darkojak

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutral

O darkojak

  • Tytuł
    Aktywny

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.darkojak.rkr.pl/

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja:
    podkarpacie
  • Motocykl
    Była Honda Transalp XL600, jest BMW 1150 GS
  1. Mówisz i masz :) Da sie zrobić :) Pozdr
  2. Witam To robimy listę: Nick z forum.......... rocznik motocykla........ 1. krispo - Bmw F650ST 1996 2. petel2 - bmw f650 1995 3. Kazdy kto się dopisuje kopiuje całą listę i na końcu z numerem kolejnym dopisuje siebie. Tak jak pisałem zastartuję z wykonaniem jak będzie chętnych około 10 osób. Myśle że do wiosny uzbieramy :)
  3. Witam ponownie. Proponuje zrobić listę chętnych. Dopisujcie się do listy. Oczywiscie mile widziani zdecydowani na 100%. Koszt to 390zł + 25 wysyłka malowane na czarno proszkowo. Jesli bedzie przynajmniej 10 osób uruchamiam wykonanie. Wpisujemy: 1. Nick z forum.......... rocznik motocykla........ Kazdy kto się dopisuje kopiuje całą listę i na końcu z numerem kolejnym dopisuje siebie. Pozdrawiam
  4. Witam ponownie po małej przerwie :) Plan jest dobry jak dojdzie do skutku ;) a tu jak widać efekt jest... Gmole gotowe, pomalowane i zamontowane. Tak jak pisałem jesli ktoś chętny piszcie, ale musi byc przynajmniej 10 osób aby to ruszyć. Piszcie na priv. Gmole wykonane są z rurki 25x2. Rurki giete na giętarce numerycznej a więc mamy bardzo ładne i powtarzalne elementy. Mocowane są do dwóch śrub przednich silnika (jak widać na jednym zdjeciu jest tam dodatkowa skośna podpora). Podparcie z tyłu do ramy w postaci specjalnej obejmy z płaskownika. Dodatkowo z przodu są skrecone ze sobą pod chłodnicą. Mamy w zasadzie 4 punkty podparcia każdej strony motocykla tak więc daje to naprawdę solidne zamocowanie. Kolejny istotny element to konstrukcja "sankowa" co widać na ujęciu z przodu. Wysoka podpórka górna zabezpiecza przed tzw. fiknięciem motocykla przy przewrotce. Wyglądają tak: Pozdrawiam
  5. Jasne, dlatego nie zabraniam nikomu wykonywać deflektorów. Niech tylko wymyśli sobie swój wzór zarówno na sposób montażu jak i na całe wykonanie i do dzieła. Na pewno znajdzie wielu chętnych za 30 zł... To wszystko. Pozdrawiam
  6. Witam, Ostatnio wykonałem gmole do BMW F650 1998 (motocykle te produkowane były w latach jak się nie myle 1994 do 1999) Myślę że gmole te są bardzo funkcjonalne, solidne a przy tym wygladają bardzo estetycznie. Jak wyglądaja na zdjeciach pokaże niebawem. Plan jest taki: Ale chodzi mi o to czy byłoby chętnych kilka osób aby można bylo wykonać niewielką serię. Inaczej nie jest to możliwe. Piszcie. Pozdrawiam
  7. Mam Mam tu coś zupełnie taniego, praktycznie nic nie kosztuje :-D I można i tak bo funkcją na pewno spełnia i to dobrze. Dla mnie funkcjonalność, jakość i dobry wygląd czyli tzw. smak idą w tym samym kierunku. Inaczej tego nie widzę. Ot i to wszystko w tym temacie. Zainteresowanych zapraszam tu: http://www.darkojak.pl Pozdrawiam
  8. Oczywiscie że można coś takiego wykonać nawet z odpowiedniego tworzywa ale nie wiem czy każdy sobie z tym poradzi jeśli ne robił tego wcześniej itp. (nie ujmuję tutaj nikomu zdolności). Nie każdy ma nawet tę piłkę czy wyrzynarkę czy kątówke itp. No i zrobisz to na płasko bo z ugięciem w takim kształcie to już nie osiągalne na pewno. Nie chcę tu jakoś strasznie chwalić ale zobacz jak wyglądają szybki deflektorów DARKOJAK jeśli chodzi o jakość wykonania i samego gięcia. Nie ma żadnych sladów, czy zniekształceń itp. Wiem że wiele osób chce samemu coś zrobić i wielu sie to udaje dobrze ale co niektórzy tak fatalnie wykonane elementy przyczepiają do pieknych motocykli że nie można na to patrzeć... Takie jest moje zdanie. Dlatego często nie warto dla kilku zaoszczędzonych złotych ćwiczyć jakichs manewrów. Najlepeij ujął to kiedys mój znajomy motocyklista w temacie gmoli: "Patrz, wyciął kawałek barierki i przyczepił do motocykla..."
  9. Witam, Deflektorki DARKOJAK dostepne cały czas: www.darkojak.pl
  10. Witam, Deflektorki DARKOJAK dostepne cały czas. Polecam www.darkojak.pl
  11. I zakupilem już ale Aprilie Pegaso 650 z 1998 roku. I teraz potrzebuję zebatkę zdawczą używaną 16 lub więcej zębów (jesli takie były) a nawet może byc zużyta. Ważne aby wieloklin byl dobry. Może komuś zalega. Musze uzyskac odpowiednie przelożenie na druga skrzynię. Pozdr
  12. Raczej szukam kompletnego moto z dobrym silnikiem. BMW f650 lub aprilke pagaso 1992 - 1999 jako dawce na pojazd czterokołowy. Najlepiej model starszy na gaźnikach. Interesuje mnie więc cały motocykl, bez zawieszenia przedniego i tylnego, może być powypadkowy ale ze sprawnym silnikiem i podzespołami. Zależy mi dokładnie na kompletnym sprawnym silniku wraz z całym osprzętem, chłodnica, bak, zasilanie, układ zapłonowy itp. Czyli jakby cały środek bez kół i zawieszeń. Może być także bez możliwości rejestracji. darkojak@interia.pl pozdrawiam
  13. Witam, Kupie BMW 650 od roczników 1996 lub wyżej. Zalezy mi dokladnie na kompletnym sprawnym silniku wraz z całym osprzętem, chłodnica, bak, zasilanie, uklad zaplonowy itp. Może byc powypadkowe ale sprawne silnikowo itp. Nie zależy mi na przednim czy tylnim zawieszeniu, moze byc bez kól itp. Moto ma sluzyc jako dawca do pojazdu czterokołowgo ala quad użytkowy. Nie zależy mi także na dokumentacji itp. czyli może byc bez prawa do rejestracji. Pozdrawiam
  14. Dołanczam sie do postu przedmówcy. Kawałek płaskiego przezroczystego tworzywa i jakis tam uchwyt mozna przylepić do szyby - czy to działa trudno powiedzieć a o wyglądzie to już nie będe dyskutował.
  15. Witam Widzę że także mowa tu o moich deflektorkch. Jeśli posiadacie nieco węższe szyby to polecam mój deflektor w wersji średniej 25x14. (od połowy zeszłego roku do nabycia) Podobnie jeśli chodzi o górne wygięcie szyby w dakarach - przypuszczam że można podgiąć te moje uchwyty aby deflektor leżał dobrze. Po prostu trzeba jakby szybkę położyć bardziej w stronę kierowcy a normalnie uchwyty umożliwiają regulację od kierowcy bo przewidziane jest mocowanie do szyb nie podgiętych górą lub lekko podgiętych. Uchwyty są metalowe i lekkie podgięcie (imadelłko, szmatka szmatka aby nie uszkodzić farby i jest to zrobienia) Jak ktos potrzebuje: darkojak@interia.pl Są trzy wersje wymiarowe - wysoki 30x17 cm wysokości, niski 30x12cm oraz średni 25x14cm wysokości przy czym deflektor zachodzi z przodu szyby około 3-4 cm co znaczy że przedłuża szybę o tyle mniej od podanej wysokości deflektora. Oczywiście każda wersja ma regulację kąta pochylenia. Przyjmuje się ze krawędź deflektora powinna być na wysokości podbródka - patrzymy nad deflektorem a powietrze wyrzucane jest nad kask. Wiadomo regulacja kąta natarcia deflektora i dodatkowa szczelina jak się Tworzy działa znacznie lepiej niż sama wysoka szyba. więcej fotek: www.iz.jupiter5.rkr.pl/Deflektor/index.htm Darek