Skocz do zawartości
adino

F 650 GS DAKAR ABS 2005 - Warszawa

Recommended Posts

Rok produkcji: IX 2004, pierwsza rejestracja: 2005 (w dokumentach rocznik 2005)

VIN: WB10186A65ZL45383

Ubezpieczenie OC: do V 2017, przegląd techniczny do VII 2017

cena: 12 500 zł
  • Wyposażenie: ABS, oryginalne dwustopniowe podgrzewanie manetek, oryginalne handbary, wygodna kanapa z G 650 GS, szyba turystyczna, mały kufer, światła ksenonowe, akcesoryjne podnóżki kierowcy i osłony przedniego widelca, autoalarm, podnóżek centralny, specjalne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe przedniego koła, ukryty wyłącznik startera

Sprowadzony z USA w 2009 r., jestem drugim użytkownikiem w kraju od V 2014, przejechałem nim 22,5 tys. km. Motocykl użytkowany przeze mnie i poprzedniego właściciela w większości na drogach asfaltowych, NIGDY w ciężkim terenie, jada bez pasażera (czyli mało zużyty tylny amortyzator). Duży przebieg wynika z zastosowania: dojazdy do pracy (Żyrardów/Gordzisk Maz. – Warszawa).

W motocykl zainwestowałem ponad 2 tys. zł (ostatnio: akumulator, przednia opona Metzeler, tarcze i sprężyny sprzęgłowe, uszczelniacze w układzie hamulcowym, napęd).

Dodaję bardzo dużo części zapasowych (głównie używanych i nowych).

W motocyklu wykonałem dużo prac serwisowych – nie licząc standardowych prac eksploatacyjnych: wymiana tylnej tarczy hamulcowej (43 tys.), regulacja luzu na zaworach, wymiana łożysk główki ramy, remont przedniego teleskopu (50 tys.), remont pompy wodnej, wymiana łańcucha napędowego i kół łańcuchowych, wymiana łożysk w tylnym kole, remont układu dźwigniowego tylnego amortyzatora (58 tys.), nowy akumulator (IV 2016), wymiana tarcz i sprężyn sprzęgłowych, duży remont układu hamulcowego (62,5 tys.)

Zakres prac serwisowych pokazuje ile trzeba dołożyć do motocykla, który ma obecnie przebieg ok. 40-50 tys. i nie był jeszcze remontowany (koszty części i robocizny) – ja sprzedaję motocykl z większym przebiegiem, ale za to porządnie wyremontowany.

Silniki Rotaxa wytrzymują do ok. 100 – 150 tys. Kupujesz NIEZAWODNY, BARDZO TANI W EKSPLOATACJI I SERWISOWANIU motocykl gotowy do przejechania ok. 40 tys. bez żadnych większych prac. Za 10-20 tys. km warto by było jedynie wymienić łańcuszek rozrządu z napinaczem (koszt kilkaset zł na oryginalnych częściach BMW) – np. przy okazji regulacji luzu na zaworach, tylną oponę (Metzeler) trzeba będzie wymienić za kilka tys. km.

Sprzedaż nieplanowana - przesiadłem się na szosowca kupionego po bardzo okazyjnej cenie. Motocykl serwisowałem dla siebie, kupiłem dużo części zapasowych. Kupujesz od motocyklisty o dużym doświadczeniu w pracach serwisowych i dużej kulturze technicznej. Dokładam dużo materiałów informacyjnych i instruktażowych (DVD, manuale, historia serwisowania, plan serwisowania).

Na życzenie mogę przesłać więcej szczegółowych informacji oraz zdjęć, w tym z prac serwisowych. Przy rezygnacji z dodatkowych części motocykl odsprzedam taniej.

Motocykl do obejrzenia pod Grodziskiem Mazowieckim. Jazda próbna po wpłaceniu wartości.

Kontakt: 888 506 254

post-3709-0-59866500-1468414491_thumb.jpg

post-3709-0-64193900-1468414495_thumb.jpg

post-3709-0-41758700-1468414499_thumb.jpg

post-3709-0-54926600-1468414502_thumb.jpg

post-3709-0-75222400-1468414507_thumb.jpg

post-3709-0-27022100-1468414516_thumb.jpg

post-3709-0-88001600-1468414522_thumb.jpg

post-3709-0-77594600-1468414525_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepraszam - nie napisałem wyraźnie:

aktualny przebieg 62,5 tys. km.

Możliwa ewentualna zamiana na Opla Zafirę o podobnej wartości

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do sprzedania:

BMW F 650 GS DAKAR

Rok produkcji: IX 2004, pierwsza rejestracja: 2005 (w dokumentach rocznik 2005)

VIN: WB10186A65ZL45383

Ubezpieczenie OC: do V 2017, przegląd techniczny do VII 2017

aktualny przebieg:
62,7 tys.
km.

cena:
11 tys.

Wyposażenie
: ABS, oryginalne dwustopniowe podgrzewanie manetek, oryginalne handbary, wygodna kanapa z G 650 GS, szyba turystyczna, mały kufer, światła ksenonowe, akcesoryjne podnóżki kierowcy i osłony przedniego widelca, autoalarm, podnóżek centralny, specjalne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe przedniego koła, ukryty wyłącznik startera

Sprowadzony z USA w 2009 r., jestem drugim użytkownikiem w kraju od V 2014, przejechałem nim 22,5 tys. km. Motocykl użytkowany przeze mnie i poprzedniego właściciela w większości na drogach asfaltowych, NIGDY w ciężkim terenie, jazda bez pasażera (czyli mało zużyty tylny amortyzator). Duży przebieg wynika z zastosowania: dojazdy do pracy (Żyrardów/Gordzisk Maz. – Warszawa).

Dokładam dużo materiałów informacyjnych i instruktażowych (DVD, manuale, historia serwisowania, plan serwisowania).

W motocykl zainwestowałem ponad 2 tys. zł (ostatnio: akumulator, przednia opona Metzeler, tarcze i sprężyny sprzęgłowe, uszczelniacze w układzie hamulcowym, napęd).

Dodaję bardzo dużo części zapasowych (głównie używanych, kilka nowych).

W motocyklu wykonałem dużo prac serwisowych – nie licząc standardowych prac eksploatacyjnych: wymiana tylnej tarczy hamulcowej (43 tys.), regulacja luzu na zaworach, wymiana łożysk główki ramy, remont przedniego teleskopu (50 tys.), remont pompy wodnej, wymiana łańcucha napędowego i kół łańcuchowych, wymiana łożysk w tylnym kole, remont układu dźwigniowego tylnego amortyzatora (58 tys.), nowy akumulator (IV 2016), wymiana tarcz i sprężyn sprzęgłowych, duży remont układu hamulcowego (62,5 tys.)

Zakres prac serwisowych pokazuje ile trzeba dołożyć do motocykla, który ma obecnie przebieg ok. 40-50 tys. i nie był jeszcze remontowany (koszty części i robocizny) – ja sprzedaję motocykl z większym przebiegiem, ale za to porządnie wyremontowany.

Silniki Rotaxa wytrzymują do ok. 100 – 150 tys. Kupujesz NIEZAWODNY, BARDZO TANI W EKSPLOATACJI I SERWISOWANIU motocykl gotowy do przejechania ok. 40 tys. bez żadnych większych prac. Za 10-20 tys. km warto by było jedynie wymienić łańcuszek rozrządu z napinaczem (koszt kilkaset zł na oryginalnych częściach BMW) – np. przy okazji regulacji luzu na zaworach, tylną oponę (Metzeler) trzeba będzie wymienić za kilka tys. km.

Sprzedaż nieplanowana - przesiadłem się na K 1300 R. Motocykl serwisowałem dla siebie, kupiłem dużo części zapasowych. Kupujesz od motocyklisty o dużym doświadczeniu w pracach serwisowych i dużej kulturze technicznej.

Na życzenie mogę przesłać więcej szczegółowych informacji oraz zdjęć, w tym z prac serwisowych. Przy rezygnacji z dodatkowych części motocykl odsprzedam taniej.

Kontakt: 888 506 254

Motocykl do obejrzenia pod Grodziskiem Mazowieckim.

post-3709-0-96872900-1474665718_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ogłoszenie nieaktualne - moto ma już nowego właściciela (naszego forumowicza).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×