? Zmienić żarówki na "mocniejsze"? Teraz wszystkie żarówki to CKLUX R10W 12V 319
    Wymienić na 20W? Znajdę takie, które będą pasowały? Nie popalę instalacji?

    01.jpg

    02.jpg

    • Like 1

  4. Bardzo wszystkim dziękuję za odpowiedzi. Wracając do tematu: czy faktycznie winą jest przerywacz? Gdzie go znajdę. Zdjąłem pokrywę. Możecie podpowiedzieć gdzie go znajdę? W załączniku zdjęcie jak to wygląda. 

    Mam zwykłe żarówki w kierunkowskazach (nie ledy). Czy możecie podpowiedzieć który przerywacz będzie pasował? 
    Znalazłem coś takiego: 
    1. https://allegro.pl/oferta/przerywacz-kierunkowskazow-bmw-f-650-gs-00-08-13307930836

    poszukiwania-przerywacza01.jpg


  5. Witam.

    Wymieniałem dziś przedni, lewy kierunkowskaz w f650 GS z 2001 roku. Wszystko działało dobrze po podłączeniu ale już po skręceniu kierunkowskazy przestały migać. Świecą światłem ciągłym :) Przełączam w lewo to ŚWIECI "normalnie" lewy przedni i tylny. Przełączam w prawo to ŚWIECI "normalnie" prawy przedni i tylny. Nie migają.
    Wiem... mógłbym oczywiście przełącznikiem włączać i wyłączać podczas skrętu... ale przyznacie chyba że byłoby to dziwne :)

    Czy ktoś miał podobny problem? Czeka mnie wymiana przerywacza? Jeśli tak to czy ktoś podpowie gdzie go zlokalizuję w moto? 
     


  6. Witam,

    w moim f650 gs z 2001 roku jest jeden tłumik i atrapa (z wyglądu dwa tłumiki ale działa tylko jeden). Rozumiem, że to normalne w tym modelu i tylko ja o tym nie wiedziałem... Nie potrzebuję atrapy i samo jej istnieje jest dla mnie nieporozumieniem. Chyba że ktoś mnie oświeci na temat jej celowości.
    Pytanie czy jest możliwość wymontować tę atrapę i zamontować tylko jeden tłumik (ewentualnie tłumik akcesoryjny)? Sprawdzone i polecane zamienniki? 


  7. Cześć, witam wszystkich (a w szczególności Jarka).

    Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW F650 GS z 2001 roku. Szukam instrukcji do niego. Najlepiej w EN (podobno w PL "to zapomnij") bo jakoś tak w DE ni cholery nie rozumiem... :)
    Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Dziękuję.  

    • Like 2

  8. Cześć, 

    witam wszystkich. Chciałbym kupić BMW f650 GS najlepiej ze sprawdzonego źródła, od kogoś kto nim jeździł i się nim zajmował (czule) a teraz chce sprzedać. Budżet raczej poniżej 10k. Najchętniej z okolicy Wrocławia, Sobótki (woj. dolnośląskie i okolice). Z góry dziękuję. Kontakt do mnie: 509 846 451 

×