Skocz do zawartości

tortois

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutral

O tortois

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Lubelskie
  • Motocykl
    BMW F650GS Dakar

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    ok, dzięki!
  2. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    @cykli który konkretnie deflektor od darkojaka byś doradził? Brać 14cm czy wystarczy 12?
  3. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Miało byś Funduro, potem GS a skończyło się na dakarze 2004r., komplet kufrów, gmole, grzane manetki, przy moich 173cm myślałem, że będzie o wiele gorzej - pięty w górze ale czuję się stabilnie. Po 300km powrotu strasznie boli dupsko, zaradzi temu jakaś inna kanapa? Poprzedni właścicel połamał szybkę i ją skrócił, ma ktoś do sprzedania jakąkolwiek wyższą? Dzięki jeszcze raz @arthurr za konsultacje
  4. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Niestety nie wyszło z poprzednim motocyklem. Dzięki arthurr za zaangażowanie! Może ktoś kojarzy tego dakara, trochę Polski zwiedził bo miał właścicieli w małopolskim, na podkarpaciu i śląsku a teraz jest w mazowieckim: https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-f650-gs-dakar-super-doposazenie-CID5-IDK85jk.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=2 z CEPIKu zastanawia mnie "zbycie pojazdu" w listopadzie 2017 przez trzeciego właściciela a zmiana włąsciciela na czwartego była dopiero w marcu 2018 może to świadczyć o jakims dzwonie?
  5. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Spokojnie, mam doświadczenie w przesyłaniu takich towarów
  6. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Chętnie skorzystam z propozycji, dzięki! Może być bez jeżdżenia do tyłu;)
  7. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    podobno gośc będzie jeździł tym motocyklem do tyłu aż licznik nie cofnie sie poniżej 40kkm
  8. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    @Marcin_Krk myślisz, że jest sens kogoś wynająć żeby to obejrzał? Ja mam kawałek drogi i małą wiedzę. Jest gość W Katowicach, który ogląda za 4 stówy.
  9. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Brytol juz raczej odpada, pierwszy raz byl wystawiony już w lutym z tego co zauważyłem ale nie zaszkodzi zadzwonić
  10. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Panowie w międzyczasie niedaleko mnie wyskoczył jeszcze taki egzemplarz: https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-gs650-pierwszy-wlasciciel-CID5-IDIB0TN.html#010ec682f7 trochę dalej ale fajna https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-f650-gs-abs-2007-rok-44kw-CID5-IDK2bwm.html#976166578e
  11. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Jasna sprawa. Jak tylko odbiorę papier jadę oglądać.
  12. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    @strażowy osłona oryginalnie powinna być plastikowa? rozwiniesz z tym kufrem? dzięki za podpowiedź ale sam nie mam aż tak daleko żeby komuś zawracać głowę
  13. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Jakieś spostrzeżenia, sugestie co do tego egzemplarza? https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-f-650-gs-sprawny-wsiadac-i-jechac-CID5-IDJYGup.html
  14. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    @arthurrtak, widziałem je, jednak pod tymi ogłoszeniami nie wiele się dzieje, to znaczy brakuje mi pod nimi wypowiedzi Was - czyli ludzi którzy mają wiedzę (coś w stylu znam tego sprzedającego, to porządny gość i porządny sprzęt- polecam). Poza tym trochę przerażają mnie przebiegi, czy słusznie?
  15. tortois

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    Trzy miesiące po założeniu tutaj konta nadszedł upragniony dzień. Właśnie zdałem prawko! Szukam maszyny, budżet 8000-9000zł. Jestem z lubelskiego ale to nie problem gdyby coś wartego uwagi trafiło się dużo dalej. Ktoś coś?
×