sledziuj

Użytkownik
  • Zawartość

    493
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O sledziuj

  • Tytuł
    Niezły wyjadacz

Informacje o profilu

  • Motocykl
    F650 GS DAKAR
  1. Gratulacje już czytam relację ( z jazdy) ;) ;)
  2. Jeszcze ja wtrącę swoje 3 grosze. Używałem wcześniej Motula w sprayu, ale jakoś dziwnie szybko znikał z łańcucha. :) Od tego roku kupiłem olej przekładniowy i pędzel i jak tylko mam chęć to przesmarowuję łańcuszek. Efekt o wiele lepszy niż ze smarowidłem w sprayu. Minusem jest to, że można się odrobinę upaprać, jednak mi to nie przeszkadza. No i nie jest to zbyt mobilne rozwiązanie.
  3. Wątki trochę podobne więc może połączymy :?: http://fora.home.pl/f650gs/viewtopic.php?f=4&t=733&p=8066&hilit=gleby&sid=b96f37edd7991ddf4f9c281b9f418c33&sid=b96f37edd7991ddf4f9c281b9f418c33#p8066
  4. Wydawało mi się, że to właśnie od cewki (ilości "zapłonów") idzie informacja o ilości obrotów, ale może się mylę :lol:. Co do kabli to było pierwsze o czym myślałem i wszystkie kostki przeczyściłem i aplikowałem preparat do połączeń elektrycznych. Na wodę też nie stawiam, bo u mnie od miesiąca (do dziś :lol: ) nie padało, a żadnych przepraw wodnych nie robiłem. Ktoś może orientuje się jaka jest droga sygnału o obrotach w naszych maszynach? Będę szukał po nitce do kłębka :lol:
  5. Po ostatniej jeździe mam problem z obrotomierzem. Na zimnym odpaleniu podryguje tylko wskazówką (podchodzi do ok. 2-3 tys delikatnie drga i zatrzymuje się), na ciepłym spada do zera i nie reaguje. Reakcja na manetkę na zimnym wzmaga "podrygiwanie", po rozgrzaniu nie reaguje w ogóle. Cóż to może być :?: Stawiam na cewkę, ale nie mam pojęcia jak ją sprawdzić. :|. Kostki sprawdzone i przeczyszczone, drogomierz i prędkościomierz działa należycie. Nie ma związku między ruszaniem kierownicą -> wykluczyłem uszkodzenie przewodu. Pomożecie? :lol:
  6. Musisz przełożyć pompę, przedni czujnik i przewody hamulcowe. Jeżeli to Dakar to zbiorniczek wyrównawczy wymontowujesz z "bebechów" i montujesz z boku ramy. A poza tym to montujesz jak oryginał.
  7. Silnikowo i konstrukcyjnie to ten sam model :!: Różni się zawieszeniem (a tym samym wysokością i jego budową - zbiorniczek kompresyjny w Dakarze), kołem 21 z przodu.
  8. Piękne opisane i ze zdjęciami :!: Wielkie dzięki :lol:
  9. Niby wszystko ładnie, ale na 10 tys to raczej mi nie wygląda. Rura przepalona jakby jeździł na paliwie rakietowym i silnik troszkę w zaciekach, gdzieniegdzie rdza na śrubkach... Albo po prostu to 10 tys zrobił po terenie. Z ciekawostek widać jeszcze że był szlif na lewym boku bo podnóżek pasażera jest starty, ale na pewno przed gmolami bo na nich śladu nie widać (jest jeszcze metka :lol: ) Warty uwagi, ale nie za tą cenę wg. mnie.
  10. Muszę zgodzić się z jackxem. Warto przeczytać i troszkę się zagłębić w temat, a nie walić schematem. Ja kiedy nie potrafię konkretnie pomóc nie wypowiadam się. PS Wg mnie to na pewno jego wina, znany problem w GS-ie :D
  11. Teraz jeszcze tylko Vengosh10 przemianuje się na Vangosh10 na życzenie Zwierza :D
  12. Witajcie! Ostatnio zająłem się remontem zakupionej swego czasu felgi tylnej (chciałem założyć na nią jakąś typowo szosową oponę na bardziej asfaltowe trasy). Po wymianie łożysk i uszczelniacza stwierdziłem, że tarcza kwalifikuje się do wymiany. I tu pada pytanie: Gdzie i jaką tarczę najlepiej kupić? Chodzi mi bardziej o tarczę możliwie jak najtańszą niż wytrzymałą, renomowanej firmy itp. Z góry dzięki za pomoc :D
  13. Ja jeździłem na oryginalnym, Hiflo i teraz na Champion-ie. Nie widzę, żadnej znaczącej różnicy zależnie od producenta. Może na gąbkowym byłoby co innego :?: Z tego co wiem to przepływ powietrza przez filtr musi być na jakimś określonym poziomie i wszyscy producenci filtrów papierowych się do tego równo stosują. Z moich obserwacji montażowych ważne jest żeby filtr dobrze założyć, aby silikonowa uszczelka dobrze dociskała, bo zdarzyło mi się z tym namęczyć. I oczywiście filtr wymieniać, im więcej w terenie tym częściej.
  14. Myślę, że przebieg oryginalny, ale ta cena :? Myślę, że dostałbyś coś lepiej wyposażonego (jakieś kufry, dodatku Turatech itp. ). Mimo wszystko motocykl wygląda na zadbany i faktem jest, że kupujesz bezpośrednio od Niemca, także nie powinno być żadnych oszustw i niedomówień :lol:
  15. I angielski łańcuch po lewej stronie :lol: Przednią tarczę ma już wymienioną także 40 tys jest wątpliwe w mojej ocenie. No chyba, że ktoś pałował, co też za dobrze nie świadczy.