Michal22021
Użytkownik-
Zawartość
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralO Michal22021
-
Tytuł
Aktywny
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Pyrzyce
-
Motocykl
Bmw f650gs
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No to zaczniemy od początku kupiłem moto z 2001 roku niesprawne ginąca iskra dla a kompresja i wyrobione sprzęgiełko Słaba kompresja Teraz kompresja ok sprzęgiełko ok no i ta iskra zostala instalacja niby cała ok moduł drugi teraz zamówiłem kabel zobaczyć co na komputerze pisze
-
Tego jeszcze nie sprawdzałem.. Zamówiłem kabel żeby się podpiąć
-
Przed wymiana później mój założyłem do sprawnego moto i na moim normalnie chodzil
-
Michal22021 zaczął obserwować Moduł
-
Jeśli godzi o moduł to numery sa identyczne. Najgorsze jest to że iskrę zostawiłem na sam koniec do naprawy bo stwierdziłem że to jakaś pierdola a tu niespodzianka Najdziwniejsze jest to dla mnie ze tam gdzie powinna być masa pojawia się jak nie chodzi plus. Już nawet myślałem że impulsator jest rozwalony i komputer głupieje ale serwisówka podaje 190 do 300 a u mnie jest 240 to odpad już nie wiem co patrzeć... Najgorsze jest to że pewnie na sm koniec okaże się to jakaś błachostka
-
Moduł już jest drugi to jest jednocylindrowiec
-
Szczerze mówiąc nawet o tym nie pomyślałem ale nic na schemacie nie widać
-
Czujnik został wyczyszczony podczas zmieniania sprzęgiełka rozrusznika A może wie ktoś dlaczego na wtrysku jest 12v i 5v jak czujnik nie działa a jak jest ok to jest normalnie 12 i masa. To tego dodam jeszcze że jak prądu na czujniku nie ma i podanie na krótko chwilowe 12v przywraca prąd do czujnika na dwa obroty wału no i słychać wtedy wtrysk jak się załącza bo masa mu powraca
-
Hejka panowie może ma ktoś schemat moduły zapłonowego na wtrysku. Bo cały czas mi ucieka prad gdzieś z czujnika walu i po schemacie modułu chciałem dojść z którego kabla mi prąd ucieka
-
Patrzyłem tam jest ok tam między innymi jest wtyczka od czujnika wału. Jeszcze raz posprawdzam masy może gdzieś jakąś przeoczyłem
-
Hej chciałbym się przywitać i przedstawić mojego BMW F650GS który służy mi od pewnego czasu aż do dziś
-
Odrazu chciał bym przywitać wszystkich kolegów. Mam problem ze swoim F650gs a mianowicie z iskra, instalacja przejzana już chyba z każdej strony nie ma miejsca gdzie bym nie zajrzał, a iskra nadal się ze mną bawi raz jest a później gdzieś ucieka. Ale z kolei wiem że jak iskra jest to napięcie do czujnik wału dochodzi jakieś 3v zakręci odpali chwilę pochodzi i zgasnie. Próba odpalenia druga albo zapali i to samo lub nie zapali z braku iskry. Ale jak chodzi to patrząc pod miernikiem napięcie spada i jak zejdzie poniżej 2v to gaśnie. No i panowie patrząc po schemacie dwa kable idą z modułu prosto do czujnika plus i minus według schematu. Był zmieniony moduł to samo ominięcie instalacji to samo już ręce opadają. Zauważyłem też że niby na schemacie jest plus i minus a w praktyce jak jest ok to na obu kablach mam 3v i teraz już sam nie wiem dlaczego tak moduł puszcza czy gdzieś jest jakieś zwarcie i moduł głupieje no ale z drugiej strony wszystko patrzyłem. Dokładałem masy żeby mieć pewnosc że dobrze silnik masuje, sprawdzałem czy nie ma spadku napięcia za przekaźnikiem ale też ok. Macie koledzy jeszcze jakieś pomysły co sprawdzić jeszcze?