Skocz do zawartości

Lukaso

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Lukaso

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Lubelskie
  • Motocykl
    BMW F650 GS 05

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Lukaso

    F650GS Kontrolka ciśnienia oleju

    No i już wiadomo dzięki. U nie w airboxie troszkę oleju było, ale niedużo myślę że to nic nadzwyczajnego. Co do tych stuków lub inaczej nazwać hałasów z silnika to chyba połowa gsów na YouTube tak ma.
  2. Lukaso

    Kupię kanapę do singla

    Witam. Kupię kanapę do singla przed liftem jeśli to ma jakieś znaczenie. Może być zniszczona czy rozdarta ale ważne żeby plastik/stelaż był cały.
  3. Lukaso

    F650GS Kontrolka ciśnienia oleju

    Dlaczego duży stan zabija te silniki? Jeszcze nie trafiłem na info o tym
  4. Lukaso

    F650GS Kontrolka ciśnienia oleju

    Dobrze, spróbuję opisać problem. GS singiel rok 2005 WB10175A15ZN82505 Problem jest taki że zlałem olej z silnika i zauważyłem że są w nim opiłki. Słychać też lekki stuk w silniku rytmicznie do obrotów silnika. Myślę czy to jest że sobą powiązane i czy może ciśnienie oleju jest zbyt małe i coś nie ma dobrego smarowania i się nadmiernie wyciera. Czy jest się czym martwić czy może to jest sprawa spokojnie do ogarnięcia i wcale nie zwiastuje końca tego silnika.
  5. Lukaso

    F650GS Kontrolka ciśnienia oleju

    Bez znaczenia? Chyba będzie tak że na zimnym oleju jednak będzie większe ciśnienie.
  6. Lukaso

    F650GS Kontrolka ciśnienia oleju

    To na ciepłym?
  7. Lukaso

    F650GS Kontrolka ciśnienia oleju

    W F650GS tak jak jest temat tego wątku. Singiel, dla jasności. A kiedy to już zależy kto jakie ma informacje, może być na zimnym na przykład, jak ma ktoś na ciepłym to też Dobrze. Jest trochę brokatu w oleju i zastanawiam się nad przyczyną.
  8. Lukaso

    F650GS Kontrolka ciśnienia oleju

    Odkopię, może ktoś zna ciśnienie oleju jakie powinno być?
  9. O A8 obiło mi się więc wiem co chcesz mi powiedzieć. Czy ja chcę drutować i iść po najmniejszej linii oporu? Oczywiście że nie. Ja bym chciał żeby mój GS był w jak najlepszym stanie. Przepraszam za niesprawdzenie po autokorekcie. Biję sie w pierś.
  10. @Jarek@jarek olej do napinacza poszedł motul 10W do zawieszeń, taki miałem akurat pod ręką o ile ma to jakieś znaczenie. Dla mnie nurkuje mocno a rozumiem to tak że przy mocniejszym hamowaniu przód wpada prawie na max zakresu pracy, na sam dół. A jeszcze mogę dużo mocniej zahamować, powiedzmy że mówimy o jakimś 60% całej siły hamowania. Jasne, rozumiem że to ciężko określić dokładnie opisowo takie rzeczy, jednak zastanawia mnie mocno ten fakt różnicy w twardości dwóch egzemplarzy takiego samego motocykla. Dużej różnicy. No nic, czeka mnie i tak serwis przodu więc zobaczymy jak będzie po. Jakie olej i ile słać polecacie? Chyba powinno być 600ml na lagę, i lać tyle czy może więcej dla usztywnienia?
  11. Czy sprężyny takie same, fakt, tego dokładnie nie sprawdziliśmy. U mnie olej w napinacz uzupełniony. U kolegi napina od połowy zakresu ale i tak jest zdecydowana różnica. Nie to że tylko taka, że trzeba się zastanawiać czy w ogóle jest. Przód w nich mocno nurkuje przy hamowaniu?
  12. Oczywiście oba sprzęty a kupione dopiero niedawno i nie mam na ich temat żadnych informacji co się działo wcześniej. Z tym przodem to jeszcze temat w miarę luźny bo właśnie sprężyny mógł ktoś wymienić bez problemu z tyłu już chyba trochę więcej grzebania żeby to zrobić i tak mnie to zastanawia bo tył u kolegi jest zdecydowanie twardszy
  13. Teraz już byłem i przywitałem się ładnie Uchyli ktoś rąbek tajemnicy czy zmieniło się zawieszenia w po lifcie czy ja mam po prostu zużyty zawias na amen...
  14. Lukaso

    Siema GSiarze

    Chyba wypada się przywitać także siema wszystkim. Od niedawna posiadam 650 GSa z 2005 roku i chciałbym żeby wszystko w nim śmigało jak należy dlatego tu jestem. Mam nadzieję że znajdę się tego czego szukam.
  15. Czy są jakieś różnice w zawieszeniu w przed lifcie i po lifcie? Kolega ma przed ja po lifta i sprawa wygląda tak że on ma wyraźnie sporo twardsze zawieszenie przód jak i tył. Moje dobija na większych dołkach w lesie ale jeździ się wygodniej po mniejszych nierównościach ale też nurkuje mocno przy hamowaniu. Jakieś informacje na ten temat? Jeszcze nie trafiłem na żadne info o tym.
×