Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam mam taki problem z moim bmw f650 zaczął mi się dusić przy gwaltownym dodawaniu gazu.Zmiezyłem ładowanie na ciepłym silniku przy włączonych światłach i załączonym wiatraku hlodnicy na wolnych obrotach i jest takie jak na zdjęciu.Czy takie powinno być o czy dobrze ustawiłem miernik?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam mam taki problem z moim bmw f650 zaczął mi się dusić przy gwaltownym dodawaniu gazu.Zmiezyłem ładowanie na ciepłym silniku przy włączonych światłach i załączonym wiatraku hlodnicy na wolnych obrotach i jest takie jak na zdjęciu.Czy takie powinno być o czy dobrze ustawiłem miernik?

post-4813-0-59154300-1476036139_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kable o jedną dziurkę niżej. Przecież jest napisane ... gdzie masa, gdzie napięcie, a gdzie natężenie w wydaniu 10A ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zdjęcie jest nic nie zbierałem nie znam się na tym drażni mnie ten motor chodził dobrze nagle cus go boli

Jutro sprawdzę jeszcze raz poprawię kabel.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cha cha.

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

A wy się smiejecie rze mó wjatrak hodzi. Nie ładnie.

Edytowane przez xel

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziś dobrze podłączyłem miernik i sprawdziłem ładowanie na włączonych światłach jest trochę ponad 15v gdy włącza się wentylator przez chwilę spada do 5v i znów się wyrównuje.Dodam że regulator jest gorący ze nieda sie go dotknąć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jakie ładowanie powinno być Max? U mnie na wolnych obrotach jest ponad 15.Motor kicha w gazniory tak przy 2tyś czy może to być od za dużego ładowania?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

... ale, ale ... zanim nakupisz różnych rzeczy to dokładnie sprawdź jakość połączeń i napięcie wychodzące ze statora. Informacja o spadku napięcia do 5V jest interesująca ...

Grzanie też może być spowodowane problematycznymi połączeniami ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Regulator głupiej według mnie cały czas napięcie skacze na mierniku dopiero na wyższych obrotach sie ruwna.Jak odłączę regulator motor zaczyna równo pracować i ładnie zchodzi z obrotów.A gorący ze nie dotkniesz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak napięcie tak skacze to raczej regulator, poprawne ładowanie ogólnie 14 - 14.4V więc nie mieści się, ale sprawdź dla pewności połączenia jak koledzy wyżej radzili i kostki, ja u siebie już zrobiłem konserwacje połączeń, niektóre wyglądały naprawdę nieciekawie, nawet jeśli to regulator to warto przy okazji zajrzeć :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Założyłem sobie woltomierz przy zegarach i odczyt nie jest chyba wzorcowy. Na zapalonym silniku bez świateł wskazuje 14,7 v, na włączonych postojowych i halogenowy ( są połączone na stałe, tak kupiłem) odczyt wynosi 14,5v, po załączeniu świateł mijania mam 13,8v. Co bardziej niepokojące, przy gwałtownym odkręceniu manetki napięcie leci aż tak, że zeruje woltomierz, ale wraca, nie dzieje się to za każdym razem, ale występuje, co o tym myślicie ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprawdź to sprawnym miernikiem.

O ile odczyty są właściwe to masz uszkodzony regulator.

Zobacz też poziom wody w Aku.

Jeżeli masz regulator fabrycznie pod siedzeniem to duża szansa że jest po nim.

Edytowane przez raby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aku raczej jest dobry, ale jeszcze się upewnię. Jeżeli chodzi o regulator, to faktycznie mam go pod siedzeniem, czy ta lokalizacja jest zła ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Woltomierz podłącz  do akumulatora za pomocą przekaznika sterowanego ze stacyjki. Tak samo można podłączyć regulator (kabel sygnałowy), wtedy wartość napięcia jest rzeczywista. Za stacyjką i przy światłach są spadki napięcia. Regulator się grzeje, dobrze go wystawić gdzieś na zewnątrz dla lepszego chłodzenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Woltomierz jest podłączony prawidłowo i odczyt jest ok. Patrzyłem gdzieby przełożyć regler, ale puki co nie mam żadnej sensownej koncepcji. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×