eldechu 4 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2016 (edytowane) Witam, Niestety moto idzie pod młotek. Główne powód to brak czasu na jazdę. Ponadto wykańczam świeżo kupione mieszkanie, a darmo materiałów nikt nie daje Moto kupione na forum w 2013r. Wystawiłem na OLX gdzie streściłem historię i aktualny stan: https://www.olx.pl/o...70d387;promoted Tutaj mam więcej miejsca na opis, więc nie będę sobie żałował Tutaj pełny opis poprzedniego właściciela: Cytuj Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że nie jestem handlarzem, jestem właścicielem motocykla od 3 lat, drugim wogóle. Nigdy na nim nie oszczędzałem starałem się mu dawać wszystko co najlepsze (na członku rodziny się przecież nie oszczędza ;-) ). Moto sprowadził mi z Włoch, z przebiegiem prawie 41 000 km, "zaprzyjaźniony" handlarz. Miał sprzęt gruntownie przygotować do dalszej eksploatacji (przynajmniej za to mnie skasował). Jednak jak to bywa z handlarzami, wymienił tylko to co było widać: łańcuch + zębatki, klocki hamulcowe tył, tylną oponę (Metzeler Tourance). Po zakupie musiałem wymienić dodatkowo: wszystkie płyny i filtry, komplet tarcz sprzęgła i sprężyny sprzęgła (jak się później okazało wymiany wymagały tylko same sprężyny), uszczelniacze pompy wody, termostat chłodnicy, przednia tarcza hamulcowa - Breaking, sprawdzenie luzów zaworowych (nie wymagały regulacji), świeca zapłonowa NGK. W pierwszym sezonie musiałem wymienić także hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu. W drugim sezonie poza rzeczami eksploatacyjnymi (filtry, olej) wymieniałem przednią dętkę i oponę na nową (Metzeler Tourance). W zeszłym sezonie ponownie zrobiłem większy przegląd, w ramach którego zostało wymienione: akumulator żelowy (z katalogu Larssona), czujnik ciśnienia oleju, serwis przednich lag, wymieniono: uszczelniacze olejowe, uszczelniacze przeciwpyłowe, tuleje prowadzące (wszystko oryginalne BMW), olej Valvoline, ładniejsze lusterka od nowego modelu (oryginalne w komplecie, w stanie bdb), szyba turystyczna Givi (oryginalna wysoka szyba w komplecie, stan bdb), dołożono gniazdo zapalniczki przy kierownicy, płyta montażowa Kappa, na fabrycznym stelażu (dorzucam oryginalną płytę pod kufer BMW), na koniec sezonu został wymieniony olej silnikowy (Valvoline) + filtry powietrza i oleju (Mann). W zimie sprezentowałem sobie wyższą i o wiele wygodniejszą kanapę (zrobiona u Mariomoto). Posiadam także nowe klocki hamulcowe na przód (nie było jeszcze potrzeby zmiany) i nowe oryginalne manetki BMW (założone są ProGrip). Wszystkie plastiki w oryginale, absolutnie nie malowane. Motocykl jest absolutnie bezwypadkowy, nie uczestniczył w żadnych kolizjach czy szlifach. Sprzęt u używany przezemnie sporadycznie (praca + małe dziecko = brak czasu), przez trzy sezony przejechałem nim w sumie 3500 km. Przebieg autentyczny. Nigdy nie jeździłem po mokrym, dbałem o niego jak tylko mogłem. Sprzęt oczywiście w 100% sprawny, wszystko działa jak należy, nie wymaga żadnych napraw, nawet wymiany oleju. Dwa klucze w komplecie. Sprzedaję go tylko dlatego, że chce się przesiąść na coś nowszego (BMW F800GS lub Honda XL700V). Myślę że uczciwie wszystko opisałem, jednak w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na mail lub dzwonić: Odkąd jestem właścicielem, oprócz regularnego, niezbędnego serwisowania (tj. wymiany oleju, filtrów, płynu hamulcowego, klocków hamulcowych, czyszczenia i smarowania łańcucha, smarowania linek i manetek), wykonałem: - (2013r, 45500km) nowa linka sprzęgła (orginalna BWM) - (2014r, 46150km) nowy, kompletny napęd, DID VX 520. Podobno ma przejechać 4-5 lat. - (2014r, 46150km) nowe opony, Dunlop Trailmax 110/90(DOT 0113), 130/80(DOT 3612) - (2014r, 46460km) wymiana przewodów hamulcowych, stalowy oplot - (2016r, 47700km) nowy akumulator kwasowy - (11.2016, 47800km) wymiana oleju silnikowego Serwisowanie, które wykonywałem mam udokumentowane. Aktualny przebieg 47 917km. Motor sprawował się bez zarzutów. Zadbany. Garażowany. Moto pojeździłem głównie w roku 2013 i 14 (co widać po powyższej historii). Później z racji braku czasu, jeździłem sporadycznie. Przygotowany do sezonu (na zakończenie sezonu 2016 przeszedł oględziny u mechanika, wymieniony olej). Po zimie odpalił na 'dotyk'. Nie żałowałem mu, raczej planowałem bardziej go dopieścić (osłona silnika, komplet stalowych kufrów..), kiedy jeszcze widziałem w najbliższej przyszłości poważniejsze wyjazdy. Nie zakładałem natomiast, że moja moto-przygoda tak prędko zahamuje (w ciągu dwóch lat żona, dziecko, drugie mieszkanie ;)). Dość standardowy ciąg wydarzeń, skutkujący odłożeniem przyjemności na boczny tor Motor oznakowany i zarejestrowany w policyjnej bazie pojazdów. VIN: WB10172A1YZE37573 Przegląd ważny do 16.08.2017 Ubezpieczenie ważne do 10.06.2017 Cena 8900zł. Polecam i zapraszam do oglądania we Wrocławiu. Edytowane 12 Kwiecień 2017 przez eldechu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
eldechu 4 Zgłoś ten post Napisano 11 Listopad 2016 (edytowane) [UPDATE] Wymieniony olej silnikowy i filtr oleju Także moto przygotowane do sezonu 2017. Edytowane 12 Kwiecień 2017 przez eldechu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
eldechu 4 Zgłoś ten post Napisano 30 Marzec 2017 Witam, No to sezon się zaczyna więc podbijam temat. Ogłoszenie z nowymi zdjęciami (lepsza jakość): https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-bmw-f650-gs-2000r-zadbany-zarejestrowany-os-prywatna-ID6yD38X.html Cena również w dół na zachętę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
eldechu 4 Zgłoś ten post Napisano 8 Kwiecień 2017 Nowa cena wyjściowa: 8900 zł Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach