Skocz do zawartości
looksgoodinblack

Czy zdradzić Diabla z Pomarancza?

Recommended Posts

Trzy tygodnie temu zmieniliśmy Honde CFR 230L Edyty na KTMa XCF-W 250 i się zaczęło. Wczoraj dowiedziałem się, że kolega sprzedaje 690 z 2008 roku z 2 tys mil w stanie idealnym. X Challenge bardzo lubie i w zasadzie mi wystarcza. Ale z drugiej strony zmęczony jest już mocno. Mogę go sprzedać za jakieś 3500, a kolega chce mi sprzedać 690 za 5000 więc niewiele więcej. Brać?

f714cbf438ab12b16371e1d24724d8b2.jpg

Sent from my SM-G920T using Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak nie zmęczona to brać! :-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak sobie myślę .... , że jak Cię stać to "brać", ale sprzedawać jak w praktyce ocenisz, że Ci pasi to czy to.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jedyna wada tej 690 to fakt, że stała w zawilgoconej przechowalni trzy lata i zarosla mchem. Kumpel rozebral do śrubki i wszystko oczyścil i sprawdził. Daje mi miesiąc gwarancji. Przebieg jest śmieszny 2 tysiące mil... Podoba mi się pomysł Jarka. KTMa szybciej sprzedam niż X jeśli mi nie podejdzie i straty też raczej nie będzie.

Sent from my SM-G920T using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Brać :) Ten motocykl JEDZIE :-D Miałem, sprzedałem ze względu na wysokość, za często brakowało nogi w cięższej orce :) A poza tym wszystko było zaje ...

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Bierz.

Gówno, ale inne niż X, wszystkiego trza w życiu spróbować :-D

Jak to gówno, w jakim sensie?

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Trzy tygodnie temu zmieniliśmy Honde CFR 230L Edyty na KTMa XCF-W 250 i się zaczęło. Wczoraj dowiedziałem się, że kolega sprzedaje 690 z 2008 roku z 2 tys mil w stanie idealnym. X Challenge bardzo lubie i w zasadzie mi wystarcza. Ale z drugiej strony zmęczony jest już mocno. Mogę go sprzedać za jakieś 3500, a kolega chce mi sprzedać 690 za 5000 więc niewiele więcej. Brać?

f714cbf438ab12b16371e1d24724d8b2.jpg

Sent from my SM-G920T using Tapatalk

To nie zwykła 690, to Enduro R. Tu masz porównanie ze zwykłą.Trochę podłubiesz, dopieścisz i będziesz miał na długo. 66349f32b8da9436b8eda94d8de2f573.jpg

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez agreSorek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
To nie zwykła 690, to Enduro R. Tu masz porównanie ze zwykłą.Trochę podłubiesz, dopieścisz i będziesz miał na długo. 66349f32b8da9436b8eda94d8de2f573.jpg Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Qrcze, a mozesz rozwinac troche temat. Poza tym, ze kazdy chce miec i chwali to zupelnie sie nie orientuje i jeszcze nie mialem czasu zglebic tematu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli jak myslalem i wlasciciel potwierdzil. Rka wyszla w 2009 roku. Ten jest z 2008. Naklejki ma z Rki nowszego modelu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak byś miał zamiar kupować ten moto, spróbuj trochę dłużej na nim się przejechać, te modele z 2008-09 miały problem z gasnącym silnikiem tzn czasem np zatrzymujesz się na światłach pyrka sobie na wolnych i jeb zgasł, były też przypadki gaśnięcia podczas normalnej jazdy przy zejściu z obrotów. Sprawę rozwiązywało wgranie nowszej mapy zapłonu albo wymiana tłumika na akcesoryjny i wgranie odpowiedniej mapy. Być może w tym konkretnym moto jest ok bo widzę tam jakiegoś chyba FMFa założonego, ale gdyby gasł zawsze to dobry argument do zbicia ceny :) . No i dźwigienki zaworowe po zakupie warto sprawdzić ( chyba , że będziesz miał możliwość przed ) - w modelach 08-09 były wadliwe trzeba było wymieniać - sporo jest na ten temat na advrider.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mapa zaplonu I tlumik zmieniony I zalozony tzw Throttle Tamer czyli manetka gazu o dluzszym skoku. Dzwigienki do zmiany. Nic sie nie dzieje, ale profilaktycznie...

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kilka szczegolow co w motocyklu zostalo poprawione do tej pory:

Mocniejsze mocowanie zbiornika Perun Moto

Adapter wlewu paliwa CJ Designs

Siedzenie Seat Concept

Mapa zaplonu TuneECU

Opony Pirellu Scorpion przod i MT21 tyl.

Za dwa tygodnie jazda probna...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

czy j awiem czy powinienes ? chyba jednak cos bardziej na asfalt :) latka nie te a kosci juz nie te same :)

nie lepiej mniejsze, lzejsze albo jakis asfaltowy cruiser ? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
czy j awiem czy powinienes ? chyba jednak cos bardziej na asfalt :) latka nie te a kosci juz nie te same :) nie lepiej mniejsze, lzejsze albo jakis asfaltowy cruiser ? :)

Nie :drinkbeer:

Mniejsze mam, a jedyna akceptowalna forme cruisera na ulice tez juz mam i wlasnie na nim jezdzac kosci mnie bola.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×