raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2016 DL mi sie nie podoba i kropka :) uuuu ostro jedziesz :oops: 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2016 Że DL Ci się nie podoba to jeszcze mogę zrozumieć, ale że Kropka? ;-) 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2016 MT, coś taki grzeczny?? Nie pytaj, ładuj :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2016 ... Dziadek co to za sprzęt Wieśniak? bo nie mogę skojarzyć, na co tak pieszczotliwie można powiedzieć :) G650 Xcountry, brzydkie to jak cholera, ale daje radę prawie wszędzie, prawie bo na stromym podjeżdzie na agrafkach trza silnie biegami wajchować :). Atut wieśniaka to niska waga i skok zawieszenia. Kur ... tylko dlaczego on jest taki brzydki ;-) o taki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Piotreo 2 165 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2016 Dziadek, Co Ty opowiadasz? Mnie się bardzo widzi, szczególnie za ten surowy wygląd. Gdyby był jeszcze w produkcji... Wysłane na Berdyczów ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2016 Wyrywność KTM'ów nie bierze się z niczego. Zasada zachowania energii ciągle obowiązuje. ;-) no, ale nie spalanie trzy razy większe niż xl :shock: , 950 Adv pali jakieś 7 do 9 przy dobrej orce, ale nie 15 Dziadek, Co Ty opowiadasz? Mnie się bardzo widzi, szczególnie za ten surowy wygląd. Gdyby był jeszcze w produkcji... Wysłane na Berdyczów ... Mniejsza o wygląd , fajnie się turla :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 16 Październik 2016 Pikny wieśniak przecie jest. Co do wzrostu i wysokości polecam stronę cycle-ergo.com, możesz poza wzrostem podać właśnie długość nogi i zobaczyć jak na danym motku będziesz siedział. Działa wcale nieźle. 167 wzrostu i jeżdżę na dakarze (choć trochę oszukanym, obniżony o cal na kościach plus średnioniska kanapa, czyli pewnie jakieś 820 mm wysokości siedzenia) Wytapatalkowane z magicznego pudełka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
serdujah 1 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 No dobra przesadziłem z tą kropką, przyznaję, poniosło mnie, proszę o wybaczenie :) Na pewno DLek świetnie się prowadzi i gdyby się uprzeć to i zdrzemnąć by się można. ale co zrobić jak nie trafia w mój gust estetyczny. to tak jakby wybierać między ładną dziewczyną, a dziewczyną ciut brzydszą, ale która obiad ugotuje. Dziadek, twój wieśkanrty jest całkiem do rzeczy, jest na czym oko zawiesić :D no i znowu się kłaniają analogie damsko-męskie. stronka cycle-ergo fajna sprawa, można się poprzymierzać :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gilby 1 115 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 Pamiętaj, że cycle-ergo nie uwzględnia szerokości siedzenia. A to ma gigantyczne znaczenie. Motocykle bardziej turystyczne (trampkek, gs, dl) mają szerokie siedzenia, co wymusza rozkrok i "skraca" nogi Także zawieszenie, które w enduro ma większy skok i bardziej siada pod ciężarem kierownika ma wpływ na to, jak się czujemy na moto. Mi na DLu którego miałem i na obecnym moto siedzi się podobnie (mam tak samo podparte nogi) mimo, że różnica w wysokości siedzenia to 12 cm! DL mi się nie podobał wizualnie, trochę mnie przerażał wielkością - ale pojeździłem rok i byłem bardzo zadowolony. Generalnie to polecam usiąść na kilku moto i zobaczyć jak pasują. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 (edytowane) Właśnie dla tych kilku motkow którym sprawdzałem cycle-ergo.com, bardzo dobrze pokazywalo, mimo różnych szerokości siedzenia (gladius, gs-y, ninja 250). Wiadomo, stronka jest pogladowa, ale jednak daje jako takie wskazanie co i jak. Choć raczej to pomocne dla ludzi nikczemnego wzrostu, jak niżej podpisany. Wytapatalkowane z magicznego pudełka Edytowane 17 Październik 2016 przez xel Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 (edytowane) Czyli KTM spalał trzykrotnie więcej ? :shock: . Coś chyba było z nim nie tego ... Gaźniki do roboty :-D . Ale to tak na marginesie bo baaardzo lubie KTM. Te typ tak ma pali jak smok i zasięg ma mniejszy niż moja DRZ, która w potrafi spalić ponad 7 l/100 km. A'propo x-country to co prawda Dziadek sobie z nim dobrze radzi, ale tej konstrukcji daleko do ideału. Pozycja w porównaniu do enduro i turystyka jest dziwna, na szutrze kierownica lata na wszystkie strony i generalnie motek prowadzi się tak jakby fabrycznie miał uszkodzone łożysko główki ramy ;). Ofk, to moje zdanie po przejechaniu kilkunastu metrów ;) pewnie można przywyknąć. @xel, masa ma duże znaczenie. Wysokie i lekkie enduro obsługuje się zupełnie inaczej niż wysoką i ciężką krowę ;) Edytowane 17 Październik 2016 przez ARG Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 974 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 (edytowane) .. na szutrze kierownica lata na wszystkie strony i generalnie motek prowadzi się tak jakby fabrycznie miał uszkodzone łożysko główki ramy .. ARG jak to teraz mówią.. "zrobiłeś mi dzień" :lol: super recenzja ;) tym bardziej, że .... Ofk, to moje zdanie po przejechaniu kilkunastu metrów ;) ... :-D Edytowane 17 Październik 2016 przez dakarowy 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 Wybierz Hondę! :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
serdujah 1 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 wpadły mi takie oto informacje sporządzone przez BMW w jakimś informatorku odnośnie GSów, myślę, że tłumaczyć nie trzeba: Three different factory-fitted seat heights are available, for maximum comfort sitting and standing. Seat heights F 650 GS: 750 mm* for riders under 170 cm (no extra cost), 780 mm for riders under 180 cm (standard equipment), 820 mm for riders over 180 cm (optional extra at additional cost). Seat heights F 650 GS Dakar: 830 mm for riders under 175 cm (accessory at additional cost), 870 mm for riders over 175 cm (standard equipment). gwiazdka przy wysokości siedzenia dla jeźdźców poniżej 170 cm oznacza obniżenie wysokości na zawieszeniu. ale teraz powstaje pytanie, kto ze zrozumieniem czyta, to pewnie też chciałby wiedzieć. w zwykłym GS idealna wysokość np dla mojego wzrostu 174, to byłaby kanapa 780mm, 820mm to już dla ludzi powyżej 180cm, ale na Dakarze wysokośc siedzenia dla człowieka 174cm wzrostu to 830mm. jak to zrozumieć i o so choźi? wychodzi że na dakarze z kanapą 830 jest ok, ale na zwyklym GS kanapa na 820mm to już dyndam nogami? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 Nie twórz !! Po prostu znajdź w pobliżu i usiądź. Tony opracowań nie dadzą ci tyle co 5 minut posadzenia tyłka na interesujący cię motek. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Aanis71 1 110 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 Kolego nie baw sie w analizy, tylko jedz i próbuj różne wersję, z różnymi kanapami. Teoria teoria a życie życiem, szkoda czasu teoretyzowac ;-) Dla mnie dakar z niska kanapa był mniej wygodny niż z wysoka na dłuższe dystanse a dużej roznicy w dosieganiu do ziemi nie było. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 ARG jak to teraz mówią.. "zrobiłeś mi dzień" :lol: super recenzja ;) tym bardziej, że :-D Cieszę się ;) A poważnie to ile czasu po przesiadce z motka który znasz potrzebujesz do oceny zachowania innego? DRZ na tym samym odcinku szła jak po sznurku, X nie miał już tej stabilności. Ja wiem, że Dziadek na tym zapierdala ale mi wiesiek po prostu nie przypadł do gustu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2016 Hm, hm, hm i co ja mam naaaapisaać. DRZ i wieśniak to zupełnie inne motocykle :) . Wieśniakiem można zapierdalać. DRZetą można zapierdalać bardziej. :) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
serdujah 1 Zgłoś ten post Napisano 18 Październik 2016 ok, koniec z teorią, zatem czy jest ktoś chętny użyczyć swojego GS normalnego i Dakara, region Trójmiasto? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 689 Zgłoś ten post Napisano 18 Październik 2016 DanielB ma dakara - napisz mu PW, pewnie znajdzie chwilę, żebyś mógł się przymierzyć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach