Skocz do zawartości

pkYaro

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O pkYaro

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje o profilu

  • Lokalizacja:
    Kędzierzyn Koźle
  • Motocykl
    F650 '94

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. pkYaro

    Pytania nowicjusza - szarpanie i strzały

    Dzięki Agrest:) No to już mi szarpanie nie przeszkadza, skoro ten typ tak ma:) , a motorek po jednym, czy też po kilku dniach przy nie zakręconym kraniku odpala idealnie, więc zastanowię się nad regulacją gaźnika. Pzdr
  2. pkYaro

    Pytania nowicjusza - szarpanie i strzały

    pietroAT: Generalnie to nie jest lampka, tylko okrągły wskaźnik temperatury (zamontowany osobno, nie na desce roździelczej). Po nagrzaniu motocykla wskazuje temp 60-80 stC). A motorek mam zwykły F650 z marca 1994r:) , dzięki za link. Pzdr
  3. pkYaro

    Pytania nowicjusza - szarpanie i strzały

    I jeszcze jedno, jak rozpoznać którą ma się wersję motoru? W sumie w dowodzie mam wpisane tylko F650, ale jak jest naprawdę? Motorek mam z 1994r i tylko to (zdaje się) jest pewne :lol:
  4. Witam ponownie:) Znalazłem trochę czasu ostatnio, aby trochę zapoznać się w praktyce z moją Beemką i mam kilka pytań do bardziej doświadczonych użytkowników, a mianowicie: 1. Motor lekko szarpie tak do ok 3000 obr/min. Generalnie na szarpanie pomaga... redukcja biegu, ale nie chce mi się wierzyć, że taka jest charakterystyka silnika, że ciągnie poprawnie dopiero od ok 2,5 - 3 tyś obrotów. W efekcie dojeżdżając do każdego skrzyżowania i zwalniając, muszę każdorazowo redukować praktycznie do pierwszego biegu! Dotychczas wyznawałem teorię, że jedynka służy tylko do ruszania, ale może czas zmienić wyznawane teorie?!? 2. Strzał po odjęciu gazu na czwartym biegu (tylko!) Ponieważ dzieje się to po dłuższej jeździe na czwórce i przy większych prędkościach, to z powodu hałasu nie jestem w stanie zlokalizować źródła strzałów, wydaje mi się jednak, że to chodzi o tłumik. Czyżby potrzebna była regulacja gaźnika? 3. Mały, okrągły wskaźnik temperatury tuż przed zbiornikiem paliwa, czyżby to była kontrolka temperatury oleju? Dzięki z góry za odpowiedzi:) Pozdrawiam
  5. pkYaro

    Nie świeci stop.

    Dzięki za podpowiedzi, z tego co sobie przetłumaczyłem z angielskiego, to wystarczy wyregulować śrubę i kłopot powinien zniknąć:lol: Jutro z samego rana sprawdzę, choć jak na złość zapowiadają ochłodzenie:( Pitek - profil już uzupełniłem i dzięki za "pouczenie", w sumie bardzo słuszne :lol: Pozdrawiam
  6. Witam doświadczonych technicznie:) Mam problem z brakiem światła stop przy hamulcu nożnym. Generalnie przez chwilę był, ale się zmył;( Podejrzewam, że problem jest z łącznikiem nóżki z obwodem. Jest tam wprawdzie jakaś śruba regulacyjna, ale nie za bardzo da się ją przekręcić. Żarówkę oczywiście wymieniłem:) ale nie pomogło:( Czy ktoś ma pomysł jak ten problem rozwiązać? A i jeszcze trapi mnie pytanie, jakie powinno być ciśnienie w oponach??? A tak w ogóle to motór przeszedł przegląd bez szemrania, tak że sezon rozpoczęty - tylko czasu brak:( I jeszcze jedno: to mój pierwszy... i jest super, tylko ten odgłos kosiarki ;D Szerokości pkYaro
  7. pkYaro

    Cześć

    Dzięki za wsparcie 8-) Stronka już jest wrzucona do ulubionych i... oby do wiosny :) Pzdr dla forumowiczów!
  8. pkYaro

    Cześć

    Foty? Mam na fonie... ale nie mam okablowania żeby zgrać :mrgreen: Największy problem jest w tym, że... to moje pierwsze moto i nie mam o nim bladego pojęcia:) Motorek jest z zaufanych rąk, problem jest jednak z driverem... w tej materii jestem zupełnie laikiem i właśnie zdumiałem się, że ten motorek ma... chłodnicę :) Mam jednak wiarę w to, że we wrześniu będę niczym Komisja Śledcza Do Spraw Nacisków... będę wiedział wszystko o wszystkich(m) :) .......... BMW 650 rzecz jasna!
  9. pkYaro

    Cześć

    Od dzisiaj mam efsześćsetpięćdziesiątkę :) To moje pierwsze moto i mam nadzieję, że... pomożecie?!? :) Pozdrawiam wszystkich forumowiczów :) pkYaro 8-)
  10. Witam Co ile km powinno robić się szlif w 650? Słyszałem opinię, że co 50000km, a także, że i 90000km można spokojnie zrobić do pierwszego szlifu, jak to jest? Pozdrawiam :)
×