Skocz do zawartości

Piotr326

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Piotr326

  • Tytuł
    Małomówny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Gryfice
  • Motocykl
    BMW G650GS

Ostatnie wizyty

128 wyświetleń profilu
  1. Pacjent: BMW G 650 GS z 2010 roku, ale jeden gar, pojemność 650 ccm. Pompa paliwowa działa. Wtrysk działa. Nowe świece, szczelina 0,65 mm - iskra jest. Akumulator - nowy i naładowany. Rozrusznik kreci, SILNIK NIE ODPALA. Iskra nie jest "czerwona", bo to by świadczyło o problemach z napięciem - podobno. Ale patrząc na elektordę świecy, iskra raz pojawia się w jednym a raz w innym miejscu. Nie uderza cały czas w jeden punkt. Wywiad telefoniczny z mechanikiem - TO NIEMOŻLIWE. Zalecenie - odkręcieć jedną świecę, wlać do gara około 20 mll benzyny, zakręcić, podpiąć fajkę i odpalać. Wynik - małe chrząknięcie silnika i dalej NIC. Przyznam, że totalnie zgłupiałem. Na logikę jeżeli układ paliwowy działa a silnik nie odpala, to wszystko powinno być zalane, w tym świece. A ŚWIECE PO WYKRĘCENIU SĄ SUCHE. Sprawdzenie pompy: po włączeniu "czerownego" przed naciśnięciem "start" - pompa zasysa paliwo, co słychać. Wyciągnąłem pompę ze zbiornika. Uruchomiiony rozrusznik - pompa działa w rytm kręcenia rozrusznika. Sprawdzenie wtryskiwacza: zdemontowałem wtryskiwacz z przepustnicy. Uruchomiłem rozrusznik - wtrysk rozpyla paliwo. Sprawdzenie świec: świece wykręcone, spięte z fajko-cewką, elektroda dociskana do masy. Uruchomiony rozrusznik - świeca ma iskrę. W tym miejscu jedyna uwaga: iskara nie bije w jedno miejsce na elektrodzie. Raz jest bardziej bliżej końca elektrody, raz dalej. Raczej chyba to nie jest "normalne". Jeżeli ktoś z Państwa ma jakieś sugestie, przemyslenia lub wnioski na podstawie mojego opisu - bardzo proszę o info za które będę bardzo wdzięczny. To jest mój 4 motocykl. Poprzednie: Kawasaki 450/85 rok; Ventura 1200/83 rok; Shadow 650/89 rok. Wszystkie miały "coś" do zrobienia. No i się udawało po wielomiesięcznych bojach doprowadzić pojazdy do stanu używalności i dużego zainteresowania osób które te motocykle nabyły. A ja sobie pomyślałem, że teraz czas na "coś młodszego" i "bez grzebania". I do jazdy. No ale się nie udało. Na początku odpalał. I jeżdził. A teraz stoi i mnie zadziwia. Niestety, nie stać mnie na zakup nieśmiganej nówki.
  2. Piotr326

    Stelaż kufrów do bmw 800GS

    Witam. Do 800ccm. Stan b.dobry. Cena za komplet 200zł.
  3. Piotr326

    Gmole do GS 800 ccm

    Witam. Sprzedam gmole pasujące do GS 800 ccm. Cena 200 zł za komplet.
×