GSuberalles

Poszerzenie stopki bocznej

71 postów w tym temacie

Luz, w Czechach jest SEMTEX

85045491b1bd547d380e5d9685c5339e.jpg

Wysłane z...

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Spoko, znajdą się tacy którzy pożyczą zbędna puszeczkę ;)

No pożyczyć można, oddać nie - to nie są tanie rzeczy.

W przybliżeniu za 1000000 puszek może by gs'a kupić ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No pożyczyć można, oddać nie - to nie są tanie rzeczy.

W przybliżeniu za 1000000 puszek może by gs'a kupić ;-)

aż żal czytać jak z człowieka szkot wyłazi. Dobra to kupię już to piwo i dam komuś do wypicia. No masakra. Zostań motocyklistą mówili, to jest brać co za sobą murem stoi, mówili. Jestem głęboce rozczarowany,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie rozumiem, więc nic nie odpiszę.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie rozumiem, więc nic nie odpiszę.

Że tu niby nie mam podparcia, nie mam podparcia a w rzeczywistości chodzi o to żeby zajumać puszkę. O to mnie podejrzewasz! To imputujesz! Więc, żeby uciąć spekulacje będę woził ze sobą piwo w puszce i jak gdzieś podjadę to będę wołał chętnych do wypicia. Teraz rozumiesz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a2e6c0df81f96393e60013b9f2940b68.jpg

Taka mała estetyczna modyfikacja

Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

;) w puszkach są też napoje bezalkoholowe.. ale ja się śmiać nie mogę, bo sam przy swoim większe cuda motam ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W F650SG przeciez stopka jest duża i da sie postawic wszedzie poza piachem, 800 to dopiero lipa...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mój GS na trawie potrafi napędzić stracha. W sobotę na placu w Świdniku bym go położył.

Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taki duperelek (sam kupiłem na ten sezon) a jaka ciekawa dyskusja.

Czy firmowa czy samoróbka to przydatna rzecz wg mnie oczywiście.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taki duperelek (sam kupiłem na ten sezon) a jaka ciekawa dyskusja.

Czy firmowa czy samoróbka to przydatna rzecz wg mnie oczywiście.

Zgodzę się w 100%. W sumie u mnie nie było tragedii bo poza piachem i grząską glebą nie było dużego strachu. Ostatnio takie poszerzenie zrobiłem dla Paweł_Ryki i u niego w F650 jest na prawdę słabo to rozwiązane. Płaszczyzna stopki to dwa znaczki pocztowe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzisiaj w lesie pare razy na roznych nawierzchniach stawialem (na piachu tez) i sprawuje sie extra. Dzieki Jacus :-*

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzisiaj w lesie pare razy na roznych nawierzchniach stawialem (na piachu tez) i sprawuje sie extra. Dzieki Jacus :-*

Spoko. Polecam się na przyszłość :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja jutro sobie wszystko zmierze, rozrysuje i na tygodniu kumpel mi wytnie w pracy na laserze z nierdzewki i tez bede mial spokój z podkladaniem czegos pod stopke;-)

P.S. Moze nawet uda sie zrobic pare sztuk wiecej jakby ktos z forum byl zainteresowany

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ma ktoś wymiary stopki od stopki w Dakarze? Bo najdokładniejsze narzędzie pomiarowe jakie mam to linijka, ale jestem i tak zbyt leniwy, żeby samemu z niej skorzystać ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ma ktoś wymiary stopki od stopki w Dakarze? Bo najdokładniejsze narzędzie pomiarowe jakie mam to linijka, ale jestem i tak zbyt leniwy, żeby samemu z niej skorzystać ;)

Jak nie masz przymiaru liniowego znormalizowanego i kątomierza z kompasem, to weź kartkę i długopis, potem idź do motka, podłóż kartkę pod stopkę i odrysuj. Następnie kupujesz litrowego burbona, zawijasz go w tą kartkę, wysyłasz paczką do GSuberalles i po temacie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale właśnie trzeba rysować, a do tego trzeba się schylac :-P kurde, może będzie mnie dziś na tyle :-P

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale właśnie trzeba rysować, a do tego trzeba się schylac :-P kurde, może będzie mnie dziś na tyle :-P

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

pare klikniec i masz turka-teka :P

Ale i to trzeba pozniej zamontowac wiec i sie nameczyc... bez sensu. Lepiej nie kupuj.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja jutro sobie wszystko zmierze, rozrysuje i na tygodniu kumpel mi wytnie w pracy na laserze z nierdzewki i tez bede mial spokój z podkladaniem czegos pod stopke;-)

P.S. Moze nawet uda sie zrobic pare sztuk wiecej jakby ktos z forum byl zainteresowany

Nie wiem czy nierdzewka to dobry pomysł. Teoretycznie trzeba by było zrobić to z trzech blaszek i albo dwie zespawać albo je razem skręcić co łatwe też nie będzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Amelinium jest łatwiejsze w obróbce i wytrzymałościowo też da radę, więc po co kombinować z kwasówką???

I tak stopka się pobrudzi i nie będzie znać z czego to to wykonane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie tak. Ja swoją wykonałem ze stali bo akurat stal miałem. Równie dobrze można zrobić takie poszerzenie ertalonu. Nie mniej jednak jestem zwolennikiem frezowania "gniazda". Trzy blaszki teoretycznie wydają się prostszym rozwiązaniem ale chyba nie do końca to się sprawdzi. Ja obawiałbym się wysunięcia stopki ale to tylko moje obawy.

Edytowane przez GSuberalles

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz