Robson40 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2016 Witam serdecznie Długo się zastanawiałem i w końcu podjąłem decyzję Wybór padł na BMW F 650 CS jest kilka powódek dla których chciałbym kupić ten motocykl ale jest problem,mianowicie Dzisiaj oglądałem wybrany sprzęt i przyznam szczerze że to pierwszy egzemplarz jaki oglądałem,oferta jest atrakcyjna jednak po dokładniejszych oględzinach i odsłuchu silnika mam wrażenie że coś jest chyba nie tak a chodzi konkretnie o dziwne stuki w silniku oraz nierówne obroty fakt że motocykl nie był odpalany jakiś czas ale zupełnie się nie orientuje w tym temacie jestem zielony. Moto odpala normalnie jednak obroty pływają w przedziale 1000 do 1400 obr./min Stuki w silniku pochodzą prawie na pewno z pod pokrywy z prawej strony ( takie maiłem wrażenie ) Biegi wchodzą ok Jak przedstawiają się koszty ewentualnych regulacji,napraw silnika i eksploatacji ? Na co zwracać uwagę przy zakupie tego motocykla ? Jeżeli jest ktoś kto jest mi w stanie cokolwiek podpowiedzieć to bardzo proszę o pomoc w w/w temacie Dzięki pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2016 Falowanie obrotów, i stuki z pewnością nie wróżą nic dobrego, dałbym sobie spokój. Moto powinno odpalić na zimnym i mieć 1700 po czym obroty powinny spaść do 1500 na ciepłym bez żadnego falowania. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robson40 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2016 Z wrażenia nie pamiętam dokładnie czy tak też nie było nie zrobiłem filmu a szkoda:( przy pierwszym uruchomieniu na pewno kiepsko było z tymi obrotami za drugim razem jak go odpaliłem raczej chodził tak jak piszesz. Zaczynam się rozglądać po tematach i ludzie piszą że te silniki podobno tak mają że trochę klekoczą ? dziękuje za info Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2016 No trochę klekoczą ale klekot nie krąży po silniku i nie towarzyszą temu objawy falowania czy też za niskich obrotów po odpaleniu ;-) Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robson40 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2016 Ok Będę myślał nad tym. A masz może wiedzę gdzie można kupić nowy pas napędowy najtaniej i czy pasuje tylko i wyłącznie oryginał ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2016 Niestety, csa znam tylko z jednego spotkania z kpt Burkiem w Bieszczadach, więcej nie spotkałem nikogo kto miałby ten model. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Reich 201 Zgłoś ten post Napisano 30 Październik 2016 Robson jak możesz to wstaw ogłoszenie tutaj, żeby ktoś kto chce "gotowy" sprzęt nie jeździł na marne oglądać go. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 30 Październik 2016 Poszukaj kogoś z okolicy, kto zna te silniki i niech obejrzy z Tobą. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach